degkropp.

Emma Gav mig kvällens lycka!

Dagen ord:

DEGKROPP!
 
hahaha. skrattade så jag kiknade.
inte så roligt om man inte hajjar sammanhanget dock :P



Dagens erfarheter innefattade en enorm kyckligcurrymacka på Sandy´s och en dålig bio-film i form av Beck. BESVIKEN! Jävla skit. varför lägga upp en av seriens sämsta filmer på bio? fingertoppskänsla losers!


fan. längtar så sjukt till helgen så jag typ dör. ska ut med Underbara Cim och Underbara Emma på fredag troligen. (smör för mina läsare? nej då...:) det blir grymt roligt. Förstår ni sällskapet? Kan ju bara bli en hit! Sen jobb lördag 16-19 och sen åker jag iväg på träningsläger med fotbollen på söndag troligen... om jag kan skrapa ihop cashen! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV COMING UP!


fan ibland fattar man inte hur dåligt man känner folk. jag kanske ger ett felaktigt intryck. folk tar mig nog kanske fel. jag tror direkt att jag vet vem människan är. det är kanske ett oärligt intryck som är det vanligaste. man inbildar sig att man dras till äkta människor och har en så pass bra människokännedomsförmånga (dagens ord?) att man kan dömma om dom är äkta eller inte men kanske är man så jävla lost som jag ibland inbildar mig. det är svårt att lära känna nya människor. speciellt när man bor på värmdö...

helt plötsligt nås man av så sjuka besked. det har hänt upprepade gånger senaste tiden. folk har blivit ihop med någon. folk har gjort slut. folk har blivit irriterade på något jag sagt eller gjort. folk har typ helt plötsligt visat sig vara helt...helt främmande för mig. jag tvivlar på min egen förmåga att bedömma mina nära och kära.

vilka är mina nära och kära?


bäst just nu:

mofeta & jerre - läget då?
byz - moorebruden
simon webbe - after all this time




men ändå måste du veta att hur konstigt det än låter så tänker jag på dig jättemycket. jag drömmer om en alla hjärtans dag där jag knackar på din dörr och du öppnar och där står jag. med 100 röda rosor och det bara sker..








Jag och Cim under fredagens bravader... jag vet.. skrämmande. men skenet bedrar...
Vi är vackrare. Jag lovar! =D





Jag har debuterat! Finally! Weeeeeeeiii! only a few know what i mean =D

Min syster ringde mig här om natten. fastän hon var så ledsen så älskade jag känslan. jag älskade den familjära. hur stort det ändå är. jag älskar dig. jag älskar er. jag älskar min familj. så vacker.



jag älskar vår nya valp. trots att den är lite väl valpig ibland... (ja...man vaknar vissa mornar av att den biter en i näsan eller örat) ... got damn you mother. Jag vill inte vara den enda med säng på golvet!




tänk så många som tror att jag är bög. det är lite komiskt. har säkert fått höra det 10 ggr sedan jag blev lite äldre. är det sneluggen? är det det faktum att man sjunger? att man bloggar? jag som inte ens använder kajal längre. det är rätt komiskt. fast jag tar det mer som en komplimang nästan. för bögkillar är oftare snyggare än hetrokillar. fräshare iaf. fåfängare men det är fan bara positivt.



god natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. du ser väldigt full/trött ut på bilden men håret var fint!

2007-03-27 @ 01:05:21
Postat av: Vaxholm Power

jag kan se lite gaydrag i ditt useénde, sure..men det är fan inget negativt. som du säger. bögar är oftast snyggare =D

2007-03-27 @ 02:10:06
Postat av: Anonym

och charmigare..:P

2007-03-27 @ 09:09:38
Postat av: Cim

Herregud vilken bild. Men relativt söt i sammanhanget :) Helgen har potential till att bli extremt bra, helt klart.

Postat av: SÖDERBÖNA.

Bra inlägg. Vad var syrran ledsen över om man får fråga? är det hon som brukar kommentera din blogg?

Jag tror inte fröken från Nacka vågar skriva pga. Cim :P

2007-03-27 @ 11:20:54
Postat av: Niki

Vad har man annars syskon till ;)

Nemo... Jag kanske kanske kanske ska få hyra en lya på Stureplan. Vill inte hoppas för mycket än, men kanske... =)
DÅ blir jag granne med min man.
VIll du ha helgtillgång till den kanske vi kan göra en deal?
Den är nog för liten dock att bo två i....

2007-03-27 @ 12:42:10
Postat av: Niki

Söderböna: JA! det är jag som brukar skriva här, eller har börjat göra det senaste tiden...

Hade lite.. sömnproblem kan man säga... En smärre sömnstörning som slår till ibland och då med medföljande panik och nattångest... Då är det tur man har en bror som alltid svarar i mobilen!

2007-03-27 @ 12:44:07
Postat av: Fröken från Nacka

Söderböna: Varför skulle jag inte göra det? Cim är tydligen en tjej som vill provocera folk utan anledning. Och sådana människor orkar jag inte lägga energi på. Gällande varför jag inte kommenterat på ett tag är pga att jag inte haft tid eller möjlighet. Duger det som ursäkt eller är det någon mer som har något att tillägga?

2007-03-27 @ 15:44:53
Postat av: Nemo

En deal låter intressant syster :) Vi hörs om det. Jag vill att alla ska kommentera! det är så roligt att läsa. Man får väl ta olika påhopp med en nypa salt. tror ingen är vidare seriös i det. Vi ses i vimlet på fredag..;)

2007-03-27 @ 17:38:42
Postat av: em

Laddar redan nu mina musketörer.

2007-03-27 @ 17:56:38
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Oj, salt inlägg, fröken. Inte fått nåt på länge?

2007-03-27 @ 18:12:14
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

www.howyouknowwhenyou'reoverreacting.com och www.sjalvdistans.nu - heta tips från coachen..

2007-03-27 @ 18:26:47
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: em

www.howyouknowwhenyou'reoverreacting.com och www.sjalvdistans.nu - heta tips från coachen..

2007-03-27 @ 18:26:47
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Värt att sägas två gånger, eller hur var det? :)

2007-03-27 @ 19:37:09
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Men Nacka, jag tycker verkligen du ska fortsätta kommentera, uppskattas jättemycket. Du ska inte vara rädd för mig, jag är tillochmed yngre! Och det är sant, jag provocerar utan anledning. Och du är provocerbar. Sånt är livet. Men fortsätt för all del att kommentera, du är minst lika mycket värd som alla andra.

2007-03-27 @ 19:40:25
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Minst. Jag spamar.

2007-03-27 @ 22:17:54
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback