Ica Kvantum Värmdö - Ett sätt att se på det hela

Ica Kvantum Värmdö. Framstår mer och mer som Stockholms läns bajshål Nr 1.

Det finns folk på jobbet man bara vill slå. Det finns några otroligt irriterande människor. Jag ska (och orkar inte heller för den delen) nämna några människors namn men vissa bara svansar omkring. Går bara omkring och trampar och är fula och jobbiga. Bleka och ynkliga. Om man ska gå omkring och inte göra någonting så kan man väl iaf vara snygg? Jag säger inte att jag jobbar stenhård 100% av tiden jag är där och jag  säger inte att jag är snygg. Nej nej. Men desas människor tär verkligen på gränserna vart människovett är funtat. Man ska vara ful och jävla påfrestande också. Beniga, bleka och gnälliga. Hur orkar dom? Jag förstår inte hur cheferna på jobbet funkar ibland för det verkar som att dom anställer dom tråkigaste, gråaste och mest karaktärslösa människorna som går att hitta. Det är fan sant. Majoriteten av kassalinjen är blyga, ryggradslösa, fula och konstiga individer. Borde det inte vara tvärt om? Bordet det inte vara glada trevliga sociala människor som sitter i kassan?  Eller det går nog inte att utrycka det bättre än vad Emil gjorde:

EMIL säger:
aa jag orkar inte ens anstränga mig där...det finns liksom ingenting bakom, ingen karaktär, ingen personlighet, ingen humor, ingenting....pallllllllla

EMIL säger:
asså ibland tittar jag ut över kassalinjen och ser folk som ändå jobbat rätt länge på ica, men jag vet fan knappt vad dom heter för dom är så tråkiga och tillbakadragna


WORD!


Så är det liksom! Visst finns det ett gäng sköningar. Ett gäng sociala trevliga människor. Men man får liksom hålla sig till dom. För resten är så tråkiga att man somnar innan man ens försökt starta konversation med dom. Suck



Idag fick förresten jobbet celebert besök * 2. Först gled Hey Baberiba-David in och handlade i sitt sedvanliga glada och varma leénde. Sen några timmar senare så gled snyggingen Andreas Johnson in. Han var väldigt kort. Intressant va? Intresseklubben... Ja ni vet fortsättningen..


Jag jobbade 9 timmar idag. från 11.00-20.00. Jag vill aldrig göra om det. Let´s just leave it there...

Ska på Bajen-Malmö i morgon. Spännande. Väntas fint väder. Mycket polare ska med på matchen och Bajen är i bra form. Väldigt lovande. Sol & Bajen. Blir inte mkt bättre..


Bäst just nu:

Timbaland ft. Fall out boy - one by one
Rihanna ft. Justin Timberlake - Lemme get that
Kanye West - Stronger
Eminem - Mosh
Panic at the disco - Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off




Jag instalerade Web Cam idag. Ja jag vet, 5 år efter... Men det var lite skoj. Hade den liggandes i en gammal väska och kopplade in den. Det är roligt. Då man kan ta massa mobbade bilder på sig själv. Sitta i sin ensamhet och posa. Så otroligt tragiskt men samtidigt väldigt roligt. Web Cam is the shit =)


SCRUBS SÄSONG 3 PÅ VÄG :D
HALLELULJA! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Niki

9 timmar?
Snälla bror, välkommen till verkligheten. Vad har du tänkt hitta för jobb där du får kortare arbetsdagar än 9 timmar? (lunch inräknat förstås)

2007-08-01 @ 17:15:27
Postat av: Niki igen

Det är lustigt. Den där bloggen som jag skriver, men ändå inte... Den har mellan 20-50 unika besökare om dagen, men ingen skriver ett skit...
Sen när jag talar om att jag ska lägga ner- DÅ börjar folk skriva att jag måste fortsätta... hmpf!

2007-08-01 @ 17:44:11
Postat av: mikaela.

ehe!
"Jag säger inte att jag jobbar stenhård 100% av tiden jag är där"
dagens underdrift och skrattanfall.

2007-08-01 @ 18:29:45
Postat av: karolina

andreas johnsson handlade av mig ;)

2007-08-01 @ 19:42:13
Postat av: em

Den största ICA-legenden genom tiderna låter moderskeppet gå i graven den första september. Hur ska du klara dig utan mig? Tack för idag, du fick mig att le igen efter dramat. <3

Postat av: Anonym

Är det bara tjejer som kommenterar denna blogg? Jäkla casanovanemo!

2007-08-02 @ 02:27:41
Postat av: farbror

"Om man ska gå omkring och inte göra någonting kan man väl iaf va snygg?"
HAHA! fan va äkta!

2007-08-02 @ 12:47:17
Postat av: Niki

Inget hyckel inte. Det är min bror det.

2007-08-02 @ 15:09:43
Postat av: Valentin

farbror hahaha

2007-08-04 @ 08:50:42
Postat av: Anonym

"Om man ska gå omkring och inte göra någonting kan man väl iaf va snygg?"
haha ganska kul, men väldigt drygt.
Kanske de försökte vara snygga en gång i tiden men blev helt totalt extremt jätte nedtryckta och gav upp :O

2007-08-12 @ 07:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback