neverending obsession.

where are you
and i´m so sorry
i cannot sleep
i cannot dream tonight
i need somebody and allways

blink 182 - i miss you



jag måste vara så sjukt jobbig att ha och göra med. visst jag tycker om one night stands. det kan vara kul. omväxling förnöjjer och självklart är det roligt. sex är roligt. sex är det bästa som finns. men det jag skulle komma till var att jag är nog jävligt krånglig att ha en sexuell relation med. för så fort jag haft sex med någon så känner jag typ att hon får inte hålla på med andra för då blir jag lixom typ sotis!?! även fast jag har några som helst känslor för henne. samtidigt tycker jag att jag har rätten att göra vad jag vill. eller inte rätten kanske men jag ändå gör det. jag har inga hämningar när det gäller att strula runt.  hur kan man så självisk och korkad att man ser det så? jag vill inte göra det men man kan ju inte roför hur man känner och tänker. helt fucked up. jag vet. har man bestämt sig för att leva ett sådant liv som gör. där jag inte ger mig in i förhållanden enkelt. där jag lever livet och flänger runt. då kan man ju inte få sån där kontrollmani över folk. det är ju vidrigt. jag skäms över det.

fan. ibland känner man nästan att man kanske är överärlig i bloggen. säkert många spottloskor i luften nu som jagar man...


har jay z skrivit en text utan ordet "hoe" i tror ni?




Dagens Citat:

"Man kan bota homosexuella"
- Carola


förstår ni då hur mkt den kvinnan har innanför pannbenet? suck!






söndagsångest. riktigt segt. en vecka skola framför mig. depp.


helgen då?

 
den har varit både och minst sagt... fredagen hade potential att bli helt magnifik och förkröket och bussresan in var det också. det var helt grymt. had the time of my life men sen när man kommer fram till krogen så fuckar det såklart upp mig. i vårt sällskap på 8 st kommer alla in utom jag... mina ögon var och köpte korv kan man nog säga.. inte bra alls. verkligen inte roligt. dom andra gick in. jag vände på klacken och drog.

gjorde min grej. ringde alla jag kände. skickade typ 130 sms den natten. hängde i slussen och mötte typ 1 miljon människor man kände. satt där tills sista ängsviksbussen kom vid 23.50. så man var alltså hemma halv 1 efter en utgång...det kändes...inte så bra.

lördagen inleddes med bakisjobb på ica. slitigt.  sen efter det så drog jag och förkrökade med lite polare och sen mötte jag upp gayen och leo och vi drog på fest hos Maddis. det visade sig vara ganska uselt. bara massa dryga snubbar som ville bråka. så vi tog vårt pick och pack och drog till en annan fest. det blev en helt okej kväll. kom hem från andra festen 8 i morse. mycket dans och snygga morsor gör oxå en kväll värd namnet ;)




och jo. du tjatade visst om att jag skulle komma dit. det har jag bevis på. jag räknade upp till 7 sms som innehöll texten "Kom hit!"....så tyvärr kan du inte förneka det. varför förneka att du fortfarande är kär i mig? du vet ju hur du är när du blir full. eller har jag fel?




Melodifestivalen 2007 Sammanfattning:

The Ark var väl nästan en mer given vinnare än Carola var i fiol och det är väl det som gör allt så jävla tråkigt? vart fan är spänningen? jag förstår inte hur tidningarna kan blåsa upp det till att det ska bli grym drammatik och den mest spännande finalen någonsin...hmmm...SURE!  jag har tappat respekten för hela skiten. denna final innehöll minst 5 akter som jag inte hade den vildaste tanke på att dom skulle kunna nå finalen. helt fruktansvärt. Skillnaden mellan i år och i fiol är väl att finalen var het i fiol. det var riktigt många bra bidrag. men det var ju förutbestämt att Carola skulle vinna. äckliga jävla sverige. The Ark är trots allt värdiga vinnare just för att dom är ett bra jävla band! fast Jag hejjade på Måns...

Men jag säger det fortfarande. Magnus Carlsson hade den bästa låten i årets startfällt. helt självklart.
synd bara att hans framträdande var så tråkigt. det var det han föll på...




bäst just nu:

akon - dont matter
beyonce ft. jay z - deja vu
basshunter ft. patrik & lillen - vifta med händerna
                                            (ja. jag vet. jag skäms)



jag är helt manisk. jag vill lixom ha allt. fast du förstår ingenting. det gäller att våga ta chanser. att ge varann hopp. att göra det spontana kreativa. få en kram när man minst anar det. ett sms på natten. en komplimang. inriktar jag mig på fel målgrupp? jag behöver fan mogna upp. vad lever jag i för jävla drömvärld.. jag skäms så ofta över mig själv men ändå så står jag ofta där igen och gör fel. fast jag tänker inte på det. jag får aldrig nog. mani. nej. det här är inte jag. jag vill och tänker inte skämmas. screw you all.


du förstår verkligen inte hur mycket du berör mig. jag vågar inte tala klarspråk.
jag kommer aldrig sluta hoppas. varför hatar jag att drömma om det?


Kvällens Planer:

Plugga
Träna
Sova
Drömma om dig.


ciao.

Kommentarer
Postat av: <3

Gillar hur ärlig och rak du är. Ärlighet varar längst. Lite komiskt att det är så mycket tjaffs i kommentarerna dock. Folk som tjaffsar med varann igenom din blogg. haha. :) Puss!

2007-03-11 @ 18:13:29
Postat av: Anonym

för din fina personlighet,och jag måste erkänna att jag har läst alla din inlägg. eftersom jag är en av dom där tjejerna i högen som läser denna blogg och ser dig lite här och var så måste jag säga att det sötaste var igår eller i förrgår när du satt vid fruvik och sjöng som en dåre till justin? (;

2007-03-11 @ 18:58:22
Postat av: Anonym

haha måns sög! :P :P

2007-03-11 @ 19:24:07
Postat av: Inte fått kuk på en vecka, men pung för 2 dar sedan

Driver du? Magnus Carlsson, akon, beyonce och BASS HUNTER, pallar inte säga mer...

Iaf lacker lite, jag var ju med på föret sen mötte vi upp leo. Inte gå med falsk vittnes börd nu nemo, ett varningens finger till dig..

Men det va en najs lördag, du var jävligt skön, bara all in och kör... Jag ska fan börja tagga ned min attityd lite, pallar inte bli känd som både bög och dryg=)

2007-03-11 @ 19:57:10
Postat av: Leo

Asså gayen, du va fan vild igår. Jääävlar va alla va lacka, helt underbart :)
Schlagertoppen 2007:
1. The Ark
2. Måns
3. Magnus Carlsson
4. Sonia
Tråkig kommentar nemo, sry men är fan helt slut. Hörs snart darling

2007-03-11 @ 20:20:21
Postat av: Li.

Måns vad helt underbart! Vilken blick och refräng! Makalöst!
du förstår verkligen inte hur mycket du berör mig. jag vågar inte tala klarspråk.
jag kommer aldrig sluta hoppas. - riktigt vackert!

2007-03-11 @ 21:50:58
Postat av: Björn

jag vet inte om jag vågar kommentera. cim sågar mig bara säkert. men jag gör ett försök ändå :P
fredags sög, claras alltså =/ håller fan med gayen lite på musikfronten fan, lite för mycket slät-dunkadunka nu Nemo :D kan ju tipsa om ett coolt band som heter "Something For Rockets".. Mark Hoppus favoritband just nu ;) (även fast jag vet att du inte lyssnar på mina låtar och hittar dem 3-4 månader senare och fräls.. *host SAOSIN host*

pusspuss

2007-03-11 @ 22:03:22
Postat av: Nemo

haha. björn. du är skönast. haha. jag får väl gilla vilken musik jag vill. orka med gayens kommentarer. dom är fan mer kränkande än Cim´s är (som i sin tur iofs riktar sig mot andra läsare..hehe)

Måns och Magnus Carlsson är denna melodifestivales behållning.

och sen vill jag tacka och bocka för för dom fina första kommentarerna. sitter här och rodnar... PUSS!

2007-03-11 @ 22:18:48
Postat av: Anonym

ta åt dig av kommentar nr 2. MIN.
jag tror inte på att man kan få för många komplimanger

2007-03-11 @ 22:36:32
Postat av: P.

förlåt för att det tog tid, missade helt bort klockan 9...
såg inte melodifestivalen, men Måns var bäst ändå.
det är bra att vara överärlig, i bloggen får man vara det. fortsätt med din grej Nemo, för du gör det så jävla BRA!
bästa låten idag är The Used - Hard to say <3
förresten tycker jag att det är synd att vi aldrig träffas. puss.

2007-03-11 @ 23:04:43
Postat av: Cim

Jag skulle aldrig såga nån.

Postat av: Anonym

det är nog få som inte gillar one night stands, men det blir en viss skillnad om man får förfrågan av någon man först gillat och sen fått dissen av. Självklart vill man, men samtidigt vill man inte riskera att falla tillbaka, för det är grymt jobbigt.

2007-03-12 @ 10:41:55
Postat av: Fröken från Nacka

Hmm folk hänger upp sig på one nights stands. Jag måste säga att så länge båda är med på samma villkor så är det ju lugnt. Sen så var det någon som skrev att alla gillar one night stands. Och det kan jag väl inte hålla med om. Det finns ju faktiskt dom som hellre har sex med någon som den är kär i eller har något närmare förhållande med. Nu låter jag som nån sorts moralpredikande kärring och det är inte meningen, jag har ju själv haft one night stands. Men kontentan av det hela är att alla människor är inte likadana!
Och för att tillägga nåt helt annat, Måns skulle ha vunnit! Det var helt klart den bästa låten!

2007-03-12 @ 13:58:52
Postat av: Valentin

Fan nemo, jag pallar inte va så snäll.. Alla andra är ju det, orkar inte delta i "prisa den stora och visa nemo kampanjen" (även om din blogg är bra och ärlig, du förtjänar faktist mycke av det)

Men jag säger vad jag tycker och tänker, försöker att inte va dum 8elelr snäll för den delen)...

Sen så håller jag med Ms Nacka, alla gillar inte one nigt stands (tex jag) Det är inget smör och jag försöker inte leka kännslig.. Men jag upplever det som opersonligt och utan passion, jag vill dela nått mer än könsvettskor lixom...

Men jag ser inte ned på andra, får ni ut nått av det så kör på lixom, jag kanske är för blyg eller nått. Tycker du e skön nemo, så jag säger som alla andra "gör din grej och låt ingen hålla dig tebax"

2007-03-12 @ 14:53:30
Postat av: Miss S.

Sjukt vad folk tjaffsar och ordhugger varann och pratar om andra allmäna saker istället för att fokusera på själva inlägget och på Nemo som skribent som BORDE vara the main thing? och huvudskälet med att kommentera? Så kan man tycka iaf... Bra inlägg för övrigt Nemo! You keep impress me. Puss

2007-03-12 @ 16:38:48
Postat av: Leo

Miss S, fan va bra att du gör det åt oss isf:
"Bra inlägg för övrigt Nemo"

Skönt att du verkligen fokuserar på inlägget och Nemo som skribent, väldigt uppmuntade och mkt konstruktiv kritik, well done!

Tror för övrigt bara att nemo blir glad över alla kommentarer, oavsett karaktär.

Vad händer egentligen, leker jag Cim lr? :p

2007-03-12 @ 17:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback