no apologies.

fattar du inte hinten? känner du inte värmen? ser du inte vem jag är?
är du blind eller är jag bara patetiskt.





först och främst. ledsen för att det dröjt så jävla länge. men det är svårt att hitta luckor att hinna blogga under helgen....well anyway


ständigt denna jävla söndagsångest. när man sitter här och liksom hatar allt så mycket för att helgen är över. man är så fullständigt uppslukad av glädje på fredagseftermiddagen och så fruktansvärt krossad på söndagkvällen. jag hoppades på guld och gröna ängar denna helg men det blev bara halvt ljummen.


redag satt jag och spelade fifa2007 och drack öl med björn. sen drog vi på en fest i gustavsberg. eller fest och fest. det var verkligen på gränsen. jag och björn. 5 st extremt fula killar och lite brudar. det var så komiskt för både tjejerna och killarna sa typ till mig och björn "ja ni har ju ingen konkurens om raggen ikväll iaf". haha. skönt med självdistans men samtidigt lite tragiskt. då kände jag mig snygg iaf. för ovanlighetens skull. kvällen blev i vilket fall...intressant..

lördagen hade jag högre förväntningar på. jag skulle på fest hos Cim. (Ja. blogg-Cim). och det ju lite intressant med tanke på att det var en lite äldre fest. 19+ som det kallades. till skillnad från festerna jag brukar gå på... jag förade åter igen med öl och fifa2007 hos björn och mötte upp Leo vid bussen. vi drog dit och det var rätt trevligt etag. skön musik och så. men det blev aldrig drag. och festen förstördes (som vanligt nu för tiden) av att vi (då framförallt Leo..såklart) hamnade i bråk. helt utan anledning. verkligen verkligen sjukt. jag vet inte ens vad de handlade om men någon snubbe störde sig hårt på Leo och kvällen dog. vi drog hem relativt tidigt. riktigt kul att träffa Cim ändå. tråkigt bara att det aldrig blev så dragigt som man hoppats på...





sen denna dag har då framförallt handlat om sport. spelade 3 matcher. det var faktiskt väldigt roligt. det gick bra för mitt lag och för mig. gjorde mycket mål...7 st tror jag om jag inte minns fel. det brukar alltid se ut så på mina helger. 2 dagar krök på något sätt. sen antingen jobb eller massa matcher. just därför man känner sig så sjuuuukt sliten varje söndag kväll. fan söndag kväll. kan inte svälja det. JÄVLA SÖNDAG KVÄLL! =(

bäst just nu:

blink 182 - adams song
mihai - tornero
ismen - vita stolen
 


det handlar nog om sina rutiner. vad man är van vid att göra och leva efter. hur man inte vågar göra dom där drastiska sakerna. man önskar så innerligt att man skulle vara modigare. och jag som ändå ser mig som en sjukt spontan människa gnäller över det här? det är fan med vemod som jag ändå inser att jag nog borde våga satsa mer. blir det inte roligare? helg ut och helg in. jag hoppas det ändrar sig efter studenten...






jag när jag modellade i Slitz för 1 år sedan...



jag ska nog fan börja våga. börja våga för att bli hel. jag vill bli den där människan. nästa gång jag hamnar i liknande situationer där jag faktiskt blir väldigt intresserad av en tjej. och om/när hon sen faller för mig. då ska jag inte bli rädd och dra mig tillbaka. jag ska inte känna mig instängd. jag ska fan satsa. jag ska fan våga. etag iaf. jag menar. man kan ju inte mer än misslyckad? och alla erfarenheter är bra erfarenheter. man måste ju trots allt våga för att vinna. klychornas dag? ja kanske. men framförallt är nog dags för en förändring. det vore intressant att se hur det skulle bli.

jag saknar dig pappa.




helgens konstateranden:

- Fetisher för fel saker
- Inget Samvete
- Jag har dom bästa kompisarna
- Fyllekåt is my middle name (som att det var något nytt...)

Bara några tankar...


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag tyckte att helgen var asskön =) vart faktiskt positivt överraskad av Cim måste jag säga, trodde hon skulle döda mig först men hon var jättesöt och trevlig host-inna (smörig-somMåns-Björn)

synd bara att Anders Svensson förstörde för oss Nemo.. ;) han är sjukt bra... ÖPPNA DIN DÖÖÖÖRRR!!!

puss

2007-03-18 @ 22:12:56
Postat av: .

het modellbild. fast inte så bra tidning kanske...tror iaf inte vi tjejer tycker det ;)


och så detta ständiga fenomen. det är lite jobbigt men vem fan är inte fyllekåt? ett ständigt problem.
puss!

2007-03-18 @ 22:23:01
Postat av: SÖDERBÖNA.

mihai - tornero = bästa partydanslåten som finns! den skulle lätt vunnit Eurovision i fiol. fy fan vad förbannad jag blev!

jag gillade:

"det är fan med vemod som jag ändå inser att jag nog borde våga satsa mer." = fint.

2007-03-18 @ 22:28:06
Postat av: Anonym

My first name is fyllekåt

2007-03-18 @ 22:44:46
Postat av: Micke

hatar också söndagar! HATA HATA HATA! =(

2007-03-18 @ 23:26:34
Postat av: Niki

Vet du hur mycket jag saknar min man?
Det här är helt outhärdligt, jag har nog aldrig saknat en människa så här mycket!
Åhhh.... inte långt kvar nu.
Jag... du vet... är lixom... <3

2007-03-19 @ 02:08:35
Postat av: Cim

Björn, tack! Nemo, ag tror det berodde på dom 20 ölen han fick i sig. Fast I have to say att några av mina tjejkompisar påsgod att ni hade varit otrevliga, om det är sant låter jag förbli osagt. Jag tyckte ni var hur trevliga som helst. Nästa gång kanske vi ska träffas ute :) Men då får vi hitta ett mellanting mellan Claras och Soap, man är ju ändå 20.

Postat av: Cim

Sen ska man anamma fyllekåtheten, och inte se den som ett problem. Det kanske i varje fall leder till lite kö-mys tjugo i tre.. Om man inte pallar löpa linan ut.
Och sen håller jag ätnligen med en tjej bland dina kommenterare, Tornero är en helt sjukt bra låt.
Puss

2007-03-19 @ 08:33:36
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

jag förstår verkligen inte. jag, leo och björn. hur skulle vi kunna vara otrevliga? vi är lixom dom gladaste och trevligaste som finns. vi har aldrig vart ute efter bråk med någon. helt ofattbart. skulle bra gärna vilja veta namnen på dom där tjejerna du refererar till för jag pratade bara med en tjej under hela kvällen sådär lite mer seriöst och det var jonnas syrra och vi hade en fett skön konversation :) iofs vet jag inte vilka björn och leo pratade med...

ett mellanting låter bra. jag fyller 20 i augusti dock. men löningshelg coming up. hurra!


Niki min älskade syster! DU ÄR KÄR! how great is that? :D

2007-03-19 @ 12:30:53
Postat av: Leo

Cim, kul att du tyckte vi va trevliga iaf. Jag tyckte iaf att det va nice ända fram till tjafset, så jävla onödigt, fattar verkligen inte varför han va så lack.

Word på nemo asså. Jag, björn o nemo är typ som små gosiga mjukisdjur, aldrig otrevliga utan anledning iaf. Gayen (mr Valentin) däremot är den som är dryg på fest, no offence :)
Men men..

Klassisk bild nemo. Trist fetish du har asså =)
Tjaaaaaa

2007-03-19 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback