pieces.

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I dont believe it makes me real
I thought it´d be easy
But no one believes me
I meant all the things I said






helgen närmar sig med stormsteg och plötsligt känns allt så underbart att det trots allt är torsdag i morgon! Torsdagar är bra dagar. då är helgen verkligen nära. fast denna helg är nog bara positiv på ett sätt. att det är löningshelg. på många sätt suger den. först och främst för att jag jobbar både lördag och söndag. sen att jag har kännt mig allmänt hängig denna vecka. har hostat som fan och typ sovit hela tiden. ska nog svänga förbi vårdcentralen i morgon och kolla upp det. svenska nationella prov och Naturkunskap muntlig redovisning i morgon. finns det kraft för att klara av det?

Valpen har anlänt idag och visst är det en söt jävla krake vi fått in i vår kära familj. lekfull, naffsig och galen. ja you name it. ni vet hur valpar är. den får ge fan i att växa sig vuxen. dom är ju så mkt sötare som små!



okt-06

Nemo med en Ynklig Pose...




jag funderar på vad jag ska satsa på nu fram över med resor och sådant. ska jag åka på fotbollslägret, innebandycupen eller bara spara alla pengar och satsa på en fet semester i Augusti när man jobbat hela sommaren också? fan det lockar att bara åka iväg någonstans då och leva livet och slippa tänka ekonomiskt.

jag har bara tagit ledigt två veckor i Sommar. första veckan är Peace&Love-Veckan och andra veckan är den veckan då jag fyller 20. funderar på att ha en bamsefest då. kanske gemensam med Leo som fyller 20 veckorna innan? eller som nämnt innan...kanske åka iväg över min födelsedag. Bulgarien, Kroatien, Barcelona eller varför inte USA?



jag vill lukta dig nacken. klämmer du min hand så vet jag att du trivs. ditt hår luktar rent. med en svag doft av parfym. jag vill frysa ögonblicket. våra kroppar är en.


+

Sex Helt Nakna
Komplimanger
Snyggdagar
Förkrök


-

Sex med klädesplagg på sig
Techno/Trance
Folk som söker bråk utan anledning
Misslyckade helgkvällar







Leo & Björn fattar tycke

Dom vackraste vännerna man kan ha :) Ladies and Gentlemen:

Leo and Björn!






 

CIM! jag hade lätt joinat ikväll om jag hade haft pengar. Min ekonomi är såhär dagarna före löning beyond the worst possible. revanch på fredag?






Jag hatar dig. Jag hatar dig så jävla mycket. Jag vet att du inte ens läser bloggen och det är nog för ditt eget bästa. Du vet att folk pratar om dig va? Bakom din rygg. ALLA gör fan det. MED ALL RÄTT! du är det vidrigaste mest patetiska avskummet som finns. Jag skriver aldrig om dig just för att du inte ens är värd det men vissa dagar så kan jag inte låta det vara. Idag var en sån dag. Hur har du mage att bete dig som du gjorde på träningen idag? Du saknar total känsla för någon som helst social begåvning. Helt jävla misslyckad. Jag äcklas så fruktansvärt av dig. Du borde byta namn till "Slick Uppåt, Sparka Neråt". Bort ur mitt liv. Snälla.

fy fan vad skönt att få det där ur mig. nu hoppas jag nästan att du läser bloggen för något litet säger mig att du konstigt nog inte inser hur avskydd du är? anmärkningsvärt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt. dina kompisar med.

2007-03-22 @ 00:31:39
Postat av: Björn

vafan nemo jag ser ju helt cp ut :D ta nån snygg-bild på mig istället!... =P

2007-03-22 @ 10:58:48
Postat av: Cim

Manlig fåfänga, så sött :)

Postat av: Nemo

hur va utgången Cim?

2007-03-22 @ 14:56:38
Postat av: Li.

Jäkligt snyggt hår på bilden Nemo!

2007-03-22 @ 15:45:38
Postat av: Cim

Den var bra, vännen. Angelica är så jävla rolig, satt och grät på Soft i typ en halvtimme när hon började bli rejält dragen. Underbar tjej.
Förlåt om jag ringde och väckte dig, tänkte inte på att klockan kanske var mycket :)
Vart blir det imorrn då, några förslag än? Puss

2007-03-22 @ 16:21:05
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Question - Vem har sex med kläder på? Konstigt.

2007-03-22 @ 18:26:10
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

"funderar på att ha en bamsefest då. kanske gemensam med Leo som fyller 20 veckorna innan? eller som nämnt innan...kanske åka iväg över min födelsedag. Bulgarien, Kroatien, Barcelona eller varför inte USA?"
...Eller varför inte komma Till Lloret de Mar och dansa med mig tills solen går upp? :)

2007-03-22 @ 18:27:55
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Vem är det du hatar?

2007-03-22 @ 19:56:02
Postat av: Niki

Det var jag som skrev inlägget innan. Mitt namn försvann i cyberrymden.

2007-03-22 @ 19:56:28
Postat av: N.

Sebastian Eriksson. Ett ung man i mitt innebandylag. En Man med total brist på något som helst IQ.

Vissa tjejer har en tendens att vilja ha sex med kläder. Typ Topp eller BH på sig. det är tråkigt och osexigt.

Ska tänka över Lloret de Mar förslaget.

Tack för komplimangen Li!

2007-03-22 @ 22:56:38
Postat av: Niki

Det finns bara en anledning till att de skulle vilja det, och det är osäkerhet. (Vilket du förmodligen räknat ut)
Alla tjejer är mer eller mindre osäkra på sina kroppar i allmänhet, och oftast brösten i synnerhet. Det kan gå i perioder såklart, men du får se det som din uppgift att få tjejen att känna sig så pass sexig och vacker i ditt sällskap att hon inte behöver vara blyg och dölja någonting.
Hon SKA alltid veta när hon har sex med en kille att han avgudar varenda del på hennes kropp.
Även om du inte gör det ska hon tro det. För många tjejer är det typ halva upplevelsen.

/n

2007-03-23 @ 00:24:38
Postat av: Cim

Det skulle kunna vara den bästa kommentaren hittills i din blogg, Nemo.

2007-03-23 @ 00:41:33
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo.

Återigen min smarta syster. <3 Instämmer nog med Cim där. Otroligt Bra kommenterat.
ännu ett skäl att sluta med one night stands...? för det måsta väl anses som 100 ggr svårare att få tjejen att känna sig sådär som syster beskriver om det handlar om one night stands?
jag själv har iofs sällan vart med om tjejer som haft överdelar på sig under sex. kanske bara 1-2 tjejer. och dom 2 tjejerna har varit rätt dåligt spänt ohett sex så ja. det går nog hand i hand det där Niki. Fan, hur blev du så smart? vet inte varför jag tog upp ämnet egentligen. men jag har hört det från många andra kompisar som inte gillar det... (och nej. det är ingen dålig ursäkt för att de ska verka som om alla tjejer känner sig trygga och vackra just med mig)... i guess i just had luck :)

2007-03-23 @ 11:17:42
URL: http://nemonemo87.blogg.se
Postat av: Nemo

Instämmer nog med Cim där. Otroligt Bra kommenterat.
ännu ett skäl att sluta med one night stands...? för det måsta väl anses som 100 ggr svårare att få tjejen att känna sig sådär som syster beskriver om det handlar om one night stands?
jag själv har iofs sällan vart med om tjejer som haft överdelar på sig under sex. kanske bara 1-2 tjejer. och dom 2 tjejerna har varit rätt dåligt spänt ohett sex så ja. det går nog hand i hand det där Niki. Fan, hur blev du så smart? vet inte varför jag tog upp ämnet egentligen. men jag har hört det från många andra kompisar som inte gillar det... (och nej. det är ingen dålig ursäkt för att de ska verka som om alla tjejer känner sig trygga och vackra just med mig)... i guess i just had luck

2007-03-23 @ 11:18:15
Postat av: Niki

hihi så smickrad jag blir.

Hur jag blev smart?
Jag tror jag helt enkelt bara levt och upplevt och tagit in och tänkt efter.
Och väldigt mycket gått tillbaks till mig själv och min egen osäkerhet och hur den utvecklats.

Eller så är det helt enkelt bara för att jag är tjej. ;)

2007-03-24 @ 20:59:54
Postat av: em

Underskatta inte klädernas vara eller icke vara i sexuella sammanhang. School girl - need I say more?

2007-03-26 @ 23:44:06
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback