Nyklippt och förväntansfull. Inför P&L 07.


Haha. Så du läser min blogg? Det kunde jag inte ana. Jag får så lustiga besked var och varannan dag om folk som läser min blogg fast jag inte hade en aning om det. Man blir sjukt förvånad av vilka som faktiskt är intresserade av vad en skriver. Fast dom är nog mest nyfikna, svartsjuka på saker och ting... Tror inte dom läser just rent av att dom tycker jag skriver speciellt bra eller intressant. Väcker nog bara en del känslor kanske... En del människor blir jag glad av att dom läser. En del tycker jag bara är fruktansvärt patetiska och sorgliga. Fick olika såna besked här om dagen... Du är verkligen en sorglig individ? Aren´t you? Haha. Suck.





Sitter här när midnatt närmar sig. Vi ska åka 9.15 från Ängsvik i morgon bitti och jag har fortfarande en del saker kvar att göra... Färga håret och bränna skivor...men sen sist men absolut inte minst måste jag börja packa. Haha. jag har inte ens hittat sovsäck och sånt skit än. Hajjar ni? Helt sämst jag är. Måste ta tag i det och börja fixa nu känns det som. Ville bara blogga lite innan.


ja. jag kysste henne. and it was amazing.




Vilken jävla dag alltså. Vi har åkt runt och förberett och köpt saker i typ 7 timmar. Vi har köpt så jävla mycket saker alltså. Kvittot från "Rusta" Slutade på 2300 kronor...Det säger väl det mesta?  Vi köpte allt från Solcellslampor, Låtsas-gräs-mattor och Marshaller till Feta tält, stolar och bord. Vi köpte låtsasblommor och stereo.. Sen efter allt vart handlat till Campingen så bar det av mot stan för den lite mer utseéndeaktiga shoppingen..


Jag gled och köpte 2 t-shirts och ett par jeans och sen klippte jag mig och har nu köpt färg som jag ska fixa ikväll. Träffade även syrran och betalade min första hyra. 1500 kronor för Juli månad. NICE MED EGEN LÄGENHET :D Pröjade även av en skuld till John på 500 kr och köpte halsband och betalade även andra mindre accensoarer, räkningar och skulder. Det betyder alltså att jag spenderade strax över 5000 kr av min lön den första dagen. Det känns sådär..halvbra.. =/ Tur att man fick semesterersättning iaf...

Det går bra nu.







Jeansen & T-shirtsen jag tjakka...






Jag är så extremt jävla taggad. I morgon ska road tripen till Borlänge bli av riktig jävla American Pie karraktär. Fet musik, Skönaste polare, Bärs och feeet stämning! 5 Nätter på Sveriges bästa (och numera största..?) festival! Det blir fan inte bättre än så. Och vädret börjar arta sig också säger prognoser.... Årets vecka coming up? So it seems!


Egentligen hänger det bara på en sak. Mjaee...två saker om man räknar med att vädret måste stämma också. Men huvudsaken är egentligen att Leo måste klara sig läkarbesök i morgon. Vore så jävla bittert om det fuckade up sig med det. Håller tummarna gubben.



Mobilen får gärna börja fungera igen också. Jag hör er men ni hör inte mig. Det är värdelöst. Bara SMS-funktionen som fungerar så vill ni något så SMS:a..RING INTE =(




Nu har Justin precis klivit av Scénen i Skandinavium i Gbg. Världens bästa artist. Läste i någon blaska att han varit dryg mot fans. Tråkigt men förståligt. Undrar om det är så jävla roligt att inte ha något privatliv alls längre... Ja, jag vet inte... Men det är tråkigt att de ska bli tjaffs och sånt skit. Man vill bara se honom som den perfekta individen. Men även solen har sina fläckar...


Var på bio igår. Såg "Oceans 13" Med 4/5 av Peace and love gänget. Jävla mardröm att parkera i stan fick jag och gayen erfara. Vi försökte hitta parkeringar i åratal men gav till slut med oss och ställde oss i ett parkeringshus och betalade en förmögenhet. Sen händer kvällen äcklighet: När vi går ut från parkeringshuset så ser vi först en stor hög med bajs i ett litet rum. Vi får en chock och skynder äcklande på våra steg tills vi i NÄSTA rum ser uteliggaren som skapade bajshögen. Riktigt fräsht faktiskt och vi befinner oss i detta tillfälle i stor chock. Fy faaan vad det stank. Har aldrig upplevt något mer påfrestande för kroppen. Spyan var riktigt nära..

Filmen då? Mjaee..Ingen höjdare. Kul med så många bra skådisar i samma film men det var som en lite småtöntig lycklig transportsträcka utan motgångar. Halvfestligt...




Säg till om jag sårar dig. Säg det i samma veva som du erkänner för både mig och dig hur jävla hopplöst förälskad du fortfarande är i mig. För jag vill inte såra dig. Du är en fin tjej men jag ser igenom allt. Alla ser det. Du är för bra för det. Jag är en gris och förtjänar inte att vara så frekvent i dina tankar. Jag förtjänar inte att vara det i någons tankar. Jag är ingen alls.

Den dagen jag blir något på riktigt. Då slutar den här sagan. Då ska det ske en ändring. Jag vill.






Dagen efter midsommar blev iaf en skönare dag än Midsommar. Vi styrde någon slags liten revanchfest hos Leo efter Midsommar sög så hårt. Det kom lite brudar och dom flesta sköna killar jag känner. Det var sjukt många garv och jag var egentligen inte taggad på att kröka med efter att kingen totalhetsat så drog jag 5-6 glas med Wiskey inom loppet av 10 minuter och då var jag kalaspackad... Det blev lite dans, lite kramar och mys och mycket skratt. En helt okej kväll.. :-)


 


Bäst just nu:


Danny - Play it for the girls

Melody Club - Wildhearts

SEAN KINGSTON - BEAUTIFUL GIRLS

Nu drar jag om 9 timmar och 30 min. Back on Sunday.
Heaven! Here i come!

Vi hörs!





(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Haha! Inte på fyllan iaf...
Smart: Snäppet över medel?
Långsam: Njaee...
Stressad: Nej
Tålmodig: Nej, Verkligen inte
Djup: I have my moments...
Öppen: Ja..Det vill jag fan påstå
Ärlig: From time to time
Positiv: That´s my middle name
Ansvarsfull: Det är nog sämre med det..

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis: Risken finns att det hänt..
Förlorat en bästa vän: I princip
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: För mycket
Slagit en kompis: Jag kan inte slåss
En kompis som vet allt: Ingen vet allt
Berättat hemligheter: Ja

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Nej
Krossat någons hjärta: Ja
Gett någon ditt hjärta: Ja..Eller nej
"Playat": Ja...folk säger det
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja
Varit otrogen: Ja

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu: Mange Schmidt ft. Petter - Giftig
Pryl: Mobil
Film: Love Actually
Bok: Not my thing
Lärare i skolan: Pass
Plats: Framför datorn
Frukt: Vindruvor och Vattenmelon

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: Räknas slöjd?
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Mjaee..inte vad jag minns..
Sjungit i duschen: Det händer men ingen standardgrej precis
Hoppat bungyjump: Jag skulle inte banga
Fobi för något: Könshår
Sett någon dö: Bokstavligt talat? Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET;
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller coca cola: Cola
Nagelbitare: Tyvärr
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Snygg och charmig :D
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Festa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Levande-ljus eller lampa: Levande ljus
Övervikt eller undernärd: Perfekt
Kärlek eller vänskap: Vänskap

Kommentarer
Postat av: T.

Heta kläder katten ;) fast jag tror min exkille har en likadan T-shirt :P Puss!!

2007-06-26 @ 00:22:53
Postat av: SÖDERBÖNA.

Hmm..Inte riktigt min smak av inlägg när det blir så här informativt. =/ Gillar mer de känsliga inläggen. Fast man märker ju hur glad och uppspelt du är så man får ta det med en nypa salt! Ha en underbar vecka plutt! Pussis *-)

2007-06-26 @ 00:25:07
Postat av: Anonym

Ja! Ja! Ja! "Beautiful Girls" - låten är verkligen den feeeetaste just nu! Ääääääälskaaaaa <3

2007-06-26 @ 00:40:46
Postat av: En vän.

En fråga bara: Hur många tjejer har du sårat och "playat" i dina dagar egentligen? Bara en ren och skär undring... No offence.

2007-06-26 @ 00:56:44
Postat av: Wanillashake

Hej, ville bara att du ska veta att jag läser din blogg varje dag, tycker den är jävligt intressant. Jag älskar dina texter, sluta aldrig skriva! Ha en underbar vecka på P&L. Kramis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback