Man Söker Kvinna.

Hej. Jag är en glad social charmig man på 19 år. Jag sysslar med Fotboll och Innebandy och går sista året på Media-Linjen på Gymnasiet. Jag gillar att skriva, sjunga, uteliv och bio. Jag söker dig ärliga, smarta kvinna som vet vad du vill. Som är bra på att lyssna och dela med dig. Du får gärna ha bra humor och vara modig och social.

Tillsammans ska vi möta världen!





kajal is the shit



bäst idag (kärlekstema):

westlife - have you ever been in love
darin - what if i kissed you now





och ändå ångrar jag alla missöden. alla dom där chanser jag haft. alla dom där tillfällen där kärlek för mig har erkänts. visats. där jag stått där och blivit så glad för att någon verkligen tycker om mig på riktigt för den jag är samtidigt som jag blivit rädd och dragit mig undan. varför kunde jag inte någon av dom där gångerna vågat satsa? när jag verkligen haft något bra på gång? när någon faktiskt fått känslor för lilla mig. lilla nemo! wow! varför är jag så förbannat feg? man måste våga för att vinna. har jag missat det uttrycket? jag tycker synd om dom som fått känslor för mig.. jag måste vara hatobjektet att bli kär i. som inte kan dissa någon med någon vettig anledning. jävla jävla jävla skit. jag bara klagar och gnäller. ta det rätt.

shit. jag behöver en kram tror jag...

Kommentarer
Postat av: Björn..... eller?

Går det lika bra om man opererat om sig till kvinna, men fortfarande har 3 månaders tablett- konsumering kvar? <3

2007-03-15 @ 22:42:35
Postat av: Anonym

åhhhh! snyggingbild! älskar killar med kajal!

2007-03-15 @ 22:46:48
Postat av: SÖDERBÖNA.

*kraaam*

2007-03-15 @ 23:00:20
Postat av: Cim

Björn är relativt rolig. Fan, vad trött jag är. Röj imorrn. Sov gott alla tomtar, nu säger jag snart goodbye till den mest bisarra veckan i mitt liv. Pusskram

Postat av: annie

arbetet klart - och nytt i bloggen! :)
du är sccccccchnyyygg, speciellt med kajal. very grrr. KRAM!!

2007-03-16 @ 00:10:27
Postat av: Björn

Jag har ingen humor, förlåt om nån tog åt sig...

2007-03-16 @ 00:17:47
Postat av: Yvette

Kajal is the shit :D ... o "what if i kissed you now" är den bästa låten right now! :)

2007-03-16 @ 10:34:39
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: Fröken från Nacka

Måste säga att bilden var riktigt snygg, blev imponerad!
Sen så skulle jag ha svarat på kontaktannonsen om vi inte redan försökt =P utan resultat dessvärre... =) Hoppas du hittar nån flicka som svarar, hon kan vara lycklig att ha fått dig intresserad!!!
kram

2007-03-16 @ 12:23:35
Postat av: Anonym

Man måste våga för att vinna.. Vems uttryck va det då Nemo? Nån gissning? Puss

2007-03-16 @ 12:56:33
Postat av: Nemo

testa att börja signera kommentarerna kajsa ;) på tal om våga..

2007-03-16 @ 17:00:25
Postat av: Niki

Men bror... Jag hoppas kontaktannonsen där var sarkastisk?

2007-03-16 @ 20:21:13
Postat av: Sacred

Du verkar kärleksfull.
Vi kanske kan bli kompisar? Vem är du kär i?

2007-03-16 @ 20:22:21
URL: http://ronniesandahl.blogspot.com
Postat av: Cim

Inte i fröken från Nacka i varje fall.

2007-03-17 @ 09:37:09
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

cim verkar vara en bitch, inte fått nåt på länge eller?

2007-03-17 @ 11:07:48
Postat av: Fröken från Nacka

förresten, den tidigare kommentaren var från mig. Inlägget handlade ju lite om att våga så jag får väl stå för det också!

2007-03-17 @ 11:09:56
Postat av: Cim

Jodå, onsdags :D I'm perfectly satisfied.
Du däremot får väldigt lite Nemo, föromdligen finns det en anledning till det. Tycker det är halvt patetiskt att hela tiden fjanta runt med tjejiga kommentarer till honom, alla fattar ju vad du egentligen vill. Tydligen så verkar ju inte han vilja samma sak. Men om du vill fortsätta vara pinsam, så fine by me :) Och förresten - Ja, jag är lite av en bitch. Och nu är det bara att invänta kommentarerna om att jag är kär i Nemo.

2007-03-17 @ 11:39:22
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Och gud, vad du skrattar åt det här :) Vi syns ikväll, love. Puss

2007-03-17 @ 11:40:17
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

klart den var lite sarkastisk älskade syster. jag älskar alla kommentarer. dispyter och diskussioner. och nu har så rätt. jag skrattar högt åt det här :D

ps. jag hade sex i natt. ;)
FEST IKVÄLL :D

2007-03-17 @ 16:52:04
Postat av: Anonym

jag tror cim är kär i nemo ;)

2007-03-17 @ 17:19:21
Postat av: em

Jag tror jag är kär i Cim.

2007-03-17 @ 18:54:49
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Åh Em, söt! Saknade dig på festen igår.
Nemo ditt as, vem fan hade du sex med? Fröken från Nacka? Eftersom hon varken kallat mig bitch eller kommit med den än grövre förolämpningen att jag har svårt att få ligg på ett dygn så kanske she got lucky. Askul att du kom igår, och Björn och Leo, trodde du skulle ha värdelösa kompisar, men det hade du ju inte :) Puss!

2007-03-18 @ 10:49:24
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Bloggowner

Inte Nacka fröken. på annat håll. mer säger jag inte. tänkte blogga ikväll. inte gjort det sen fredags fan. mycket att sriva om. nu är jag såg trött att jag måste sova ett par timmar....

2007-03-18 @ 16:51:52
Postat av: Niki

Jag hade inte sex inatt.
Men räknar med att ha det inom kort. Tiiiisdag förmiddag kanske? Eller någon gång mitt på dagen? Det beror på vad orken tillåter efter 8 timmars flyg och diverse tidsomställningar...
Men så mycket som jag saknat honom ska det nog inte bli särskilt svårt ;)

2007-03-19 @ 02:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback