ge mig lite gift, ge mig lite sex, få mig att lyfta från mitt golv


Ni talar om livet; jag bromsar min puls
jag kan ingenting om kärlek
jag märker att jag faller för dig ändå
(detta gift inget rår på)





dagens bästa/sjukaste:
www.childhood.se

please somebody explain??? Vem? vad? hur? varför? :P






Syster. Gråt inte. Vad kan jag göra för dig? Är ledsen för förra inlägget. Du vet att jag finns här om du vill prata. Om du vill kramas. Familjen finns alltid. Det ska du veta. Det har jag lärt mig. Du, Jag, Vi. Vi är starka. Vår sjuka uppfuckade jävla twistade mongo familj. Vi är bäst. Hoppas din tårar tar slut snart....Hatar faktiskt att se dig lida...Tro de eller ej...lillsyrran...<3





Jag och Leo




Postar 4 nya bilder i detta inlägg. Vi tog ett helt gäng bilder på senaste utgången så nu blir det mycket bilder i bloggen framöver :-)








light me a smoke mam, and tell me i´m ok.



Ganska usel helg. Tror att det berodde starkt på att tankarna bara fördes till den ofattbart feta veckan som kommer nu ligger framför oss! Iofs åt jag en mysig lunch med Emma på Pizzeria i fredags. Pratade mycket och det kändes mycket bra. Sen var det utgång med Gayen & Leo. Halvt misslyckad. Vi blev dyngiga som as på nivå22 och sen drog vi till 360 och blev ännu fullare. Vet inte riktigt vad vi gjorde sen. Skickade 10.000 pinsamma sms. ringde väl några pinsamma samtal. En standard kass utgång dvs. =) Lördagen blev det jobb och sen filmkväll med gayen. Vi försökte se på "Den Svarta Dahlian" men både jag och mister Valentin blev sömnfärdiga efter blotta halvtimmen. Buh för dålig tråkig film! Idag var det match och vi vann med 4-1 och leder serien :-) Vinner varje match. Det är roligt. Fast matchen var tråkig som fan och den spelades i 100 graders hetta och jag fick kramp i slutet ... :(  Inte mer me det. Vi vann matchen. det som är huvudsaken och det blev slutklämmen av en av senaste måndernas tråkigaste helg.

Det var tur att du bad om ursäkt så pass snabbt för jag var på god väg att känna doften av en ny period av hat. Tack. Jag orkade verkligen inte med mer skit. Bra att du insåg ditt misstag fort. Trodde för en sekund att vi skulle dö igen...




bäst just nu:

Ismen - Dr.Majk
http://www.youtube.com/watch?v=ASbYEx0dWBE

Kristian Anttila - Harhjärta
http://www.youtube.com/watch?v=hdcTWD_Lx3E




vad fan blev det av oss?








STUDENTEN 5 JUNI - TISDAG

Utspring klockan 14.00. Full som en kastrull ska jag glida ut där i min nya stekiga kostym! Mottagningen börjar klockan 15.00. Ni som kommer på mottagningen behöver nog inte ta med er alkohol. Eller ta mer er lite iaf. Det kommer finnas öl, vin och champagne och så såklart men inte i dom mängderna att det kommer hålla er fulla hela eftermiddagen och kvällen så de rekomenderas starkt att ta med egen alkohol också. För visst ska vi väl gå All in från 15.00 och 12 timmar framåt? =D

Festfolket välkomnas från 20.00 ungefär. Det kommer typ 30-40 pers (vad jag har räknat med just nu) men det tillkommer ju alltid en del människor. Jag kommer att ha en strikt sträng lista där jag skrivit ned alla som kommer så inga objudna kommer komma in. Om ni hade planer på det så glömm det. Vill ni komma så får ni ringa eller fråga på msn så ska jag överväga om ni välkomna eller inte.

Ni ska till busshållplats "Ängsviksgården". Kolla resväg på www.sl.se. Det är gångavstånd från bussen. tar 2 min att gå. Ni får byta buss en gång men det är det värt ;)

Ni som kommer måste ha löftet med er att gå ALL IN. Att vara på ert bästa dans och party humör och lova att supa och parta järnet hela natten lång. Annars är ni inte välkomna :D

Denna kväll har spenderats till att bränna 4 plattor braaa musik. 3 plattor till festen. Bara massa schysst dans och hip hop rnB danslåtar för hela slanten. sen 1 platta till mottagningen. en platta med endast sköna chill låtar!


Party Party!






Glada bästa vänner! <3<3<3





Morgondagen blir mycket planerade. Ska upp på morgonen och dra till skolan lämna in några böcker och så. Sen till bolaget med morsan och köpa alkohol och sen köpa massa mat till mottagningen. Sen blir det fixa partytält, musikanläggning och styra saker och ting allmänt inför morgondagen. Sen ska jag fan hinna med att träna i morgon också. Snacka om hektisk dag.


Tatueringsäventyren avvaktas för tillfället. Vill inte göra något föränn jag är 100% säker på vad och vart jag vill göra det. Det lutar åt latintexten på underarmen men antagligen blir det inte nu närmsta veckan men mitt mål är att göra det före Peace And Love Festivalen iaf....





Du känns på riktigt. Du känns som en evighetsvänskap. Just för att vår grund numera känns så stark.

Du känns som det mest pinsamma på hela planeten. Jag känner dig inte ens men ändå hatar jag dig så ofantligt jävla mycket. Det finns inga ord.

Du känns...avlägsen.. Jag vet inte hur det kommer att bli. Använder en gammal Nemoklycha.."only time will tell..."

Du är den sötaste tjejen jag sett på väldigt länge - tycker om dina sms.





You, you're such a big star to me
You're everything I wanna be
But you're stuck in a hole and I want you to get out
I don't know what there is to see
But I know it's time for you to leave
We're all just pushing along
Trying to figure it out...



Peace out.

Kommentarer
Postat av: B.

Jättefina bilder!
Varför gnäller du om ditt utseénde hela tiden? Vad är det du INTE är nöjd över? =/

2007-06-04 @ 00:34:38
Postat av: .

Inte tänkt på att massa objudna kanske kommer om du lägger ut all den där infon här? Hur man tar sig dit osv?

2007-06-04 @ 00:46:57
Postat av: Nemo

HaHa! Folk får gärna komma till ängsvik - Landet ingenstans och chansa på att dom kommer in hos mig. Lite tråkigare för dom när dom sedan blir nekade och får åka heeeeeeela vägen heeeeeem sen igen...;) Har många grannar och även en familj som sköter det där riktigt bra åt mig om några skulle bli bråkiga :D
Puss på er

2007-06-04 @ 00:56:32
Postat av: Valentin

Mycke kung blire...

2007-06-04 @ 06:37:58
Postat av: Caroline

hej! får jag å min kompis Victoria komma på din fest!?? <3

2007-06-04 @ 15:13:25
Postat av: Kajsa

Ryktas om att feten kommer bli en orgie av 5000 ex-ragg till Nemo? Intressant att se hur det kan utvecklas...

2007-06-04 @ 18:04:39
Postat av: Valentin

Haha, kajsa är inne på min linje... Kommer va mycke "nemo love in the air". Palla, räcker med att han bara kramar en tjej och
hela feststämningen kommer muras in av 50 svartsjuka blickar från all världens 14åringer=) Om någon vill hämnas så äre bara att kryssa i formuläret under, så ställer jag gärna upp...
Metod:
O Kyss
O Hångel
O Ligg
Namn________

2007-06-04 @ 18:19:05
Postat av: Nemo

HAHA! jag döör! Det luktar spårning all the way over here! ALL IN MINA VÄNNER :D
Fylla i morron klockan 09.00 på morgonen och 20 timmar framåt ;)

2007-06-04 @ 18:39:12
Postat av: Anonym

Valentin, lite desperat kanske?
Måste använda nemos hämndlystna ex för att få något? ;)

2007-06-04 @ 18:42:59
Postat av: Valentin

Det finns 2 sätt att se på det, det första är JA!, det anda är att detta är inte svenska akademin, när jag skriver nått sånt så väntar jag mig inte att tas på allvar. Men din dumhet överumplade mig...

2007-06-04 @ 18:52:40
Postat av: .

Vankas det en ny beef i bloggen måntro?

2007-06-04 @ 18:59:37
Postat av: Valentin

Nej, jag är som jesus, älskar alla... Kommer inte orka gå så långt, sån energi är bara Cim värd

2007-06-04 @ 19:17:33
Postat av: yemyem

hahaha jag döööör av nemos alla brudar :D you go boi!

Postat av: Anonym

Sen var det ju så att jag var helt seriös, käre Valentin.
Kalla mig aldrig dum, om det är något som förolämpar så är de det.

2007-06-04 @ 20:11:14
Postat av: Anonym

om du inte förstår ironin så menar jag att jag INTE är seriös

2007-06-04 @ 20:16:17
Postat av: Jay Z

Hej!
Det är jättekul att folk kommenterar och visar intresse för "nemonemo87", men kommentarsfunktionen ska inte användas för konversationen! För det här inte chatten eller?
Hälsningar,
Jay Z (pojkvän till kändisen Beyoncé, houhouhouh)

2007-06-04 @ 21:35:39
Postat av: Jay Z

** Konversationer och inte konversationen! Sorry!
Hälsningar,
Jay Z (young hoe when the flow in the coeh is over)

2007-06-04 @ 21:37:41
Postat av: Jay Z

Jag måste också säga att jag tycker om din snopp!
Hälsningar,
Jay Z(craazy in the crowarowrw. umbrella ella ella eh eh eh)

2007-06-04 @ 21:39:07
Postat av: LK.

Hoppas du får en underbar dag i morgon sötnos! Det är du värd! :-) Pussis

2007-06-04 @ 22:52:05
Postat av: Valentin

Ja men snälla du, jag förolämper dig hur mycke jag än vill, du är inte ens en fullvärdig individ för mig... Sålänge du inte ens har ett larvigt alias, så e du bara luft för mig...
(nemo banger aldri på fler komentarer, vi skulle kunna diskutera Warszawapakten här och han skulle va nöjd)
IDAG KÖR VI, ALL IN I ÄNGSVIK!!!!!

2007-06-05 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback