Nemo "Fyllekåt" Hedén - Tack Bingo! <3



1. Jag kommer nog aldrig kunna vara bara vän med en tjej. Eller jag ska aldrig säga aldrig men, ja, ni förstår... Det kändes så igår.  Iaf inte med en tjej som jag finner attraktiv. Det kommer alltid uppstå komplikationer när vi är berusade. Så som igår tex... Falska förhoppningar. Inbildade känslor. Svek. Lögner. Det gjorde ju inte saken enklare att vi har värsta historien ihop också...  Varför resonerar man så sjukt anorlunda när man är full? Varför tänker man då endast med kuken? Det var du och jag igår kväll. Det var så klart. Jag var pissfull och du var knappt berusad - Antar att det var det som förstörde det...

2. Undrar om dom har någon sprit kvar på Claras efter igår...? Efter våra 10.000 shots. Ja dom blev ju rika på cupen iaf. Jag är inget stort fan av shots men igår var det fan det som gällde... Kanske för att börja varna levern inför Sunny? :-) Det var en kul kväll tycker jag ändå.

Kvällens höjdpunkt:

Vi står utanför Fashing eftersom Peder, Robin och Alex inte kom in. Av olika skäl.. Promillehalt/Ålder. Vi kommer då, av någon märklig anledning, in på den gamla popgruppen Ace of Base. Vi talar om deras största hits och den enda vi kommer på är "The Sign" som vi sjunger på en stund.. Sen inser vi att gruppen hade två stora hits men fan hette den andra? Vi funderar och funderar och frågar massa andra människor och alla ser vårat problem men kommer inte på den andra hitten heller. Tills vi kommer på den lysande idén att ringa Bingo Rimér och fråga! (Ja, av någon anledning har jag och Alex haft Bingo Rimérs mobilnummer under en tid). Alex ringer Bingo och följande konversation utspelas:

Bingo: Hallå..?!
Alex: Tja! Har du tid?
Bingo: Det beror på, vem är det?
Alex: Äh, skit i det, Måste fråga en sak, Du vet pop-gruppen Ace Of Base?
Bingo: hmm...jaaa
Alex: Dom hade ju två stora hits. Först "the sign" (alex börja nynna lite) och sen en annan, Vad fan hette den?!
Bingo: All that she wants!
Alex: All that she wants! TACK *klick*

Enorma glädjescéner börjar utspelas i folkmassan där vi står och alla börjar sjunga på låten! Så jävla sjuk sjuk händelse men fy helvette vad vi skrattade...

Inte svårt att utnämna dagens "bäst just nu" ?:

Ace of Base - The Sign
Ace of base - All that she wants


Läs:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1129496,00.html





Idag:

Första lediga dagen från jobbet på 6 dagar. Och då är jag ledig två dagar i rad! Jävligt skönt. Vad ska man göra i kväll och i morgon måntro? Fast sen från och med i övermorgon jobbar jag 6 dagar i sträck igen. Muntert...

Idag är det även Genrep inför omstarten i fotbollen mot Gustavsberg på Fasta Borg kl 17.00.
Med hög promille och för lite sömn i kroppen. Går säkert skitbra. Mitt tips? 5-2 till oss. Jag hänger dit en.


Kanye West - Stronger = GENIAL

ttyl*




* = talk to you later

Kommentarer
Postat av: Leo

Svår kväll. Skönt oxå när gayen ringer 118 100 och 118 118 för att få reda på ace of base' andra hit utan framgång :)

2007-07-29 @ 13:53:09
Postat av: Valentin

Dom är ju för fan pantade där, är det inte människor som svarar? De har bara en sak på huvet och de är alla deras "tuffa nummer" palla dem, eniro kan dra!

2007-07-29 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback