"he taste like you but sweeter"

One night and one more time
Thanks for the memories
even though they weren't so great
"He tastes like you only sweeter"



rädd. arg. ledsen. förvirrad. hoppfull. uppgiven. besviken. sårad. ledsen. tankspridd. vad fan är det här för något?

jag kan nog leva några dagar till på det de minnen jag fått. Flåset. Kyssarna. Passionen. Viskningarna. Händerna. Svetten. Det nya spännande förbjudna okända som vi båda brann för så extremt starkt. Du vet det likväl som jag.

Fast faktum är ändå att jag inte orkar någon mer sån här skit. Det är för typiskt mig. Att när jag för en gångs skull VERKLIGEN vill något. På riktigt. När jag verkligen är säker. Så känns det omöjligt ändå. Det bara rinner iväg liksom. Det känns så jävla klassiskt. Det känns så fruktansvärt långt bort. Jag vill inte bli en jävla martyr. Jag vill inte vara med i ett spel. Jag kan säga det just nu helt ärligt utan knussel eller någonting... Ja... Jag vill ha dig! MEN Jag orkar inte med draman, tårar, svartsjuka och hat. Jag är så fruktansvärd rädd och förvirrad. Om du bara visste. Om du bara förstod. Om någon bara förstod.

"Ja, risken finns att jag håller på att bli kär i dig..."


Behöver en treo, klarspråk och kärlek. Kan du ge mig 2 av 3 är kvällen, veckan och månaden räddad.






Bäst just nu:

Fall out boy - Thnks fr th Mmrs

http://www.youtube.com/watch?v=xWHf_vYZzQ8



Mange Schmidt ft. Petter - Giftig


MISSA INTE!





Dagens bild - Dagens Cameltoe:








Värmdö Gymnasium Slutskiva / Leos Studentmottagning i förregår.

Det finns egentligen inte så mycket att skriva. Det var ännu en helt underbar solig varm dag. Jag såg Leos utspring. Mötte den glade studenten och såg honom sedan dra iväg på ett flak. Jag bestämde mig för att ta dom timmarna som skulle bli dötid framöver och dra och shoppa. Drog till Solo på Norrmalmstorg och köpte 2 T-shirts 400 kr styck. Riktigt heta. Nice till sommaren. Sen gled jag runt lite med Gayen och gjorde allmäna små ärenden för att sedan dra till Leos mottagning. Där blev det en mysig tillställning med mat, dryck och släkt. Vi krökade rätt hårt för att sedan dra till Värmdös slutskiva som detta år höll hus på Trädgårn. Vi kommer dit och stämningen är nästintill perfekt. Alla är glada och på partyhumör. Visst kostade ölen 48 kronor och saknade kolsyra men det jämnades ut med att man kände så otroligt många människor där. Visst var musiken rätt kass men det jämnades ut med att DU var där. Du var vackrast på hela stället och jag gick hem med dig. Det gjorde min kväll.

Jag gjorde en rätt pinsam grej. Tänkte prata med C lite bara. Bara sådär allmänt. För att se hur stämningen skulle vara mellan oss. Vet verkligen inte varför. Jag var full och jävlig och tänkte gå fram och föra en sansad kort liten konversation men såklart d-rak som jag var som snubblar jag på en kant och ramlar typ i hennes och hennes sällskaps armar. Pinsamma jävla människa. Fan. Bra start på ett prat? Nej. Verkligen inte. Och så blev det ju som det blev också... Hennes kille lackade och hon såg sådär måttligt road ut... Ja, jag inser. Jag har nog inget att hämta där. Aja, let´s face it bara. Synd men that´s life. Hon bestämmer. En sak bara - Jag saknar dig faktiskt.

Jag var verkligen sådär otroligt full. Ni vet så man liksom andas fylla. Så man känner att tar man en shot med sprit så VET man till 100% att man kommer spy. Visst är känslan bra när man håller skiten kvar i magen men jag förstår inte varför jag alltid ska bli så redlöst packad... Jag har egentligen inget mellanting. Allt eller inget. När jag inte känner mig jättefull så har jag inte kul. Det är verkligen verkligen patetiskt och ett problem i sig för mig. Usch.


Vaknade sedan på okänd mark. Efter en natt fylld av jordgubbar, potatisar, kingen och drägg. Gick till slussen och tog buss hem. Mådde fysiskt som ett paket med skit med psykiskt som en prins. Åkte hem och duscha, drog i mig några treo och planerade kvällen som skulle komma att bli väldigt lugn. Kollade på nya Beck med lillsyster och storebror. Den var jättedålig och vi var besvikna. Hatar att bli besviken.


Dagen till ära har ägnats år att umgås med släkt på Djurgårn. Farmor fyllde 80 år och stor del av släkten var på plats. Vi käkade lyxigt smörgåsbord i den extrema värmen på Solliden på Skansen. Trevligt att träffa alla i min miffade släkt som främst består av folk med Damp, AsbergersSyndrom, Deprissioner och drogproblem. Min jämnåriga kusin planerar ett könsbyte...det säger väl allt? Men ändå brukar släktträffarna bli rätt okej. Vi åt som sagt god Buffé för att senare vandra ner till Gröna Lund där köerna var i snitt kanske 500 meter per attraktion. Inget ställe som lockade mig så jag tog mitt pick och pack och begav mig hemåt istället.


Bussresan hem.

Smockfull buss och jag ser den enda lediga platsen brevid en sur gammal tant och ser min chans att få en sittplats under den 45 min långa färd jag har framför mig. Jag håller på att dö av värmeslag och sömnbrist och vill bara slå mig ned någonstans. Jag lägger på mitt gladaste trevligaste leénde och glider fram till damen.

Jag: Hej, skulle jag kunna få sitta här?
Tant: Ehh..Nej..Jag väntar på en bekant
Jag: Bussen går om 20 sekunder och ingen bekant verkar dyka upp?
Tant: Men pojkvasker, Tror du inte på mig eller?
Jag: *tystnad*

Ger Tanten en sur min och ställer med på en plats strax brevid. Bussresan går och värmen blir mer och mer påtaglig. Bussresan är slut efter 45 min. Tror ni det kom någon jävla bekant till tanten eller? Nej såklart. Är jag så groteskt jävla ful och motbjudande att en kärring inte kan låta mig sitta brevid henne?! HON HADE FAN INTE ENS NÅGRA VÄSKOR ELLER DYLIKT! FY FAN!


Jaja, Nog om det. Kvällen i ära består av lite olika val och alternativ. Kanske krökar och chilla hos en vän i stan. Kanske dra på drinkbjudning och efterföljande utgång med Kingen, Snoken och companie. Kanske bara ta det lugnt och sova och ladda batterierna för att jag har extrem jävla sömnbrist och faktiskt har match i morgon... Det lutar åt drinkbjudningen...




2 bilder från förkröket/mottagningen hos Leo.












Jävla sjuk vecka alltså och nu går allt så extremt fort. Min egen student i tisdags och den sjukt lyckade efterföljande festen. Nu är det den 9:e Juni och helt plötsligt är det fucking 10 dagar kvar till Justin Timberlake i Globen!!!!?? Kan ni människor förstå det? Jag kan inte greppa det och kommer inte göra det föräns han står där livs levande och bjuder på sina magiska låtar och magiska moves. Längtan växer för varje dag.

Jag har inte fått mitt schema till ICA för sommaren ännu. Tänk om folk fått det och jag är bortglömd? Tänk om jag inte har något jobb över sommaren? Fan måste kolla upp det där. Nu blev jag fett nervös. Fatta Major disaster det hade varit! Bläää....






Only the best is good enough




Fatta att detta är en helg där Gayen är i Barcelona och Leo spelar boule i Skåne. En helg utan dom två. Hur fan överlevar jag egentligen? Ja, you tell me...vi får se på söndagkväll hur jag överlevt =)




Gårdagens aktion av er var nog dödsstöten. Eller av dig?  Att jag var inte bjuden på din mottagningen känns som årets spark i skrevet.. Visst att jag inte ville ha er på min fest men det var av väldigt förståliga skäl. NI om några vet av vilka skäl det var och ni BORDE kunna förstå det. Om ni har den minsta mänskliga empati. Tänk er själva in i situationen? Ni är extremt själviska om ni inte förstår. Tänk historiska skäl? Det var min fest. Sen gårdagens mottagning... Jag hade gärna kommit och sagt Grattis och firat din student men ditt uteblivande av inbjudan ger mig bara ett svar vart du står. Vart ni står. Detta kanske är bra för nu är det så jävla över. Nu finns det ingenting att hämta över huvudtaget. Jag och så extremt många fler med mig har undrat i en bra tid vad fan ni sysslar med men den frågan får väl bestå obesvarad. Bort. Lycka till med ert jävla svenssonTOFFELliv. Hoppas ni får det roligt. suck..




I listen to you cry
A cry for less attention
But both my hands are tied
And I'm pushed into the deep end
I listen to you talk but talk is cheap
And my mouth is filled with blood
From trying not to speak
So search for an excuse
And someone to believe you

Kommentarer
Postat av: LI.

ASbra skrivet. Mycket känslor! This is the inlägg we like! :-) Let it out! <3

2007-06-09 @ 18:07:25
Postat av: Tussen

Ojojoj! Vad är det som hände här? Är du typ kär eller vad är det frågan om? Vad har jag missat? :O

2007-06-09 @ 18:25:52
Postat av: SÖDERBÖNA.

Bra inlägg! Det känns som du och C kommer bli vänner igen om man läst båda era bloggar. Man märker ju att ni båda vill det innerst inne. I think it´s just a matter of time...fastän ingen av er verkar tro det.

2007-06-09 @ 18:27:32
Postat av: Jonna

Jag känner igen de där me tanten, har mött typ 2 sånna de senaste veckorna, ena sa åt mig att jag inte var tillåten att sitta ner och den andra satt bara oförskämt och tog två platser när bussen var full! tror dom äger världen! och så ska vi visa respekt för dom..bra inlägg annars =) puss

Postat av: Valentin

mykce driv på "E" var lite väl! iaf du får hänga med alex=) jag har det iaf bra här. mycke sol öl och långa stränder...

2007-06-10 @ 00:16:22
Postat av: .

Hoppas du får tjejen. Det förtjänar du.

2007-06-10 @ 11:57:26
Postat av: em

Jag har fått mitt schema... Låg i facket. Dags att ringa Katri? Ring sen.
Puss

2007-06-10 @ 16:50:44
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: kajsa

Heta nya bilder :-)
Brun och fin & frääsha kläder :-)

2007-06-10 @ 18:27:19
Postat av: Valentin

Skriv nått nytt, så att jag har nått att läsa på nätterna!

2007-06-12 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback