ryan philippe - my gosh.

yeayea, detta lär bli ett sugigt inlägg men va fan. jag är sjuk som ett as så jag får skriva tråkiga inlägg nu!


ja det här är ju då en sån vecka jag inte är van blir. jag blir ju inte sjuk. dom som känner mig väl vet att jag sällan blir sjuk. jag har sällan feber å såna där vanliga saker. därför är det då komiskt att allt kommer på en och samma gång nu. feber, huvudvärk, svettningar, snorig, hostig och hela skiten. igår och idag har varit helvetesdagar. har bara legat och kollar på film och sovit hela dagarna. nu på 40 timmar är det enda jag fått i mig lite vindruvor, 2 apelsiner och massa mineralvatten och lite lite glass. snacka om att man tappar aptitetn när man är sjuk.

filmerna jag sett:

get rich or die trying - 50 cents "eminem-wannabe" film - helt okej film

nacho libre - jack blacks senaste komedi - tyvärr skräp

i allways know what you did last summer - en helt ny uppföljare i skräckserien... - tyvärr skräp

sällskapsresan - sos - skräp as we all know

sällskapsresan - snowroller - skräp as we all know

Love Actually - <3

en djävulsk romans


de 2 sistnämnda är ju överlägset bäst av dom filmerna. fy fan vad dom är bra.
En djävulsk romans är ju så nice!
hela handlingen, hela stämningen är så ruskigt het. det bara osar sexighet om hela filmen. så jävla porrig. så förbjuden liksom. med risk för att låta bög så måste jag ju säga att Ryan Philippe är cp snygg i den filmen. han har lite justin look blandat med bad boy. 

http://youtube.com/watch?v=0PgTPAGm07U

länken är ett bevis där justin själv säger mitt i låten "and did i mensioned that i look like that stud in cruel intensions" = en djävulsk romans. lite ballt. :D

han är tillomed snygg me glasögon i den filmen fan. ryan philippe. otroligt. helt klart en favoritfilm.

love actually är värsta feel good filmen. den enda romantiska komedin jag sett som man faktiskt blir berörd på allvar av. jag blir tårögd av den för att den är så vacker och fin. så äkta. loove it!


nu kom bror hem. han har köpt Ipren och glass till mig. hurra. det blir väl till att käka det till nästa film som blir antingen "Pianisten" eller "Don Juan de marco". har inte bestämt mig ännu...


Kajsa tänkte reta mig för att hon ska åka till teneriffa om några dagar så hon sms:a mig följande:
"snart steker kajsa på playan tuggandes på en smarrig glass medans nemo *steker* i skolkorridoren tuggandes på ett skolsudd" å då kontrade jag med "tugga? glass?" å hon skrev "aa jag tuggar glass. vad gör du? suga glass är lite svårt.." å då skrev jag "varmt land = isglass. försök tugga på en isglass. det är skönt..." och så ägd hon vart när hon skrev följande "fan you got me"...

en så liten konversation när man får äga någon verbalt iaf när hon äger mig igenom att åka till teneriffa. vad avis man blir. jag vill inte sitta i pissiga blöta äckliga sverige där inte ett skit händer å allt bara är bajs nu. varför reser inte jag bort? ska jag fan ta och göra snart. ta mig i kragen å styra något!


tänkte med dessa ord avsluta detta inlägg.. att säga detta: jag (och några till i gänget) fick en fin rövspark av oscars farsa via hans msn nu idag. först trodde jag att det var oscar själv som skrev men förstod snabbt att det inte var det...


Valentin säger:

Den är rätt enkel, jag vill inte se eller höra från någon av er på lång tid. Jag har just skurat tvättstugan och ska fortsätta med resten av huset. Jag ska försöka laga skadorna på vår trappa inne och sedan sortera och åka och kasta ER SKIT, där jag finner en del av mitt upp drucket/snusat. Är inte ledig så mycket så att städa efter er grisar känns JÄVLIGT så kom inte hit, ring inte på ett par år.





bara några tankar
fuck it...


Kommentarer
Postat av: annie

tråkigt o vara sjuk... en djävulsk romans är djävulskt bra. RYAN PHILLIPE ÄR VERKLIGEN CP-snygg där... galet. jag ska iaf på kryssning imorgon, sjukt hett! :) krya på dig, puss

2007-01-03 @ 16:56:37
Postat av: annie

förresten, se "Pianisten", den är bra.

2007-01-03 @ 16:57:07
Postat av: kajsa

jag äger dig en annan gång. tvivla inte ;)

2007-01-03 @ 17:08:43
Postat av: johan

faktiskt lite läskigt dedär me patrik, får hållas sig borta från prästfjärdsvägen ett tag :/
nemo, du måste nämna babel! ;)

2007-01-03 @ 17:23:50
Postat av: Nemo!

förlåt johan. du har rätt. en helt grym magisk film. skäms att jag glömt att recensera den faktiskt. lär bli några rader om den i nästa inlägg. nice att du oxå börjat läsa bloggen btw ;)

2007-01-03 @ 17:24:54
Postat av: Leo

Nemo kan du inte komma hit o ha sjukstuga me mig, alltid roligare att va två, jag bjuder på apelsiner=)

Hahaha patrik asså, fan va skön :)

För övrigt är Love actually en gryyyym film

2007-01-03 @ 19:36:59
Postat av: Anonym

Mobbar du Sällskapsresan? ;O Lasse Åberg är ju Bålstas *host* Stolthet *host* or not.. hahaha :)

2007-01-03 @ 21:19:17
Postat av: SÖDERBÖNA.

Haha! You Go Nemo! Sällskapsresan är kasst! Håller med dig! Håller också med om att love actually och en djävulsk romans är 2 grymt bra filmer! Bra blogg dvs ;)

2007-01-03 @ 22:10:44
Postat av: Inte först idag direkt

Åh, så vackert - du kommer att hata mig för det här, men...jag tycker du ska titta på filmen "Hitta Nemo". En himla käck film.

:-)

Ledsen, jag kunde bara inte låta bli. Du har rätt att vara less men för oss som inte hör detta varje dag är det rätt roligt, ha ha.

2007-01-03 @ 23:06:33
Postat av: Nemo!

ärligt talat. kunde du verkligen inte komma på något bättre? suck..jaja, antar att jag kan bjuda på den... inte lika kul när man hör det för 569:a gången bara..

2007-01-03 @ 23:31:52
Postat av: Valentin

Asså när du gör så stor grej av "hitta nemo-grejen" så blir man helt sjukt sugen att reta dig för det. Men jag ska va vänlig och lägga band på mig... Pappa asså, många vänner, e så lack på den jäveln! Vi vistas aldri i samma rum längre och jag tacker gudarna för att jag jobbar natt (så jag slipper se prästfjärdsvägens svar på hitler) och vadå "ring mig inte på några år", försöker han beröva mig på socialt umgänge. Palla

2007-01-04 @ 08:52:04
Postat av: Charlotta

Love actually ar bra nice :D
krya pa dig! ses kanske snart ;)
puss

2007-01-05 @ 15:53:10
Postat av: camillaw

En djävulsk romans är den bästa film jag också sett!! Så sjukt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback