Who just might see how misereble i am after all - seize the moments


Eminem - Sing for the moment

That's why we seize the moment
try to freeze it and own it, squeeze it and hold it
Cause we consider these minutes golden
And maybe they'll admit it when we're gone
Just let our spirits live on, through our Lyrics that you hear in our
Songs and we can...




Först och främst står ju dagens faktum rätt glasklart. Min syster kissar på alla inom arean social kompetens och härlig klassisk IQ aswell. Curius what i mean? Find out then. Vi är nog en rätt smart familj ändå. Vi är väldigt rubbade mentalt och förstörda psykisk. Har tagit sjukt mkt påfrestningar under alla dessa år och under våran sargade uppväxt men med facit i hand så har vi nog alla rätt hög högsta nivå. Vi är alla hyffsat socialt begåvade och rätt brighta. Så Mamma och Pappa behöver inte känna sig alltför missnöjda när allt kommer omkring..


Världens snyggaste tjej var på jobbet idag. Hon handlade med sin mamma. Hon är en legend. Vissa tjejer är man sådär upphängd på. Det kan vara deras utstrålning, ögon, hår, kropp eller bara deras namn. Med denna tjej så är det i princip allt det. Hon ser ut som hon är från en annan värld. Hon har dessvärre pojkvän. Suck. Jag har varit nära att strula med henne ett par gånger men hon kan ju titla sig som den enda tjejen på Värmdö som jag inte strulat med. Congrats! :-) Idag var hon liksom osminkad och ändå smälte jag så hårt att jag blev en liten kletig pöl på marken. Jag stod och dregglade en stund medans en kund försökte få kontakt med mig. Jävla kunder att väcka en mitt i dagdrömmandet! Got dammit! :(





Hiphopvärlden är verkligen underlig. Jag satt och läste i flera timmar på
http://www.kingsizemagazine.se/ igår. En riktigt bra och intressant sida. Jag läste främst om Dr. Dre, Eminem, 50 cent, D12, g-unit och alla interna gängbråk som skett där. Så jävla sjuka saker alltså. Okej, försök att häng med nu:

Dr.Dre producerar låtar till The Game. The Game (som var med och grundade

G-unit) uttrycker i tidningar att Dr.Dre är som en pappa för honom. The Game har gjort låtar med Eminem.  The game som i sin tur har en enorm beef med hela G-unit. Dvs 50 cent, Tony Yayo o co. Och dissar dom gång på gång i nya låtar...  50 Cent i sin tur som gjort massa låtar med just Dr.Dre och är bästa kompis med Dr.Dre och Eminem. Dr.Dre som i sin tur är Eminems stora mentor. Hur funkar det egentligen? Hur är The Game och Eminems relation? Äter dom allihoppa middag en gång i månaden och diskuterar beefes? Haha...herregud! Vilken Jävla soppa!

Dr.Dre har gjort låtar med Justin Timberlake. Justin Timberlake har gjort låtar med 50 cent.

50 Cent och Dr.Dre är bästa polare med Eminem som i sin tur avskyr och spottat skit om Justin Timberlake i massvis med låtar...Hur går det ihop? Är allt i kommersiella hiphopvärlden ett spel för gallerian? PR-trick? Alla beefes. All publicitet. Jag börjar mer och mer tro det. Alla är bergis polare egentligen. Dom har inget emot
varann överhuvud taget utan hjälper bara varann att sälja så många skivor som möjligt..Patetiskt men säkert sant. Jag tror inte ens Eminem gillar 50 cent´s musik själv.. Jag tror bara dom är bästa vänner.

För vem fan kan seriöst gilla 50 cent´s musik (Texterna då främst) på riktigt?

Skönaste 50 cent dissen: http://www.youtube.com/watch?v=7Njej3NKTKU


RIP Proof: http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=314


The Game dissar 50 cent & Tony Yayo (för 4:e gången i ordningen):
http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=661

http://www.kovideo.net/lyrics/t/The-Game/Body-Bags.html





3 Veckor till Sunny Beach.

 21 Dagar. Spännande. Förväntansfull. Fan, man är ändå lite orolig över alla jävla skandaler där lately. Mord, våldtäkter och folk som supit ihjäl sig. Iofs bör man säkert inte oroa sig men klart man tar det till sig. Äh, om man tänker på hur sjukt många som är där varje sommar så är olycksrisken extremt minimal...Så det blir nog en sjukt lyckad semester :-) Och välbehövlig inte minst.



Dog vi nu eller vad hände? Är du ärlig talat chockad över att jag reagerar såhär? Med dina jävla vänner. Din historia. Du har själv sagt det. Hela stället är du bor är så inavlat och jävligt. Alla skyddar varann och umgås bara med varann och snackar skit om alla som inte bor där. Tror du det är så konstigt att man tar avstånd då? Man blir ju rädd. Nojjig. Man undrar ju vad man gett sig in på. Man är liksom avskydd där innan man egentligen gett ett första intryck... Du måste ju faktiskt förstå. Förstår du inte så har du sjunkit avsevärt i mina ögon. Snälla. Visa att du faktiskt är så pass bright som du ger/gav sken för.



Bäst just nu:


Bossom - You

Eminem ft. D12 - Ain´t nothing but music

The Game - Body bags (Tony yayo & 50 Cent diss)

Red Hot Chili Peppers - Fortune Faded

Manic Street Preachers - You stole the sun from my heart
Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight / 1979
Michael Jackson - Superfly Sister






Leo fyller 20 år på Söndag. Utgång Lördag..? Risken finns.. Det känns så tråkigt att man måste planera så hårt när man ska supa och festa. Inga spontana grejjor just nu. Jobbet förstör allting. Det här konstanta jobbandet. Jobbar i snitt 6 dagar i veckan nu. Man känner sig lixom TVUNGEN att kröka när man är ledig dagen efter just för att man så sällan är det. Nu är jag liksom ledig i morgon och här sitter jag ändå och känner mig helt jävla misslyckad för att jag inte gjort något vettigt av kvällen... Vill bara supa skallen i bitar. Just för att jag kan. Så jävla illa. Ska det vara såhär? Vuxenlivet? Ska allt gå på rutin? Jag vill inte. Jag hatar det här. working nine to five. suck. suck. åååångest.





Fan. Bebisfrysaren var inne på jobbet idag. Ni som följer bloggen vet vem jag menar. Den där damen som frös in sina bebisar för några år sedan och sedan satt på psyket i några år och nu för tiden är ute och vandrar omkring bland oss "vanligt" folk.. I allways get the creeps when i see her. Hon ger ett så vidrigt psykotiskt uttryck. Hennes blick säger att hon vill skära en i 12 bitar och gräva ned en. Hon kom fram till mig idag och följande konversation utspelades:

Creepy frys-lady: Hej, Vad kostar denna blomma?
Jag: *skakar och huttrar* Ähum.. Jag vet inte.. Jag kan kolla..
Creepy frys-lady: Ja, gör det. Den skulle passa perfekt i mitt kök. (Ja. jag lovar. Hon sa verkligen så!)
Jag: Ooookej... (*tänker för mig själv* På frysen då eller?)
Jag: 29.90 kr (Jag stammar alltid när jag är nervös)
Creepy frys-lady: Okej, jag tar den..

Hennes ögon är värst. Man ser sån extrem sorg i dom. Man ser att hon är så vilsen och liten så det är helt tragiskt. Hon går aldrig någonstans utan sin övervakare. En tant som betalar åt henne och inte lämnar henne sida mer än typ 2-3 meter. Väldigt sjukt hela historien. Undrar hur hon tänker på allting. Om livet och så. Man vill bara gå fram till henne och säga "Nej Nej, vi har inte frysta bebisar här" och se vad hon skulle säga. Vad tror ni hon skulle säga?




Förr, Idag och För alltid Leo - Best Mejt <3











Jag fyller 20 år om 22 dagar. Kommer jag bli Värmdös officiella utköpare? Risken löper stor.





Jag var på bio igår. Såg en ny skräckis som fått väldigt bra kritik. Det var hon Ally Mcbeal-tjejen som var huvudroll. Carlista Flockheart heter hon om jag inte minns helt fel. Det var en helt okej film. Lite seg i början men den kom igång till slut och då blev den fan rätt läskig och ball. Jäkligt sjuk och skön story. Men med facit i hand så säger vi som alltid - Skräck på bio är ALLTID Nice :D




Jag kan inte se mig själv i ett seriöst förhållande. Jag vill kunna se det. Det gör mig så nyfiken att tänka på hur jag skulle se ut. Hur jag skulle sköta mig. Men hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte se mig i det. Ständigt så söker och letar jag fel hos det tjejer jag är på G med. Hur jävla tragiskt är inte det egentligen? det är en hemsk egenskap jag bär på. Jämför dom ständigt med andra tjejer som jag gillat mer osv...


Hoppas så innerligt på att tjejerna jag dejtar är smarta och klipska och gets me.
Gets how i work. Gets my joke. Gets my inside. Ibland när man myser med någon som man verkligen tycker är vacker så hoppas man så hårt att hon ska vara smart också. Man inbildar sig till och med det bara för sakens skull. Jag verkligen Inbildar mig att dom är riktigt brighta och smarta men inser sedan hur jävla dumma majoriteten av dom är. När ens polare påmint en typ "Fan, förstår du hur jävla pantad hon är?" . Man ställer en fråga som man så hoppas att dom ska svara rätt på men dom säger något helt vimsigt och man inser hur jävla blåsta dom är.

Spelet dör alltid. In the end. Jag delar den egenskapen med en majoritet av dagens undomar. Man älskar att jaga. Man älskar att sträva efter något. Att vilja ha något. Sen när man står där och fått det man vill ha. What´s left then? Vad gör man då? När man åstakommit det man strävade efter. Då är allt bara tråkigt. Då dör spelet. Varför kan aldrig jag se det underbara i att ha fått den man vill ha? Varför ser jag bara det negativa? Jag blir rädd, ängslig, instängd och fuckad. Kan någon lära mig? It´s about got damn time...


Och när jag väl
vill

ha någon till 110%...

ja då vill inte hon ha mig...


Kommentarer
Postat av: josefin

jag kan lära dig :)

Postat av: J.

Fan att du är så jävla öppen som du är i din blogg. Det ska du fan ha credd för. Inte många som är det. Gull!

2007-07-24 @ 01:35:51
Postat av: SÖDERBÖNA.

SKITsöta bilder :-) Ni ser nästan förälskade ut :-) Puss!

2007-07-24 @ 01:48:24
Postat av: Anonym

När kmr boken btw?
:-X

2007-07-24 @ 01:50:48
Postat av: Niki

Så mycket bråk i lillebrors blogg..
Jag förstår faktiskt inte hur folk orkar.
Vad mycket mer harmonisk tillvaron skulle vara om alla bara tog all energi de lägger på att vara arga, och istället lägger den på att tänka på bra saker, göra bra saker, bry sig om sådant som de istället blir glada av.
Ett jättebra trick är att försöka bygga upp sina minnesbilder så att man känner sig lycklig inombords när man tänker på dem.
Tex vid förhållanden, brutna relationer.
Minns det fina och allt som varit bra, försök låta bli att tänka på tråkigheterna. Det gör ändå ingen nytta nu, det förändrar ingenting...
Självklart skall sorger bearbetas, men det är en annan sak, en övergående fas.
Det var dagens visdomsord det. Hoppas ni förstår ungefär hur jag tänker...
/Niki- med endast glada minnen.

2007-07-24 @ 09:22:42
URL: http://blindo.blogg.se
Postat av: Niki igen....

Jag kom på en bra idé.
Kan inte ni göra de här testen? Omöjliga att fuska på...
http://www.mensa.se/
Jag är ganska nöjd =)
Test A:
Resultat
Din IQ beräknas vara
126 till 135
Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126; 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.
Du har goda chanser att kvalificera dig för medlemskap i Mensa. Anmäl dig gärna till vårt antagningstest så får du veta säkert!
På Test B fick jag samma resultat. :D

2007-07-24 @ 09:39:20
URL: http://www.mensa.se/
Postat av: Cim

Haha. Det är nästan komiskt hur mycket du bryr dig om vad jag tycker. Nästan. Jag vet att du gör det här enbart för att irritera mig, precis som jag sa till Em, eftersom du inte kan någonting om hiphop eller någonsin skrivit någonting om hiphop förut. Det gör dig till en väldigt sorglig pojke. Mitt problem är ju att jag sväljer det med hull och hår. Jag klarade mig genom din pinsamma redogörelse för hiphopens värld (50 Cent och Justin, herregud), men när du skriver RIP Proof går du liksom över gränsen. Du vet inte vem Proof är, din jävla nolla. Du vet absolut ingenting om hiphop. Det finns någonting som kallas westcoast och eastcoast inom hiphop, förbannade idiot, du kan ju läsa på lite om det också innan du uttalar dig. Tror du att ett besök på kingsizemagazine, äh jag orkar inte ens. Du är inte värd det. Här måste man gå in och rädda hiphophistorian tills fjanten slutat bry sig om mig. För er andra alltså: Dr Dre är en hiphopguru. En av de mest respekterade. Anledningen till att han är så respekterad är att han var en av huvudanledningarna till att westcoast-hiphopen fick sin efterlängtade andravåg. Jag gillar inte honom, det är för tung gangstarap (en form av tyngre hiphop med födelseplats Compton) dessutom är han homofob, men respekt trots allt. Jag personligen är för eastcoast. Det har i mitt tycke alltid sprungit bättre hiphop därifrån (Tidernas bästa, Nas, Mobb Deep, Wu-Tang, Jay, Raekwon), och om man kan hiphop kan man skilja på west och east när det gäller musikstilen. Anledningen till att Justin och 50 gör låtar tillsammans är att bägge är horor (väljer att sälja sig själva för pengar), var inte så naiva så att ni tror att dom ens spelat in låten samtidigt i studion. Dom behöver överhuvudtaget aldrig ha träffat varandra. The Game och G-Unit orkar jag inte ens gå in på det är för långt och komplicerat för er. Men Nemo: Vet du ens vem Tony är? Vet du en enda sak om honom? Du vet inte ett skit. Inte ett jävla skit, det vet du, det vet jag och alla andra som känner dig. Två: Du vet inte heller ett skit om varken Proof eller D12. Och om du gör det, varför hedrar du inte Bugz lika mycket? Är inte hans död lika värd att hedra? Jo, men DU VET INTE. Fan att du ska bry dig om att gå på mina nerver. Låt hiphopen vara och älska Måns och killen från Alcazar. Du har ingenting här att göra.

2007-07-24 @ 11:22:19
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Niki, har hört av en mycket säker källa (som har medlemsskap i Mensa) att det svenska testet inte alls speglar verkligheten och att man istället ska göra testet på den danska sidan om man vill ha ett verkligt resultat. Nevertheless skulle jag GÄRNA vilja se Nemos resultat på den här sidan. Gärna med nåt ögonvittne naturligtvis.

2007-07-24 @ 11:24:02
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo - Bloggowner

Varför kan inte jag få skriva mina tankar och funderingar utan att få så mycket skit i ansiktet? Jag kanske inte kan så himla mycket hiphop men jag kan väl fan få skriva vad jag vill i min egen blogg utan att få spya i fejset? Jag fattar inte hur du orkar. Du har verkligen inget bättre för dig? Jaja... Visst! För din egen njutning. Tjohoo. Men du som är en så beundransvärd kvinna med karrär och pojkvän borde väl ha bättre saker för dig än att spotta skit över någon som inte betyder ett skvatt för dig? Jag skriver inget av det här för att irritera dig. Jag skrev det för att jag blev nyfiken på massa när jag hört några diss-låtar som The Game gjort. Gick in på kingsize och läste en del. Jag tänker inte radera din comment nu fastän jag borde för jag tål inte att få så mycket oförtjänat skit över mig i ett och samma inlägg.
Men jag vill att folk ska se vilken patetiskt liten varelse du är som aldrig ger upp. Som har ett sånt märkligt behov av att trycka ned mig. Kommer det dock en commentar till med liknande innehåll så är det slut. IP-block, lösenord, ja vi får se vad jag hittar på då. -
Bli hur jävla sur och grinig du vill över det men jag tänker inte ta det. Om du nu VILL och har ett starkt behov av att (Vilket du obvious har) fortsätta spotta spya över mig i 180 så kan du göra det över msn och inte officiellt.. Om du då vågar blocka upp mig dvs? Eller gör det i din egen lilla blogg om det känns bättre. Bara du låter mig slippa se det och det här stället vara ifred. Jag och dom som faktiskt tycker om mig är jävligt trötta på dig och dina 100.000 försök att vända alla som gillar mig emot mig verkar inte lyckas så bra...? Du tror att det ska lyckas när du berättar gång på gång vilken fruktansvärt efterbliven individ jag är.. Men ge bara upp? Jag har bra koll på Proof och Tony Yayo for your notice. Har lyssnat i flera år på D12´s alla album. Yayo börja jag främst lyssna på för att Eminem gästa några låtar han gjort.
Hyllar inte bugz lika mycket för att hans död skedde redan 2000 - dvs innan D12 slagit igenom på allvar. Jag har inte hört någon musik med honom. (jaa.. guud så lite jag hört och kan). Ett till försök till comment och jag sätter lösenord på bloggen. Enjoy

2007-07-24 @ 14:04:44
Postat av: Niki

Såpass.

2007-07-24 @ 14:05:56
Postat av: Niki

hihi.
Nu var jag tvungen att göra det danska också. Bara för att jag har ett jobb där jag sitter vid datorn hela dagen...
Det var ju betydligt längre: 39 frågor mot svenska mensas ynka 10.
Detta betyder ju att jag med jämna mellanrum var tvungen att lämna datorn för att släppa in folk eller kolla larm, men lyckades ändå skynda mig och hinna inom maxtiden.
Slutade på 121 IQ ("högt" enligt skalan) och så stod det någonting på danska som jag inte förstod. =)
Anyway. Jag tycker detta är så betydelselöst. För mig är inte IQ intelligens. För mig är intelligens social kompetens, åsikter, värderingar och självinsikt.
Logiskt tänkande är kul att testa, men definitivt ingenting jag bedömer min, eller någon annans, intelligens efter.
Det är upp till varje person att bevisa för mig personligen.
Tjing.
(och ni.. sluta bråka nu. livet är för kort. släpp varandra. båda två. Dessutom är ju ignorans det vassaste vapnet.)

2007-07-24 @ 15:10:05
Postat av: Valentin

När FAN blev man tvungen att kunna göra en "PHD" i en musikstil bara för att få tycka att skiten låter bra ibland... Jag vet att Jill Johnson vann svenska melodifestivalen 1998 med "Kärleken är", får jag lov att lyssna på Carola nu? Så larvigt! Btw, Amerikansk Hiphop kan man inte lyssna på, man blir som han spinkiga tönten i "the office" med gangster drömmar... Kolla in hiphop scenen i östra london istället, där sprakar det som alldri förr!!!

2007-07-24 @ 17:07:47
Postat av: Tordyveln

jahadu Nicke, nu när du upptäckte att du va dödfödd var det visst inte så viktigt med IQ, men klockan 09:39 var det tydligen jäääävligt intressant. hi hi hi. ja gjorde testet. fick 250. fett värt

2007-07-24 @ 19:25:23
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Anonym

Nemo, va inte å trångsynt och tycka att det e konstigt att folk inte gillar dig innan dom ens träffat dig, du har ju gjort saker så att du har förtjänat det.Du gör ju samma sak nu o tkr illa om folk innan du själv har träffat dom. Se lite längre än 2 cm framför dig och försök se den stora bilden, så kanske du fattar att jag tycker att du har betett dig jävligt respektlöst. Du vet nog vem jag är. Vill inte slänga skit på dig, verkligen inte, men på nåt plan måste du inse varför jag itne tkr om dig. Är det så konstigt som du får det att låta?

2007-07-24 @ 22:38:42
Postat av: Anonym

cim orka

2007-07-25 @ 00:41:32
Postat av: Nemo - Bloggowner

Tordyveln! Don´t talk dirty about my beloved sister! Tänk på att hon var legend redan på den tiden Peders brorsa kallades Bobbo! ;) de du!
Och Anonym aka Fabian. Jag hade aldrig börjat prata skit om er likväl dömt ut er om jag inte hört hur ofantligt mkt skit ni talar om mig. What goes around comes around. Och Ert förhåhållande var döfött lågnt innan jag kom in i bilden. Annars hade det som skedde aldrig skett. Believe me.

2007-07-25 @ 00:49:17
Postat av: F

Du är ju fortfarande lika trångsynt?
Jag fattar j också att du inte börja prata skit om oss innan du hörde att vi prata skit om dig. Men jag har en anledning att prata skit om dig. För du agerade så jävla respektlöst och äckligt. Skitsamma om det va döfött, för det ska inte sluta på det sätter. Men det såg du till att det gjorde. Det gör ju dig till en sån oerhört liten människa som är så patetisk att du inte ens kan gå på en singel tjej utan måste fucka upp andras förhållanden. Men men, du fick ju ändå inte ut så mkt av det, som du kanske märkt så har ju båda dina kärlekar valt mig. Konstigt att det har skett för en sån stor "icon".......

2007-07-25 @ 06:48:36
Postat av: Nemo

Aha, Så I valde att ta tillbaka dig och allt går prima mellan er nu eller? eller just det. Vänta.. hon prasslar ju med en ny kille.. Sååå var det :-)
När någon är otrogen så är man ju två om saken. Inte en. Det var inte precis någon våldtäkt. Sen enligt mina fakta hade du själv varit otrogen i ett tidigare skede? Aja bajja! Sen om jag hade varit i din sits hade jag nog brytt mig fan så mkt mer om hennes uppförande än om mitt eftersom du inte ens känner mig och ni vart ihop i...3 år?
Och C har inte valt dig. Så verkar det inte på henne iaf. Vad snackar du om? Det enda hon säger (Och alla andra hon pratar med också för den delen) är hur sjuk hon tycker du är är som tvingar henne göra ett val mellan dig och mig.
Leta upp din fakta korrekt innan du gör dumma uttalanden. Vill du fortsätta den här diskussionen så kan vi göra det via msn eller irl för här kommer vi ingen vart.

2007-07-25 @ 10:17:25
Postat av: Worried Kind

Du börjar mer och mer bli som Cim. På både gott och ont. Mest ont. Provocerar och väcker starka känslor. Följt era bloggar sen tiden ni var goda vänner. So i can tell...

2007-07-25 @ 12:37:27
Postat av: Nemo

Sen att du totalförbjudit Isabel, som jag inte ser som något annat än en vän these days, att ens träffa mig what so ever är väl bara ett annat tecken på din storhet som människa. När du tillomed vet att jag varit lite på g med hennes bästa kompis sen en tid tillbaka. Och du har mage att kalla MIG trångsynt..?! shit mannen. get a grip. Men tack vare just dig så vet jag inte hur det står till eller kmr bli mellan mig och C. Jag säger som du, nöjd nu? Nu har vi förstört varsina respektive förhållande. It´s even. It´s a tie game. Hämnden är ljuv, isn´t it?

2007-07-25 @ 12:37:43
Postat av: Moderator aka Bloggowner

Moderatorn raderade Cims senaste kommentar som hon skrev idag eftersom det i princip bara innehöll påhopp, slagord och personliga kränkningar. Hon fick sin sista chans men är från och med nu avstängd från att kommentera. Skälet till detta var främst att Moderatorn var skapligt trött på dom ständiga återkommande påhoppen på i princip vad han än skrev. Puss Puss

2007-07-25 @ 15:17:31
Postat av: aa

Nej, låt Cim kommentera, det blir hundra gånger roligare så. Och så får man se hur det patetiska grälen tätnar. Det är spännande för oss. Please!

2007-07-25 @ 15:32:01
Postat av: Leo

Amen to that m8!

2007-07-25 @ 17:16:24
Postat av: Ulf

oj sorry! visste inte om att hon va legend =) kan vi få lite mer politiska påhopp i den här bloggen framöver så vore det högst välkommet från min sida. ajöken

2007-07-25 @ 18:46:03
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: A

Jag har varit nära att strula med henne ett par gånger men hon kan ju titla sig som den ENDA tjejen på Värmdö som jag inte strulat med. Congrats! :-).
haha jag förstår ironin men. För mycket?

2007-07-26 @ 19:31:35
Postat av: Alexander

VALENTIN! GAYEN!
fan vad jag älskar engelsk hiphop! så mycket bättre än all annan hiphop. jag får stånd av det!

2007-07-26 @ 21:28:54
Postat av: Niki

Tordyveln.
Har du lust att kopiera någonting jag skrivit någonstans där jag påstått att jag tycker IQ är "jäääävligt intressant"?
Och varför skulle det faktum att det vore intressant motsätta att jag ser resultaten som en aning betydelselösa?
Visst är det kul att göra testen, se lite hur duktig man är på logiskt tänkande. På det sättet är det intressant.
Men aldrig att jag skulle bedöma en person utefter dess IQ, då jag, som jag skrev, ser intelligens som så mycket mer än BARA IQ.
Och detta tycker jag trots att jag tydligen har en högre IQ än genomsnittet.
Så, tordyveln, med detta sagt kanske du förstår att jag inte skulle bli imponerad om du så hade 300 i IQ. Jag har ändå redan, utifrån ditt inlägg, dömt ut dig som ett pucko.

2007-07-28 @ 14:57:15
Postat av: sophie

ALLSTÅ CIM HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA.
fan vilket tomt o innehållslöst liv du måste ha.
orka skriva 700 rader till en person som du, eh, hur var de nu igen.. "tolat skiter i"
du skämmer ut dig,,,,...:(

2007-07-29 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback