"Sliten" Is my middle name.

hur tänker jag egentligen? jag är så jävla ynklig ibland. jag tänker inte på vad jag gör. men det gör fan inte du heller. kan man egentligen bara prata klarspråk? det går inte. för när alkoholen talar så kommer andra människor fram. jag förstår ingenting. förstår du? well, tell will then... tell me whats real.


så här många "fan vad du ser sliten ut" har jag nog inte fått höra på en dag på jäävligt länge. på ica, på donken, på videobutiken mfl... men vad fan ska man förvänta sig dagen efter nyåt? men det har nog inte bara med det att göra. har varit ett slitet tufft lov alltså. med väldigt många fyllor fastän man inte känns sig fysiskt i toppform. detta har då fått sitt pris då jag känner mig riktigt låg idag. har ont i halsen, ont i huvet, är snorig, hostig och allmänt jävligt dålig bara. nu blir det 7 dagar chill. ladda batterierna inför skolstarten!

igår då? nyårsafton hos oscar "gayen" westerlund? ja du..det blev:

det blev nice faktiskt. det kom mycket folk. många sköna och tyvärr en del mindre sköna som jag inte fattade vad som gjorde där. det var väl som mest kanske 40 pers typ. kvällen bjöd på många olika händelser. alex när han svepte en tredje dels kvarting vilket var bland det sjukaste jag sett. och det sjukaste är väl ändå att snubben INTE spyr sen på hela kvällen? alkolist-magi är vad det kallas. impade satt vi och hejjade på och skrek "kan alex, kan alex, kan alex dricka sprit?" med ett efterföljande "det var det bästa, de bästa, de bästa vi har sett". han vart nöjd. och sen var han inte alex på hela kvällen. ;)

fick också träffa Jockes tjej för första gången på riktigt vilket var en väldigt positiv överaskning. en väldigt sympatiskt, rolig och trevlig tjej. jag väldigt glad över att hon var så pass social som hon var. det blir så lätt att man blir så blyg och inte vågar prata med pojkvännens polare och sådär men hon var verkligen skön. hoppas det håller länge Jocke. det är du värd. det är ni värda :)


du ringde på 12slaget. det var roligt. jag blev glad. dock sög det att du inte kunde närvara. hoppas det var grymt i frankrike. det var grymt i ängsvik men det hade blivit mer än grymt om du närvarit!



ibland. när vi inte setts på länge. så saknar jag det vi inte ens haft. det där magiska. det där som vi eller iaf jag inbildar mig att vi kunde ha. magin. jag förstår inte själv. men jag hoppas. och jag drömmer. våga öppna dig för mig? share our problems. begin to grow. this will never end.



en annan stor förlust denna kväll var självfallet Leo som ligger inne på sjukan nu för 4e natten i rad. vilket suger totalt. att du inte var med igår var skittrist. hoppas du hade ett bra nyår på sjukan (hur bra man nu kan ha det på ett sjukhus på tolvslaget)... vi gick iaf all in för dej :) hoppas halsen mår bättre snart! då blir det utgång ;)

en annan tråkig sak var att saker försvann. både min kamera och mitt USB-minne och min mössa försvann fast jag fick reda på idag att grejjorna inte var stulna. kameran hade emil tagit hand om. usb-minnet var hos calle. och mössan kmr säkert oxå till sin plats snart. jääävligt skönt :)

det var väl allt om festen. det var en helt klart godkänd kväll där vi höll igång in på småtimmarna...tror dom sista gästerna drog/däckade vid 4 snåret. och gayen var en grym host såklart. unnar dig verkligen ragget du fick. ni var söta ihop ;)



forbidden. so forbidden.
those precious moments.
i´ll never forget em.
will we get more of em...?

bara några tankar..
är jag en bra människa?
fuck it.
god natt. kram.


Kommentarer
Postat av: Är jag först månntro?

Först idag?

2007-01-01 @ 22:43:58
Postat av: Flöjt

Skön kommentar, om du va först? enligt min data var du för Nemo t.o.m. :D

2007-01-01 @ 23:44:19
Postat av: .

hej sötnos!
Verkar vart en rolig fest!
varför var inte jag bjuden?
puss!

2007-01-01 @ 23:52:29
Postat av: Nemo!

haha. sant. märkligt att han kunde kommentera före jag posta inlägget :P och "anonym"...kunde kanske säga varför du inte va bjuden om du säger ditt namn? ;) Puss!

2007-01-01 @ 23:57:17
Postat av: Valentin

aaaaah trist... Palla "the aftermath" dock.... mycke städa!

2007-01-02 @ 02:26:28
Postat av: Yvette

Visst är det mysigt att få höra "fan vad du ser sliten ut!"? :) Som om man inte visste om det liksom...

Postat av: Ems.

bra inlägg. men du borde skriva offtare! varannan eller vartredje dags skrivande gör bara att man tappar läsare...puss!

2007-01-03 @ 00:46:02
Postat av: Valentin

Ems, jag håller helt och fullt med dig. palla att ditt nick låter slående likt kvinnors sur-vecka dock... Men jag tycker det är starkt som fan att han pallar så mycke som han gör endå. Krävs motivation som fan för att hålla en blogg vid liv...

2007-01-03 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback