And don't resent me, Keep me in your memory

Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself




Jag sitter här med en kropp i sargad stil milt sagt. Har krökat fyra jävla kvällar i rad! What´s that about? Alltså visst att Juni månad var väntad som den krökigaste månaden i mitt liv men att det skulle bli så här illa hade jag svårt att förvänta mig. Jag älskar att vara full. Jag kan slappna av då. Det är lustigt hur man förändras genom åren.. Jag minns att jag avskydde Öl när jag var yngre. Jag ville BARA dricka cider och helst då Smirnoff Ice. Nu är en iskall öl i princip det bästa jag vet. Jag älskar smaken, effekten och känslan av att dricka ett kallt glas öl på krogen. Det är livet. Och jag hatar cider istället. Ombytta roller...Weird..


Samtidigt skrämmer det mig lite att jag tycker om öl så vansinnigt mycket. Jag menar, jag har ju trots allt alkolist-gener i mig... Fan. ja, jag borde ha koll.


Roligt igår. Eller ja delvis iaf. Eller till en början kanske man ska säga...? Drog på Claras med John. Mötte upp Kingen och Muffe där inne. Skönt gäng som fan. Mange Schmidt spelades på dansgolvet och kvällen var på väg att bli kunglig. Glassig. Giftig. Blev ohyggligt full väldigt snabbt. Sen kom du dit och det gick ju som det gick. Inte precis oväntat. Jag har grava minnesluckor från hela kvällen..Minns ärligt talas kanske 15-20% av vad som hände och sas inne på Claras. Så jag har svårt att utala mig men har fått återberättat från vänner vad som skedde. Jag blir bara så jävla ledsen och arg och uppgiven. Ska det vara så här? Är det menat att vara så här? Äh.. jag orkar inte bry mig. Jag är färdiglekt med. Hur kan man ge någon som ska "leva vilda singellivet" ett förbud att hålla på med en särskilld kille? Hur jävla bra funtat är det? Jag undrar verkligen... Jag är på fel sida av sjön. Är kanske ute på djupt vatten? Kalla det vad fan ni vill. Allt jag vet är att jag VET när jag blir sårad och mår dåligt, och jag VET faktiskt vad som är rätt eller fel. Jag tänker inte slösa tid och kraft på något som jag mår så jävla dåligt av - not worth it.


En riktig rolig och bra grej hände och det var att DU fick skit i fejset och det gjorde mig gott. Du ska förstå att du faktiskt är en extremt jävla jobbig och påfrestande människa. Du i lagoma doser kan man stå ut med men en kväll med dig nu för tiden är som att ha en radio på högsta volym dunkande i örat 24/7 i 5 veckor. och det komiska är att ALLA anser likadant. Jag har pratat med hundratals tjejer som delar min åsikt ang. detta. hur jävla PÅ och närgången du är. Hur fan orkar du? Vem är du? Du är bara fjärran av den du en gång var. Ta det lugnt. Grow Up. Think about it. Och så har du mage att säga att "du och jag aldrig har gillat varann" till en gemensam bekant - vad fan babblar du om? Vi var i princip bästa vänner under nästan ett år. Tänker du ens innan du pratar eller är du bara sådär obotligt jävla korkad som du ger sken om?

Skickade över hundra sms i natt. 123 st för att vara exakt. Smaka på dom orden. Seriöst.. Kan jag vara jordens fyllekåtaste människan? Jag skulle vilja dela tronen med Olle Fagerstedt. Det är så vrickat för jag är inte speciellt kåt nykter. Jag tänker väldigt sällan att typ "Fan vad nice det vore att ha sex nu"... Fast så FORT jag knäckt 1-2 öl så kommer den där känslan. tankarna. Dom blir så extremt påtagliga så ofattbart snabbt. Skrämmande.


Gayen - När kommer du hem????
Om du ser detta när du sitter med din drink och glassiga solglasögon där borta i fjärran land så gör mig en tjänst! POSTA EN COMMENT och säg när du kommer hem! SAKNAR DIG <3



Var på bio i förregår. Såg Hostel 2 med Alex. Jävligt konstig film. Den är ju ändå rätt hyllad. Jag förstår inte riktigt. Ska den vara vacker? Givande? Djup? Eller bara tänja på gränserna till totalt vansinne? För jag ser inte det begåvade med att knipsa av en kuk med en tång och ge den till några blodtörstiga hundar..?! Visst är filmen rätt skön, rolig och underhållande men BRA? Det vet jag inte om jag vill kalla den faktiskt...


dagens äckligaste:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1097564,00.html



Fick mitt schema för sommaren. Det ser minst sagt... Tungt ut.. Jag är ledig från och med idag och 2 veckor framåt. Skönt som fan. Men sen om 2 veckor...Ja då jobbar jag konstant non stop heltid fram till den 12:e Augusti...Riktigt Riktigt jävla tungt alltså. Man ska ju fan bara va tacksam att man har jobb iofs men just nu tycker jag ICA är så otroligt tråkigt..det är bara det. suck. jaja, bit ihop. Genomlid sommaren Nemo!


Spelade match idag. Seriefinal. Vi ligger 1a i serien och mötte dom som ligger 2a. Långholmen. Ett lag bestående av 95% britter. britter har då en sorts mentalitet att man SKA spela hårt, fult och aggressivt. Man ska klaga på varje domslut och visa upp sitt register av svordomar minst 10.000 gånger per match. Och matchen blev i denna stil...Exakt närmare bestämd. Spottloskor, bråk, röda kort, tjaffs och skit i 90 min i ösregn. Men vi vann med 4-1 och vi rycker i toppen. Det var det viktiga. Fick krampkänningar i slutet av matchen - satan vad jag sprang idag!



Flyttar hemifrån 1 Juli. Tål att sägas så många gånger. Till Orminge/Björknäs typ. Busshållplatsen heter: Centralplan. Det ska bli mysigt och skönt men samtidigt väldigt nervöst och ovant och..ensamt? Ja vi får se. inleds med 2 testmånader i Juli och Augusti där jag får hyra stället för 1500 kr per månad av syrran. Sen om jag trivs och det funkar bra så lär jag ta över lägenheten på heltid. Spännande som sagt... Kom och hälsa på mig! Alla söta människor är välkomna! :-) Jag vill inte att det ska bli ensamt...



Jag hörde att Hultsfred bara sålde 15.000 biljetter av sina 31.000 släppta. Sen var det inte alls speciellt bra drag på festivalen generellt i år. Dåliga konserter och kasst väder. Det gör en gott att höra allt detta när man själv ska på Sveriges i särklass bästa festival. Bästa banden. Bästa staden. Och snabbast växande. Det kommer bli vansinnigt överkosmiskt jävla pisskul! Förväntningarna kunde vara lägre om man säger så... Kan vi få ha tur med vädret please god?



mysigt att du är så mysig. förbli det. våra mysiga stunder. det är myys. bara enkelt simpelt mys.



Vet ni vad jag gör om 30 timmar? Jag står i kö till Justin Timberlake´s konsert i Globen. Hur sjukt är det? Seriöst..Hur jävla sjukt är det? Att man ska se fucking JT live i SVERIGE! Jag kommer gråta. Jag kommer skaka och vara så nervös. Han är mannen man varit besatt av i så många år. Detta är helt sjukt. Det finns inte. Minne för livet. No Doubt.






Vad sägs om Sunny Beach Bulgarien i mitten av Augusti? Vilka är heta? :-) Jag är suuugen!


Jag hade ett litet dilemma idag på jobbet. Det började närma sig stängning och inte mycket kunder kvar då jag ser en kvarglömd Mobiltelefon. En riktigt jävla fet telefon. Ni vet en sån där ny jävel med alla funktioner som bara LÖS av lyxighet. Onda Nemo viskade i mitt vänstra öra följande "Ta den...Hur ofta får du såna här tillfällen? Det är en underbar telefon och ingen kommer märka det! TA DET FÖR FAN NEMO" medans den Goda Nemo sa i högra örat "Lämna tillbaka den. Tänk dig själv in i ägarens situation? Du är en bra kille Nemo. Lämna tillbaka den och ditt samvete förblir rent" ... Och just medans dessa två Nemosar står och diskuterar så ringer mobilen och det är ägaren i andra sidan luren (och Goda Nemo tar övertag) och jag säger åt henne att hon kan hämta den i Kundtjänst på ICA där jag lämnade den... Dagens goda gärning. Karma? Ja...hoppas att jag bättrade på den lite där iaf...


Golfen Onsdag..? All in.



Midsommar Fredag... Ska vi ha fest hos B eller hos L? Måste bestämma. röjj ska det i vilket fall bli. Kanske middag och hela köret före? Mysigt! HOPPAS PÅ FINT VÄDER :-)




Nu fick jag sms. Av dig. En liten överaskning men egentligen inte. Du är full. Har du inte kommit över mig ännu? Du var sjukt kär i mig i över ett år och säger åt mig att du kommit över mig. Men när du är full så kommer alltid känslorna fram... Är du kär i mig fortfarande? Vi har en del fina minnen ihop faktiskt.. Ses vi i sommar?





Dagens länk:  http://www.myspace.com/klingaan

En kompis som är en duktig rappare. Lovade att göra lite reklam för han. Spana in sidan.







Här nedanför ska jag posta lite bilder från Golfen förra onsdagen. Jag hade fan en "Good hair day":










All for now.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har ett jättevackert leénde sötnöt men det vore lite skoj att se bilder på dig när du inte är jättefull någongång också? :P

2007-06-18 @ 02:44:46
Postat av: FLICKA!

JAG DÖR AV AVUNDSJUKA! JAG VILL OCKSÅ PÅ JUSTIN! Finns det några biljetter kvar månne?

2007-06-18 @ 14:25:23
Postat av: Anonym

Grym du e på å skriva asså :)
E de möjligtvis Sara man ser där brevid dig på bilderna? :)

2007-06-18 @ 21:51:47
Postat av: puss!

Så jävla söta bilder :-)

2007-06-18 @ 22:15:54
Postat av: YB

Bra billigt med endast 1500 kr per månad för ett sånt läge, men antar att syrran kanske dragit av lite eller? :p Annars är d ju guld!!!

2007-06-19 @ 12:26:44
Postat av: A.

OH MY GOD vilken fest i globen.. Eller va säger du, nemo?
/A.

2007-06-20 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback