when we´re good they never remember. when we´re bad they never forget

Sällan har jag känt mig så förbryllad som nu. Det känns som att jag lever utan gränser. Inga hämningar liksom. Ärligt talat, Vem fan trodde det här? Årets märkligaste bortamatch. Slår fan 27åringen till och med...


Golfen igår. Jävla fett ställe ändå. Visst att det regnade igår och det förstörde en del (för att det fanns en fet stor jävla uteplats) men förstå draget det kommer bli där i Juli!? Helt sjukt när alla sommargäster är på plats och solen skiner över Värmdöhimmlen. Jag hade fan jävligt skoj igår av flera olika anledningar. Bra dansgolv och stort ställe. VÄRMDÖS ENDA RIKTIGA UTESTÄLLE!


Stekarstället nummer ett alltså. Det bjöds till höger och vänster till alla. En tjej kan gå in där och se ut som skit och ändå inom loppet av 5 min få sig en rejäl jävla fylla. JAG VILL OCKSÅ VARA TJEJ! Iaf...  Jag kommer in och sätter mig vid ett sällskap damer som precis i detta tillfälle blir bjudna på 15 Vodka Redbull och 2 flaskor skumpa (ja..det gick på minst 2-3000 kr) och eftersom killarna som bjuder är helt jävla wasted så tar jag för mig lika mycket som tjejerna gör och så var min fylla gjort :-) köpte en öl på hela kvällen och var pissigt full. DET ÄR SÅ DET SKA VARA!


Träffa en gammal polare där som heter Danne. Jävla skön kille och JÄVLA snygg. Vi stod och prata brud-minnen och Han berättar om gamla grejor han vart med om. Han sa att en gång när han satt och jobba i kassan på Konsum så betala en snygg tjej med en 20lapp och på lappen hade hon skrivit "vill du ligga? ring!" och sen sitt nummer. hur jävla kungligt är det? Jag fråga hans kompis om det var sant och det var det. han hade fått sett sedeln till och med. Asså hur jävla kung är man inte då? Så gryymt!


AAAAJJJ SMÄÄÄRTA:
http://www.youtube.com/watch?v=kiYInZiH1Q4&mode=related&search=


Jag prata med en tjej om stjärntecken igår. Hon sa att Lejon (som vi båda är) är kända som väldigt envisa. Kan inte ha fel och älskad uppmärksamhet. Dom älskar komplimanger och smicker och hatar att förlora. Kan inte förlora. Haha. asså när jag hörde detta höll jag på att tuppa av - Det stämmer så otroligt bra på mig. Hade ingen aning om att den här stjärntecken-skiten faktiskt stämmer. Så makalöst. Måste börja läsa mer om det där...


Varje gång jag är bakis (Vilket är typ hela tiden känns det som...) så har jag ett sådant enormt behov av Juice! Apelsinjuice. Helst lyxjuice som tropicana eller brämhults! Förut var det fet mat och coca cola som lockade mest dagen efter men nu är det bara JUICE! juice för hela slanten. Kan utan problem svälja 2 liter apelsinjuice inom loppet av 5 min dagen efter en riktig fylla. sjuukt.


Bäst just nu:

Fall out boy - Thanks for the memories
DJ Mangoo - Eurodancer
Ricky - Get to know you



dagens länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=oHFSttJK_tw

http://www.youtube.com/watch?v=l4X8R_ZrIvI

http://www.youtube.com/watch?v=16hbYbZYIAI&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=r67tYdGcaeA

http://www.youtube.com/watch?v=sraryDeIFHo



Så var det med det. En sollskenshistoria att berätta för barnbarnen? Knappast. Snarare ännu ett bevis på att jag faktiskt kan. Visst att det inte gick hela vägen men ändå. Kapacitet finns och även när jag känner mig som mest värdelös så vet jag att jag räcker till. Är ledsen för att det dör mellan er men det är faktiskt ditt eget fel... Jag är singel. Jag förblir singel. Inget annat finns. Hur mycket jag än ibland tror, hoppas, inbildar mig eller liknande så står ändå samma faktum kvar: Jag är Nemo. Jag är inget annat. Inget mer. Det är bra så. Mitt namn i samma mening som förhållande är fel. Fel Fel Fel. Tyvärr.


jag håller om min kudde i natt. och tänker på dig. tänker på hur gott du luktar. tänker du på mig ibland?


jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Pedrito

Trist med första comment :)
Fint med konsum-historian....varför hände inte det mig idag? Kanske inte ser ut som snygg-danne :S
Mer sånt!

2007-06-14 @ 21:44:57
Postat av: em

Ricky är FETT bra.

Postat av: M.

Du är så jävla skön! Din blogg är likaså! :D

2007-06-15 @ 02:35:28
Postat av: valentin

driv! kan du slut ha så jävla kul! i sverige ska de regna och du ska jobba och ha det tråkigt tills jag kommer hem och där med basta! =) lär bli mycke golfen i framtiden känner jag, samla och förstora gänget lite och sen köra all-in hela sommarn like old times!

2007-06-15 @ 18:03:57
Postat av: J.

Skön Blogg. Sköna Länkar :-) Kommer fortsätta titta in här :D Älskar att upptäcka nya bra bloggar!
Peace!!!

2007-06-16 @ 02:01:41
Postat av: Anonym

du tappar komentarer

2007-06-16 @ 12:31:18
Postat av: Nemo

haha. :) ja men jag överlever serru =) lika många läsare som alltid så. tänk att man inte ens kan skriva sin signatur under en sån där kommentar? anmärkningsvärt.

2007-06-16 @ 14:50:08
Postat av: emilia

jag såg dig igår på Ica. Du hade en såndär "snygg-dag" fast x1000000000 ;)

2007-06-17 @ 12:47:38
Postat av: Paula

Snart Justin! Hur länge ska du köa?

2007-06-17 @ 15:36:50
Postat av: Nemo

Hah! TACK EMILIA <3 Glad jag blir. Jag och Alex tar halv 7 bussen in på morgonen typ så det blir väl kö i ett dygn ungefär :-)

2007-06-17 @ 23:01:26
Postat av: Nemo

Jag och alex kommer åka dit 7 på morgonen så vi är vid globen vid 8 ungefär så vi ska väl köa cirka 12 timmar :-)

2007-06-17 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback