alpha dog.

MYCKET BRA PÅ BIO JUST NU!

Filmer jag vill se (och har sett) inkl. betyg:

The Number 23 - Sedd - 9/10 Nemosar
Alpha Dog - Sedd - 7/10 Nemosar
Beck
Music and Lyrics
Ghost Rider
Teenage Mutant Ninja Turtles



Såg Alpha Dog idag med Leo och Valentin och sanningen är väl att jag nog aldrig hade gått och sett den om det inte var så att det var Justin Timberlakes filmdebut. och visst. det visade sig bli en helt lyckad debut. en riktigt skön rulle. verkligen en sån där som man njöt av. eller jag skulle nog vilja kalla det en tonårsrulle. som en blandning av en gripande film, en american pie film och nån drog-film. fast en skön blandning. Justin var sjukt skön som vanligt. Förstå hur stor den människan är just nu. det går rätt okej för honom minst sagt.. There are no words. och han ska jag SE LIVE i Juni - Himmel!


fatta hinten! all uppmärksamhet är inga tillfälligheter. svammel på hög nivå...in igenom ena örat och ut igenom andra? men tänk om... ja. tänk om.



Lördagen skulle ju bli en krökfri chillkväll..? ja det blev istället en kväll fylld av krog, öl, hamburgare och sexuella äventyr. kom hem till min kära säng först vid 8.50 i morse! med 2 timmars sömn i kroppen kånkade jag mig upp i morse för att spela fotbollsmatch och det gick ju helt okej. 2 mål och 3 assist i 8-3 vinsten över Ingarö :) Sömn kanske är överskattat ändå =)




B4

Mitt käre pojkband B4 under våran storhetstid...



Det är ingen klycha men i så många fall så står detta faktum så klart: Tänk om dom visste vad jag egentligen tyckte om dom. Det finns så många relationer som bygger på plast och genomskinliga fasader. Ingen talar klarspråk medans spyan bara ligger i luften. Tänk om du skulle vet vad jag egentligen tyckte om dig. Du skulle bli vettskrämd. Och det är inget jag säger bara för att det låter hemskt. Det finns verkligen så många relationer man har till folk där man egentligen bara borde säga som det är. Såna där relationer som man bara har...utan någon egentlig anledning. Det bara är så för sakens skull. Tänk om man skulle säga allt man stör sig på och hur man verkligen verkligen tycker om varann deep inside...? förstår ni kaoset?

Jag är inte rädd för dig.
Mot dig anser jag mig själv som ganska överlägsen.




Precis.Tvärt.Om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

het bild. varför finns inte bandet kvar?

2007-03-26 @ 01:06:28
Postat av: Valentin

För att de va roliga att se på, men inte bra... Pojkbands grejen började ju redan kännas gammal på slutet av 90-talet, och dom kunde endå sjunga bra lixom=)

2007-03-26 @ 02:54:50
Postat av: Anonym.

The Number 23 är sjukt jävla bra. Gå och se!

2007-03-26 @ 12:44:51
Postat av: Anonym

lyssna på Mr. big - I'm the one who wants to be with you. Den får mig att tänka på dig. annars är de typ sexy back som är du..

2007-03-26 @ 14:52:19
Postat av: Anonym

Music and lyrics är underbar. Humor på högnivå.

2007-03-26 @ 19:56:31
Postat av: mikaela

och pallade inte jobba? jag hade fett trist på ica.

2007-03-26 @ 21:31:20
Postat av: Leo

Vi ska fan se Epic Movie oxå :p

2007-03-26 @ 21:38:47
Postat av: Leo

Vi ska fan se Epic Movie oxå :p

2007-03-26 @ 21:40:47
Postat av: .........

you are hooot!

2007-03-26 @ 22:04:59
Postat av: Tjejen!

du är fan snygg. men bloggen håller på att dala känner jag? bättre för. krank it up a little. let it all out! minns när jag läste varje inlägg på helspänn ;) vart är den intensiviteten? PUSS

2007-03-26 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback