New Member of the Family

Imorgon kl 15.00 välkomnar vi den senaste medlemmen i familjen!
Den vita pudelvalpen Maja enters the world of Nemo Hedén!







ja. jag längtar fortfarande. men inte för att vill det. för att jag inte har något val. för att jag är fast i ett träsk fyllt av hat. jag är en passionsmänniska och behöver tändas. jag behöver leka med tanken om något farligt. varför lockar det förbjudna så mycket mer? det är det som gör snälla tjejer så mycket tråkiga. finns det något värre än snälla lättillgängliga tjejer? helt utan spänning. helt utan mål. jag vill känna pulsen. jag vill somna med dig i sked och hålla dig över brösten. känna ditt hjärta och veta att du faktiskt trivs i min famn. jag behöver känna det. jag behöver känna känslan att behövas. människor vill ha sånt. alla letar efter självbekräftelse. det känns som om att att jag bara leker med mig själv när jag fortsätter detta spel. ingen vinnare. fan det finns inga ord för hur mycket jag avundas er som allt allt på det torra. eller är det ironi...? avundas och spyr? ja. kanske. för jag vill bara slå ihjäl alla "goodie goodie" förhållanden jag ser. jag vill sätta på tjejen och slå ner killen. jag hatar par som är besatta av varann. avundas? njaee...jag tror snarare att jag spyr på dom.


jag vill inte bli som er.


jag vill att ni ska bli som mig.





Jag och Emma :)

Jag och Emma

Kommentarer
Postat av: Undraren

Är ni ihop? Ni ser ut som ett par.
(dock ett alkoholpåverkat par på bilden)

ps. SÖT VALP!

2007-03-20 @ 23:19:36
Postat av: Nemo

haha! nej inte ihop. det skulle du kanske ha märkt om du läste bloggen lite nogrannare? att jag är singel singel singel. :)

2007-03-20 @ 23:23:16
Postat av: .

JAG VILL OCKSÅ HA EN HUNDVALP :'(

2007-03-20 @ 23:25:18
Postat av: em

Haha hetaste bilden på mig...

Idre it is, hjälpa mig städa?

puss..

Postat av: Cim

Undraren måste ju vara komplett efterbliven med tanke på artikeln som föregår bilden. Jag är omgiven av idioter.
Em, när ska man få bevittna din omtalade skönhet då? Tycker du är ovanligt undfallande, förmodligen därför Nemo gillar dig så mycket. Haha, nu lät det som att du inte har några kvalitéer whatsoever. Missförstå mig fel.
Godnatt.

2007-03-20 @ 23:42:02
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Nä, jag förstod, du pratade ju trots allt om Nemo och vad han kan uppskatta. =) Var sugen på din fest i lördags men blev istället utsatt för ett kapningsförsök på min bil. Jag tycker att Nemo ska styra upp en utgång. Något prestigelöst och dansant. Nästa helg?

2007-03-20 @ 23:52:12
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: VTG

HAHA vad sköna ni ser ut på bilden! Nemo ser typ fullast i världen ut och bruden ser typ...porrigast i världen ut! Diggar fan knullruffset du har också Nemo! :D

2007-03-20 @ 23:59:11
Postat av: Cim

Prestigelöst och dansant - Det är tveklöst den bästa beskrivningen på en lyckad utgång jag någonsin hört. Du går ju från klarhet till klarhet människa. Absolut, säg åt honom att fixa fredag =)
Haha det här är roligt.

2007-03-21 @ 00:05:48
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

En eventuell utgång med Em & Cim. Sounds like heaven to me :)

2007-03-21 @ 00:06:02
Postat av: em

Måste bara tillägga, jag är ingen brud. Ok?

2007-03-21 @ 00:15:38
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Niki

det där är ju ingen hund. det är en lyckodrake.
Som i den oändliga historien!

2007-03-21 @ 00:24:37
Postat av: Nemo

Haha! NIKI! DU ÄR GRYM!
det är ju sjukligt likt! Fan vad klockrent!

2007-03-21 @ 00:29:15
Postat av: SÖDERBÖNA.

Är det där den omtalade Snygg-Emma?

2007-03-21 @ 00:54:55
Postat av: Anonym

Haha palla klanka ner på folk bara för att de är kära. Var själv likadan. Kallas i grund och botten AVUNDSJUKA!!!!

2007-03-21 @ 10:52:35
Postat av: Nemo

det är skillnad på kär och kär. ett bra exempel på par som är kära på ett bra sätt är tex. min gode vän jocke och sin tjej. dom är lyckligt kära, umgås en hel del och sådär. vissa kvällar och typ varje helg. (och ja. dom är jag ganska avis på faktiskt) sen finns det sämre exempel. folk som BARA umgås med varann och är helt besatta. som inte kan vara utan varann ett dygn. sånt mår jag illa av och tro mig. det är inte avundsjuka. jag vill INTE bli ett sånt par. jag tycker det är osmakligt. men tro vad du vill Oh käre tuffa anonyma kritiserare :)

2007-03-21 @ 11:37:04
Postat av: Cim

Em, nån som skriver "Nemo ser typ fullast i världen ut" kallar alla brudar. Han är idiot, ignorera hnm.
Söderböna, ja det är den omtalade snygg-emma, tydligen ska hon enligt Nemo vara hundra gånger snyggare i verkligheten än på bild. En fin komplimang tycker jag.
Och alla är avundsjuka, så ser världen ut. Gräset är alltid grönare och så vidare.
Nemo, så som du beskrev har jag varit med nästan alla mina pojkvänner =) När man är mitt i det är det ljuvligt, det kan jag lova.

2007-03-21 @ 12:14:07
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Björn

Att bara umgås med en människa, som man givetvis älskar, är själviskt.
Detta gäller alla relationer, inte bara i kärleksförhållanden.
Man blir blind för andra människor, och gör att man faller längre och längre bort från sina vänner.

Relationer ska vara sunda, och bygga på att man ömsesidigt uppskattar varandra. Inte att man ska strypa människorna runt omkring. /Dr Björn-Phil

2007-03-21 @ 12:50:03
Postat av: Cim

Själviskt är det väl inte om den andra personen vill samma sak? Eller talar du från den glömda vännens synvinkel kanske?
Lite själviskt kanske det är. Men är du kär så är du ju.

2007-03-21 @ 17:37:28
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Björn

exakt :P
kanske är lite svårt att tänka på, men man behöver inte glömma alla andra pga att man är kär.. som sagt så gäller det ju även vänner, även fast man trivs bäst med en viss person så betyder det ju självklart inte att man kan glömma sina andra vänner..

lagom är bäst!
puss

2007-03-21 @ 19:14:41
Postat av: Niki

Usch. Världen stannar inte upp för att man är kär.
Dock upptäcker man när det väl tar slut att man själv stannat upp och världen fortsatt utan en själv, om man inte sett till och hänga med i livet utanför sin egen bubbla under sin förälskelse.
Fram för frihet. Tjoho!

2007-03-21 @ 23:55:57
Postat av: Niki igen

ps. döp hunden till Falcor.
Som lyckodraken alltså.

2007-03-21 @ 23:57:48
Postat av: Nemo

ja käre syster. om jag en dag blir hälften så vis som du är så blir jag nöjd :D

2007-03-22 @ 00:28:49
Postat av: Den tuffe anonyme kritiseraren

Joo sådana par kan ju vara lite spya framkallande

2007-03-22 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback