Jag kysste henne för att få reda på vem hon var...

I'm strong on the surface
Not all the way through
I've never been perfect
But neither have you



Midsommarafton. Facinerande. Ännu en av alla usla jävla överskattade högtider. Vi har så många av dom... Valborg, Midsommar, Påsk och vad fan dom nu heter. Alla med samma syfte. Att bulla upp med extra mycket krök. Att hitta den festaste festen och vara extra taggad och extra full. Förväntningarna är alltid skyhöga..Dom ligger på toppen av toppen. Sen blir det i princip...ja..ALLTID väldigt medelmåttigt. Det är endast vid speciella unika tillfällen som dessa extrema förväntningar infylles. Varför ska man hajpa dessa högtider när det ändå är som en vanlig jävla helg? Jag hatar att folk ska vara så taggade. Har dom inte lärt sig att det aldrig blir lika roligt som man hoppas och drömmer om? Folk är så jävla trångsynta och dumma... Högtider my ass..


www.Facebook.com - Bli medlem.


Har precis kommit ned på jorden efter Justin-konserten i förregår. Fan, jag kommer aldrig att glömma den spelningen. Det var banne mig ett av dom häftigaste ögonblicken i mitt liv. no doubt about it.

Jag var ute och sprang igår. Sprang en bra bit i bra tempo. Det kändes bra fastän jag saknade min mp3 spelare som jag brukar springa med. Tycker det är skönare att springa med musik i öronen fast det fick funka utan igår. Konstigt väder som fan igår. Jättevarmt i luften fastän det duggade..Skitzoväder.


fan så jag hatar det där. hela grejen. brinnande jävla hat. hela själen uppslukas av känslorna. jag känner mig sviken, arg och irriterad. som om jag står helt ensam inför något jag inte ens borde bry mig om. hat!


Fan...Sedan Justin konserten har jag sovit 70% av min tid. Har bara legat och vilat. Sovit. Laddat. Försöker vara så nyttig som möjligt och sova så mycket som möjliga så man är på toppen av sin topp lagom tills på Tisdag då det bär av. Jag vill må så bra jag bara kan må och vara så snygg jag bara kan vara på Tisdag. För då jävlar...Då smäller det på riktigt.. Då är det fan allvar. På riktigt!





Jag och Alex i Justin-Kön





Fick Gessles nya CD igår förresten. Jag har alltid varit ett stort Per Gessle fan. Mest för att jag är lite beroende av hans röst och hans känsla att göra enkla melodier som fastnar på hjärnan. Fast hans nya album "En Händig Man" (ja..bara namnet säger väl det mesta) är ett väldigt snesteg. Texterna som aldrig varit Per Gessles starka sida har nåt en extrem botten och det är nu näst intill pinsamt att lyssna på vad han egentligen sjunger. Visst finns det typ 2-3 guldkorn på plattan men i helhet är den faktiskt rent ut sagt dålig. den får 2 Nemosar av 5 möjliga. Det gör ont att säga det för jag älskar verkligen Per Gessle. Förstår bara inte riktigt vad han sysslar med nu.. Är han påväg utför möjligtvis?




Har en ny idol. Alex Schulman. Han måste vara Sveriges sjukaste härligaste mest twistade människa. Efter att nu gått igenom hans hela blogg både på aftonbladet och stureplan.se så inser man hur jävla genialisk han är. Han är så medveten om det också. En helt underbar grej som han gör är att lämna ut sin brors mobilnummer och ber alla sina läsare att ringa och terra brorsan och det gör såklart tusentals människor då! Hur jävla underbart är inte det? haha. Stackars bror! Hans blogg är just nu Sveriges mest lästa helt överlägset. 2:an på listan har hälften så många läsare och jag kan inte säga att jag är ett dugg förvånad. Helt sjuk rolig läsning och man skrattar högt flera gånger per dag när man läser hans skriverier. Nu har även hans fästmö skaffat en blogg också som är nästintill lika genialisk...Man förstår verkligen hur dom funnit varann... Adressen till bloggarna:

Alex - http://blogg.aftonbladet.se/14002
Katrin - http://fuckyourightback.webblogg.se/

MISSA INTE!




Viasats oändliga ström av Scrubsrepriser har devalverat värdet på boxarna. Nu rear discshop.se ut de tre första säsongerna för 149 kronor styck så att du kan sitta hemma och snabbspola mellan Dr Cox-scenerna.
Själv har jag beställt år 2 precis. Häärligt!


Take it! It's yours!





Happ. Ikväll då... Hmm.. Det lutar åt fest hos Leo.. Jag är inte (som ni säkert märkt) en sån som gillar att blåsa upp Midsommar till världens jävla grej. Så det blir en hederlig fest hos Leo med mycket öl och trevligt folk. Det kan nog bli en jävligt nice kväll om rätt folk anländer och fyllan stannar på lagom (who am i kidding?) nivå!



Bäst just nu:

Timbaland - The way i are
Per Gessle - Dixy
Weeping Willows - Somewhere




Hur kan jag sakna dig när jag inte ens erkänt det för mig själv? Jag tänker så mycket tankar som är förbjudna. Som är så jävla fel och dumma. Tänk om jag skulle börja vara helt ärlig mot mig själv och alla jag känner. Berätta precis hur jag tänker och tycker om mig själv och alla andra. Fan vad folk skulle hata mig. Fan vad jag skulle hata mig. Fan vilket jävla liv det skulle bli... Varför är du i mina tankar för? Har du inget bättre för dig? jag hatar det... och du verkar inte ens bry dig de minsta om mig...Vart står vi?




PEACE AND LOVE - Nu på tisdag den 26:e Juni - Wow! JASON MRAZ LIVE!

Flytta hemifrån - 1 juli

PHEEETTTTTT :D

Jobba hela juli = inte like phett :'(






Somewhere, someone dreams, someone dreams of me
Somewhere, there?s a place
Somewhere, there is love for me
Somewhere, there?s a heart that beats for me


Weeping Willows - Somewhere - Missa inte!






Dagens länkar i övrigt:

http://www.youtube.com/watch?v=I8cvKImVadE&mode=related&search=

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1101714,00.html




Fortfarande Dagens Gladaste Läsning:






Peace And Love är nu slutsålt. Sorry Suckers!




and i hope i see you again,
over and out
all for now.

Kommentarer
Postat av: A

Håller med dig totalt om midsommar!
Haha jasså du har oxå upptäckte Schulmans blogg, tillbringade pinsamt många timmar förra veckan åt att läsa hela bloggen :P Fett nice han e :D

2007-06-22 @ 16:38:49
Postat av: Sara

Du har så jävla många rätt i detta inlägg. Schulman är Sveriges kung just nu! Midsommar suger liksom Valborg och övriga högtider! Spontana fester och utgångar rockar hårdare! :D

2007-06-22 @ 16:59:49
Postat av: Anonym

bästa bloggen

2007-06-22 @ 22:49:12
Postat av: Anonym

Seriöst! Jag älskar det du skriver!!!!!

2007-06-23 @ 00:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback