Have you ever felt, How far a heart can fall.


Usch. Jag hade en fruktansvärd dröm inatt. Ni vet när man drömmer sådär vidrigt verkligt så man verkligen känner på morgonen att det HAR hänt.. Jag drömde att jag totalkonfronterade min pappa om allt som hänt mellan oss. Alla frågor. Alla lögner. Alla tankar. Att jag verkligen krävde svar och spottade ur mig vad jag tycker om allting. Jag drömde att jag kallade honom "Din vidriga pillermissbrukande mytoman-alkolist". Vi började slåss. Jag var starkare. I verkligheten är han nog betydeligt starkare än mig fastän han är mycket mindre än mig. I Drömmen var jag mycket starkare. Jag var så arg. Båda grät. Vi slogs. Resten av familjen var tvugna att dra isär oss... Det var hemskt. Jag var helt kallsvettig när jag vaknade. Förstod ingenting. Jag var i någon slags trans. Chock. Vad är det jag behöver? Kanske borde man slutta tassa på tå...





Utgång igår. Drog till Claras med hela eliten. Förvånande va? Det är fan vårt standardhak. Förstår inte varför vi alltid drar dit. Det är väl någon slags trygghet i guess att man alltid vet vad man får. Det var iaf trevligt. Kim blev full som ett as. Jag, kingen och snoken försökte förgylla dansgolvet men det gick halvdant. Ödsligt tomt på dansgolvet igår. Riktigt tråkigt.



Ny Chans Idag!

Fest ikväll. Innebandylaget splittras som sagt. För gott. Vi ska ha avslutningsfest ikväll på Franz August. Det ligger typ vid jacobsgatan. Typ vid Hamburger Börs. Biljetter kostar 100 kr och det är happy hour priser hela kvällen. Plus att vi i laget har bestämt vilken musik som spelas hela kvällen så de blir garanterat riktigt skön musik. Det känns nice. Hör av er till mig på telefon eller msn om ni vill ha biljetter. Nu ska jag iväg strax till förkröket... det känns rätt sjukt :-)










Bäst just nu:

Gyllene Tider - Du är en gangster, älskling
Westlife - Have you ever been in love?
Panic at the disco - Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off
Timbaland - The way i are Remix
Per Gessle - Tycker om när du tar på mig



Jag hatar min saknad av hämningar. Min totala brist på verklighetsuppfattning i vissa sammanhang. Hur jag endast resonerar vad som är bäst för sekunden och aldrig tänker på följderna. Hur jag är alldeles för mycket kille. Jag känner mig så jävla patetisk när jag går samma bana om och om igen. Jag vill verkligen växa upp och betrakta mig själv som vuxen men hur jag än vrider och vänder på det så står jag ändå kvar där... Ung och vilsen.






Pudelvalp, Bebis & Nemo - Magiska trion :-)








Jag var bara tvungen att sno det här fullständigt geniala inlägg från Alex Schulmans blogg. Herregud. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket som när jag läste det nedanstående. Så jävla jävla roligt. Fast är det på riktigt eller hittar han bara på sina konversationer? Who knows..



Dialog 2 timmar innan bilden togs.



Man till vänster: Fan, vad skönt att vara nere i Båstad.
Man till höger: Kanoners. Stekers. Grymmers.
Man till vänster: Vad ska du ha på dig ikväll?
Man till höger: Svart skjorta.
Man till vänster: Tajt?
Man till höger: Tajt som ett rövhål. Vad ska du ha?
Man till vänster: Svart skjorta. Skittajt. Alltså, i kväll ska knapprna flyga på den jäveln.
Man till höger: Skönt. Bra där.
Man till vänster: Jag tror jag kavlar upp den lite skönt sådär.
Man till höger: Kavla upp den? Bra där. Skön där.
Man till vänster: Och så ett par tajta jeans på det, va?
Man till höger: Ett par jeans som är så skönt jävla tajta att man ska kunna se min pung på 200 meters håll.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Vad kör du för frippa, då?
Man till vänster: Kotletten. Du då, gubben?
Man till höger: Kotletten. Möjligen kör jag den lite snett.
Man till vänster: Snedkotletten tror jag kan funka i Båstad.
Man till höger: Skön där.
Man till vänster: Bra där.
Man till höger: Skönt.
Man till vänster: Bra.
Man till höger: Gubben.
Man till vänster: Bra gubben.
Man till höger: Skönt att vara i Båstad.
Man till vänster: Softers. Nu gör vi det här.
Man till höger: Bra där.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Skön.
Man till vänster: Bra.



Vi ses i dimman.

Kommentarer
Postat av: Leo

Nyss hemkommen, du e tydligen full som ett as ;D vi ses snart gubben.. sköners. softers. grymmers. Bra. Nu kör vi.

2007-07-14 @ 20:16:11
Postat av: Anonym

Hahaha! FAN vad rolig dialog i slutet. Är den på riktigt?

2007-07-15 @ 14:05:35
Postat av: Sofia K.

Såg dig vid slussen i natt. Runt 3-snåret? Länge sedan jag såg en så packad människa :P Vad fan hade du druckit?

2007-07-15 @ 14:36:13
Postat av: annie

läste också det där alex-inlägget med dialogen häromdan, klockren :) hoppas ni hade en trevlig fest!

Postat av: Anonym

Älskar Älskar Älskar Den här bloggen!!

2007-07-16 @ 02:48:18
Postat av: Valentin

Jag gick inne på claras i en kvart och vilt letade efter dig. Mitt motiv var att säga "ta till vara på tiden du får här inne, för de brukar inte va länge". Men såklart hade du tom överträffat mina föraninger. Du vet hur man går All-in, inge tvivel!!! NU! låt bio veckan börja (kanske golfen på onsdag?)

2007-07-16 @ 06:19:38
Postat av: Nemo & Leo

Harry Potter i morgon kväll gayen :D
Sen kanske golfen onsdag... du känner väl dom som sköter skiten, inte sant? Stekigt :')

2007-07-16 @ 13:26:54
Postat av: Niki

Jag ska lägga Alex Schulmans hjärna i en burk och spara.

2007-07-19 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback