is this it...?

jag ville ringa dig inatt men jag vågade inte. jag vågade inte just för att magkänslan gör mig nervös. det kommer förbli så innan vi gör något åt det. vem är du? vad kan vi ha.. fan. kanske är jag verkligen ute och cyklar.

kanske.



underlig fredagskväll. trots att jag kände mig helt sjukt hängig och hostade hela dagen så gav jag med mig att trotsa mina fysproblem och joina utgång. det förades hejvilt på nivå22 i några timmar. ja, det var väl kvällens höjdpunkt med facit i hand. vi drog sedan till ett ställa som heter 360 där vi ställde hos i kön och sen när vi kommit längst fram i kön efter en halvtimme så drog vi oss ur och gick därifrån?! jag förstod aldrig riktigt varför. var redigt packad vid det här laget. då drog vi istället ut på värmdö. TILL KALSVIK. kommentarer överflödiga. det visade sig iofs vara rätt trevligt. en del söta tjejer och det bjöds på mycket vin så kvällen var väl okej med facit i hand men jag ångrade nog att vi inte drog ut på krogen. jag var riktigt danssugen. synd.

jag är mobillös. lillebrorsan vill ha tillbaka sin mobil som jag bara egentligen lånat. jag försöker fördröjja tillbakalämnandet men han är bestämd nu. tror dock jag har kvar telefonen över helgen. måste fixa en ny telefon! nån som har en gammal att sälja eller skänka? jag behöver bara sms:a och ringa. that´s what i do best. vette fan om det finns varken lust eller pengar att lägga ned på NY telefon. känns fruktansvärt avlägset just nu me tanke på alla jävla utgifter denna månad.

idag då? ja. ska till jobbet om 40 min. jobbar till 19.00. trååååkigt. sen efter det står lite olika saker för dörren. antingen blir det bio med Kim. nya beck. eller så blir det Utgång med Petter o Co. Nore kommer hem från Norge idag så det lockar som fan. ELLER, det som det lutar åt mest, En stor fest på söder. En GodVän-Familj till oss som ska flytta ifrån sin monsterlägenhet och ska ha en monsteravskedsfest. det blir nog den. fast i vilket fall så ska jag inte kröka spec hårt ikväll. kanske dricker några öl men jag har Match i morgon. 12.00 Värmdövallen






ständigt denna ångest. dagen efter. hela kroppen darrar av tvångstankar. varför. varför alltid? romans för timmen. desperationen. manin att alltid ha. det finns liksom inget stop. en helgkrökkväll är usel om man inte får ragg? jag vill inte leva efter den rutinen men ändå känns det som mina budord. god, i need help.




bäst just nu:

Michael Jackson - Give in to me
Snook - Verklighetsutflykt
Rocky Votolato - Suicide Medicine




Love is a feeling
Quench my desire
Give it when I want it
Takin me higher

 


Egoisst, Javisst

hostel i london. fräsht?

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig i slussen igår. du såg jäävligt full ut! :) men söt som alltid ändå.

2007-03-24 @ 13:19:15
Postat av: :D

dansa med mig ikväll då :D

2007-03-24 @ 13:49:29
Postat av: Niki

köpte inte du nyss en mobil för typ 3 lax?

2007-03-24 @ 20:56:43
Postat av: Alexander

men du vart full igår ändå ju! ajsen bajsen nemo katt

2007-03-25 @ 12:07:00
Postat av: Anonym

ring mig

2007-03-25 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback