Sorry to ask but, Am I who you think about in bed?



Fan vad man kan ändra åsikter om folk först. Först kan man hysa den största respekt över folk. Känna att dom är värda, stora och betydelsefulla människor. Medans dom bara över en hundradels sekund kan förvandlas till något man helst bara vill spy på. Jag kan känna ibland att jag tar folk till mig alldeles för snabbt. Dömer dom på tok för snabbt. En vänskap eller relation ska byggas under en lång tid men ömsesidig omvårdnad. Det ska byggas på så smått dag för dag. Jag har en tendens att känna direkt hur jag vill och kommer ha det. Antingen eller. Det är inte bra. För när det väl smäller tillbaka i fejset på en så är det i slutändan man själv som gjort det första misstaget. Det är värdelöst. Jag borde veta bättre.




Fick precis reda på att Radiokanalen Voice ska ha en stor utomhus gratiskonsert i Kungsträdgården den 20e Augusti. Ja, det är väl inge mer med det. No big deal tänker ni kanske. Om det inte vora så att två av mina absolut största hiphopidoler står på samma scén! Mange Schmidt och Fronda! Det blir tuuungt. Har aldrig sett Fronda live så det kommer smälla högt för mig. Han giggar aldrig i Sthlm. Satan vad länge jag stört mig på det men nu står han äntligen på en scén i Sthlm. Fan på tiden. Mange har jag sett på Berns en gång i fjol och det var riktigt fett. Nu ska han antagligen framföra sig geniala sommarhit Giftigt tillsammans med Petter (Som också ska medverka på detta jippo). Det kommer bli en tuuuuuuuung kväll!



Mange Schmidt´s liv, del 1 och 2:

http://www.youtube.com/watch?v=68mqJhw1drk&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=e9Jwz5K71oI&mode=related&search=

Spana in! hahaha! Så sjukt!




Sen en länk när han och Petter kör "Giftig" på Gröna Lund. Sjukt bra live:

http://www.youtube.com/watch?v=3NpOK_wsi6g




Bäst just nu:

Diddy ft. Keyshia Cole - Last Night
Fronda - En Stor Stark
50 Cent ft. Justin Timberlake & Timbaland - She want it



Jag har bestämt mig för att göra högskoleprovet. Det ska bli spännande. Att faktiskt få ett riktigt bevis och svar på vart man står mentalt och iq-mässigt. Ser fram emot det. Jag är lite nervös för det men ska förbereda mig riktigt hårt :-)






Ludvig har tagit sina första steg! <3




En grymt skön grej. Nu har svullnaden i ögonbrynet i princip helt gått ned. No More Elefantmannen for Nemo! :D Det känns bra. Går fortfarande på antibiotika och lär äta klart kuren av rena säkerhetsskäl. Jaja, huvudsaken är att jag ser normal ut igen iaf. Slipper skämmas för att gå ut. Nu är ju bara frågan hur jag ska gå till väga med nästa projekt i "Piercing&Tatuu"-väg. Antingen piercing i andra ögonbrynet, i underläppen eller en tatuering? Vad tycker ni? Kommentera?


Jag stängde idag på jobbet. Det innebär av affären stänger klockan 21.00. Vi blir utsläppta av vakten ungefär någonstans emellan 21.20 och 21.45. Beror helt på hur länge dom idiotiska jävla kunderna envisas att stanna kvar i affären. För av något sjuk helvetiskt anledning har inte vi samma policy som andra stora butiker så vi kan ropa ut i högtalarna när vi stänger. Vilket måste anses som otroligt iq-befriat eftersom det finns så många vilsna jävla sommargäster aka badjävlar som gäääärna flummar omkring i butiken en kvart efter stängning. Idioter.  Brukar iaf hinna med 21.52 bussen från Jobbet och då är jag hemma 22.20. Nu ska jag iaf komma till poängen.. Jag öppnar i morgon på jobbet vilket innbär att jag börjar 08.00. Då måste jag gå upp halv 7 här hemma... Borde inte det vara olaglgit? Att stänga dagen innan för att sen öppna dagen därpå? Fuck ICA!



I morgon jobbar jag iaf till 15.30. Sen har jag lovat pappa att åka dit på middag. Har inte träffat honom seriöst sedan studenten. Vilket var en dryg månad sedan... Jag vet inte hur det kommer bli. Men om jag skulle dra en gissning så kommer vi börja bråka om någonting direkt och så kommer stämningen vara rätt kass ända tills jag beslutar mig för att dra efter middagen. Jag hoppas verkligen inte att det blir så med oddsen pekar sannorlikt på det. Fick dessutom reda på några saker här om dagen ang. pappas ex-besvär med droger som jag gärna skulle ta upp med honom men jag kommer antagligen skita i det. Jag orkar bara inte. För jag vet hur reaktionen kommer bli. Han kommer skylla ifrån sig, förneka allt, bli arg och ledsen. Ljuga ljuga ljuga. Historien upprepar sig. Och jag tror inte jag orkar höra på skiten bara. Väck inte den björn som sover. Är inte det ett gammalt ordspråk? Om det är det så passar det bra in här...









Kanske en öl för mycket... - Repris på lördag?






En av mina absolut bästa vänner startade en blogg idag. Tänkte ge honom en liten hjälpknuff på vägen:

ajf.blogg.se

Besök honom :-)




Nu på Lördag den 14:e Juni så ska mitt innebandylag ha en stor avslutningsfest. Laget ska splittras och vi ska ha först Middag kl 19.00 och sedan eftersläpp 22.00. Det blir som en riktig studentskiva fast 100 ggr fetare och roligare. Alla legender kommer att närvara. Vill du ha biljett? Säg till isf. 100 kr biljetten! Det kommer att vara på Franz August som ligger ungefär vid Hamburger Börs i City. 22.00-03.00. KOM OCH FESTA MED OSS! :D





Jag mår bra av dig. Jag mår bra av din närhet.
Jag mår bra av din förmåga att ta mig för vad jag är.
Jag mår bra av din förmåga att inte dömma mig.
Jag mår bra av dina kyssar och dina kramar.
Mår du bra av mig?


God Natt.


Kommentarer
Postat av: Sara.

Schönt inlägg. Fina bilder :P Gillade partiet om din pappa. Credd för att du öppnar dig så mycket! Puss

2007-07-12 @ 00:05:49
Postat av: Greeting from Bulgaria

Fint inlägg! As Allways. Sunny Beach är feeeeetttttt! Synd att vi inte kunde synka våra resor bättre ;) Hade vart kul att hänga. Vi hörs när jag kommer hem. Pusssssssssssssss

2007-07-12 @ 00:08:12
Postat av: Valentin

Du, klaga inte på lite sömn mällan passen. Du vet verkligen inte hur bra du har det där.... Fram med tattoo istället så henkar jag och kör en själv oxå!!!

2007-07-12 @ 04:03:00
Postat av: Alexander J.F.

haha, tack för länken! den gav mig ungefär 9 unika besökare och en kommentar från dig!
ser att du blev inspirerad av min stilmall också ;) även fast det bara e typ 10-15 st man kan välja mellan!
pussåkramåssåvidare.
/alex

Postat av: Emilia

kör inte en till piercing i andra ögonbrynet bara... det är inte snyggt, jag tkr inte det iaf!:)
Men en tatoo, det är gryyymt snyggt ;)

2007-07-12 @ 11:40:22
Postat av: SÖDERBÖNA.

Grymt sköna Mange Schmidt länkar! Fan vad jag flabbade. I flera minuter :P

2007-07-12 @ 13:33:28
Postat av: Anonym

den BJÖRN som sover Nemo.

2007-07-12 @ 19:44:15
Postat av: micke

voice e den 18 i kungsan

2007-07-12 @ 20:35:56
URL: http://giftiig.blogg.se
Postat av: Curius George

Vem är damen du skriver om? Det är din plikt som bloggägare att tillfredställa oss bloggläsare med den informationen! <3

2007-07-12 @ 22:10:12
Postat av: lillasyster.

jag vet vem damen är. :)

2007-07-13 @ 01:12:12
Postat av: Alexander J.F.

Säg inte att det är jag som är damen! :(
tacokväll om några timmar nemo! taggad? jag lär ju iaf palla att tagga till att inte banga på all in på tacokväll ikväll :)

2007-07-13 @ 07:22:27
URL: http://ajf.blogg.se
Postat av: Beroende

Har aldrig läst bloggar förut men din har jag blivit beroende av. Gillar ditt sätt att skriva, fortsätt så!

2007-07-13 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback