and thats where we stand.

shit vilken helvetisk kväll. har precis avslutat relationen med en och vunnit tillbaka den med en annan. jag kände att jag gjorde precis det jag var tvungen att göra. han betyder så vansinnigt mycket mer för mig än henne. jag älskar dig mannen och du är en av mina absolut bästa vänner. och du A. jag vet inte vad som är sant och inte av allt jag hörde från dig och B ikväll men det spelar egentligen ingen större roll. vill dig inget illa. du vet att jag tycker dom stunder vi haft har vart jättebra och mysiga men jag kan inte riskera vänskapen med B. det borde du förstå. trots din ringa ålder... det är jättetråkigt att allt slutade såhär men det känns nästan som ända alternativet...=/


jag mår inte så bra av det här ändå. jag tycker det är fel på mig. jag vill inte vara ledsen. jag vill bära en heder. se på mig själv med stolthet. måste börja älska mig själv. jag älskar bara mig själv när jag får rejäl bekfräftelse. here we go again. det ständiga letandet efter självbekräftelse. när ska jag bli vuxen på riktigt?


shit. mina fetisher tar kål på mig. jag är glad över mitt mentorsprat med Cim ikväll. det gav en hel del. tur att såna människor finns. så att man får känna sig lite underlägsen och lite barn på nytt. så man kan prata och verkligen lära sig saker. det känns så bra att ha så pass smarta tjejkompisar som man verkligen kan prata med och få respons. dela erfarenheter och faktiskt få saker tillbaka. vinna tro och respekt hos varann. det är värt mycket.


bäst just nu:

good charlotte - misery
good charlotte - the river
three days grace - animal i have become
justin timberlake - my love [DJ BRP Remix]



dagens länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=YpKMUa8ZGUk&NR

http://www.youtube.com/watch?v=VFDDxZFm7JQ





underbar dag i övrigt. sovit mycket och åkte till stan mitt på dagen och gick runt med Alex, Jocke och Klingan. vi åt Kebab och stekte i solen i solglajjor. det var riktigt mysigt. vi promenra från hötorget till slussen. må detta underbara väder nu hålla i sig. jag njuter av varje sekund. man känner sig fan friskare när man ute. alla småbekymmer man bär på bara försvinner. man känner sig som en vinnare.



folk kommer och folk går. en eloge till dom som verkligen stannar. folk som står ut med en hur man är beter sig. folk som dom där småtjaffsen inte betyder någonting för. folk som verkligen tar en på allvar och vet hur man funkar. dom som man lärt sig känna ut och in. jag älskar dom. jag älskar tanken av att dom faktiskt älskar mig. samtidigt kan jag inte sluta facineras över att dom faktiskt står ut med mig. perversa lätretade grin-nemo som inte kan förlora. jag skulle nog inte älska mig om jag var någon annan =)



Min älskade mobil har min älskade pappa fixat. Nytt batteri och uppdatering av den är nu skedd. Pappa är ett geni på att fixa saker. men va fan. mobilen kostade ju 3500 kr för bara ett år sen så den ska fan hålla etag till tycker man. Nu kan lillebror äntligen få tillbaka sin mobil som jag stulit av han senaste månaden :P farsan skickade alla bilder som fanns på mobilen...och det var fan ett par guldkorn. roligt med lite nya bilder. tänkte börja bifoga en ny bild folk aldrig sett varje kväll :) här är några exempel:




ynklig pose



även om jag tycker frissyren var rätt ball så hatade min omgivning den :P



Allt för ikväll. På återseende. Puss.

Kommentarer
Postat av: Cim

"Barn på nytt". När växte vi upp?

=).

Puss söt.

Postat av: Anonym

Bästa inlägget på väldigt länge. Riktigt RIKTIGT bra i mina ögon. Meeer :D Puss!

2007-03-28 @ 00:32:15
Postat av: SÖDERBÖNA.

kan bara instämma föregående talare. tror du fått gnistan tillbaka minsann ;) keep up the good work!

pussis.

2007-03-28 @ 00:58:37
Postat av: Leo

Riktigt bra inlägg. Not much more to add.

2007-03-28 @ 01:35:23
Postat av: Anonym

jag förstår att din frisyr var något omtyckt

2007-03-28 @ 14:42:52
Postat av: Anonym

icke*

2007-03-28 @ 14:43:04
Postat av: Charlottaa

animal i have become, bra låt!
intressant inlägg,
kul idé att lägga upp nya bilder varje kväll.
Sköna länkar, spec den understa :P
Riktigt ball frisyr tycker jag :)
puss


2007-03-28 @ 15:12:21
Postat av: em

Haha. She's a keeper. Nej den frisyren kan bara en mor älska. Den passar inte med din personlighet. Men den var inte så långvarig heller va? Du är fin.

2007-03-28 @ 22:37:53
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Nemo

frisyren överlevde bara nån vecka... is she a keeper? ;)

2007-03-28 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback