lets pretend we were one.

vem är du? sluta leka med mig.



E. du kan göra så bra saker. jag hoppas du vet det. bara ett leénde från dig. bara en sån där fin kommentar kan göra mig så väl. när man känner sig så ful och trött på allt så säger du något sånt där fint i stil med "vad fin du är idag" eller ett fint sms där du säger att du saknar mig. det betyder så mycket och jag hoppas du förstår det. du är unik.


alot to write about today! shit, såg ni aftonbladet idag? det var helt sjukt. dom hade en hel bilaga med PÅHITTADE nyheter. alltså det var så underligt/läskigt för att det var typ "4 barn drunknade i skåne" och "3 pojkar brann upp i skogsbrand" och sånt och sen typ en liten notis i hörnet "detta är framtidens möjliga nyheter och inte på riktigt". för att det är en jävla bilaga som handlar om växthuseffekten. visst. växthuseffekten och allt sån för all del men hur jävla dumma i huvet är aftonbladet? förstår dom inte hur jävla många som inte läser det lilla finstilta i hörnet. hur många dom faktiskt kommer skrämma. jävla dumma falska reporters. kul att komma på nyheter. jounalistik har utvecklats till en ny nivå minsann..


Studentskiva 10 Maj på Chaplins. jag har fått biljetter nu att sälja. säg till om ni är sugna. sen slutar jag i plugget den 5 Juni. weiii. skönt att ha datumen nu. inte lång tid kvar. har gått bra i skolan denna vecka också. min engelska C lärare sa att jag hade mvg potensial om jag jobbade så bra som jag gjorde på lektionen idag varje vecka. vilket jag aldrig skulle orka men ändå skoj att höra. sen gjorde jag klart en religion uppgift som var stor som fan så jag har i princip nästan hunnit ikapp allt jag missade när jag var sjuk. på liksom 4 skoldagar... då märker ni ungefär hur bra och seriös min skola är liksom...


jag tänker ofta på olagliga saker. som man bara vill säga. man vill gå ut med det. säga det till dig. till alla. men jag vill inte ens tänka på följderna. hur olagligt det är. hur fel det skulle ses. jag vill bara säga att du är vackrast på jorden. jag vill erkänna allt jag gör. hur jag tänker. fast jag skäms. jag skulle nog bara förstöra. för mig. för dig. för många. jag vill ju vara din vän. jag vill att alla ska tycka om mig. jag avskyr känslan att vara hatad av någon. jag står inte ut med att veta att skitsnack går om mig. jag vill vara älskad av alla. jävla mani alltså. sån där ständig ångest om att veta sånt. det är dumt som fan. jag vet. men det går inte att ändra på. tvångsbeteénde...

jag funderar starkt på att pierca mig nästa helg. i läppen. antingen mitt på underläppen eller på sidan. vad säger ni? har ni några kommentarer? skulle jag passa i det? har ju redan i ögonbrynet...


jag har hyrt 4 filmer: lady in the water, mitt super ex, farväl falkenberg och house of blood. någon som sett nån av dom? är dom bra? :) tänkte filmkväll på lördag kväll kanske... vad händer i morgon då?

JO FÖR DÅ FAN SMÄLLER DET AV BARA DEN! utgång de lux. ska ut med bland annat alex, chris, john, björn, leo, gayen, pettson och sen kanske de skulle tillkomma flera st till. det ska fan bli grymt skoj. först nivå22 och sen Claras. har inte partat sedan nyår så jag har en sjuk abstinens efter smaken av alkohol och smaken av krogen. dansen, stämningen och flirtandet :) underbart!

jag flyttar hemifrån om 5 jävla veckor! det är sjuukt!




bra bloggar:

http://onelove.bloggspace.se/
http://emmituss.spaces.live.com/


skulle gärna länka din med annie men din är tom at the moment :P haha.


bäst just nu:

robbie williams - she´s madonna
take that - patience
michael jackson - whatever happends
plus 44 - when your heart stops beating
eminem - stan


jag tänkte på hur det skulle vara att sova brevid någon på en vardag. just på en vardag. jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. förstår ni då vart jag ligger? min nivå? shit.... :(


fan jag jobbar i helgen också. lördag 15-19 och söndag 16-21. riktigt segt. men välbehövliga pengar. fick fan lön idag. mer än vad jag trodde. blev stört glad. nu har jag ju råd med festivalbiljett till sommaren, pröjsa justin biljetten och krooogen och lite annat smått och gott...hurra! :)


nu blir det snarkvarning men jag måste faktiskt skriva om en sak som har förbryllat mig. till ica så söker man jobb inför sommaren och då söker drygt 200 st varje sommar och typ 15-20 st får jobb medans på coop så kan man bara gå in och fråga efter jobb och få en intervju direkt? och i vissa fall t.o.m börja JOBBA DIREKT?! detta vet jag igenom fakta. hur sjukt är det och varför är det så? är det rent av så att jobb på ica är så mkt mer eftertraktat och coop kanske rent ut går dåligt? ja..då kan ju jag skratta mig lycklig iaf :)


dagens citat:

"Det är som att vi älskat för mycket, jag hade glömt det löjligt kompatibla, hur du sände rysningar längs min ryggrad, hur du så lätt försvagade och kompletterade.  Och poetiken bottnar i smärtans påtaglighet när tankarna intensifieras och slingrar sig om varandra som älskande, unga par - smeker mjukare, stöter hårdare" <-- kan man skriva något så vackert?


tror du på kärlek? tror du på att man är skapade för varann? eller tror du på lusten. på gråt. på längtan efter något som inte finns. på hatet. på det där förjävliga. det där man tänker på varje kväll. frustrationen. jag tror på hoppet...


bara några tankar...

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemo, inte pierca läppen, det skulle göra dig vardaglig :) bara en tanke ;) Puss påre

2007-01-25 @ 21:42:22
Postat av: Leo

Som jag sa tidigare, pierca läppen skulle kunna passa dig men det är fan för mkt estet-varning på två piercingar :)

Three old classics på bäst just nu listan:
take that - patience
plus 44 - when your heart stops beating
eminem - stan

Grymma låtar asså, hett!

Du anar inte hur taggad jag är för imorrn. Kmr bli helt galet. Flatline, bira, drinkar, dans osv osv. Årets ALL IN? Garanterat.

2007-01-25 @ 21:46:55
Postat av: Charlotta

Jag tycker att du ska pierca dig mitt på underläppen. Där och i ögonbrynet är lätt snyggaste ställerna på killar att pierca sig,
så vaför inte ha båda? ;)
Ha det så roligt imorgon! puss

2007-01-25 @ 23:03:56
Postat av: Anonym

Ville bara säga att det var ett väldigt välskrivet fint inlägg.

2007-01-25 @ 23:14:18
Postat av: Anonym

"Kan man skriva något så vackert?" -- Verkar så.

2007-01-26 @ 09:03:45
Postat av: SÖDERBÖNA.

kan bara hålla med föregående talare. ett av dom bästa inläggen jag läst i din blogg sen jag börja läsa den. puss!

2007-01-26 @ 09:09:48
Postat av: Fröken från Nacka

Åh vad roligt att du ska ta studenten! Jag kommer ihåg min student, det var den bästa stunden i mitt liv! Och det kommer det bli för dig med, jag lovar! Och skivorna, shit! På 3 månader var man nykter kanske allt som allt 10 dar =D Grymt roligt! ( förlåt för att jag fick det att låta som om jag vore nån sorts storesyster som är 100år)

Hade gärna gått på din skiva om det inte vore så att jag fyller år den 10 maj. Lilla jag blir 21 då! Så jag vågar inte boka upp den dagen redan nu. man vet aldrig vad som händer =)

Vad har vi sagt om att vilja vara andra till lags? Du ska ju bara vara dig själv, det är ju då som du är som mest omtyckt. Släpp din mani om att bli älskad. Då du pushar ödet och det blir inte som du tänker dig. Det har du ju tyvärr märkt också, det skriver du ju om ibland. Det är väl ingen som tycker om att vara hatad, men faktum är att man faktiskt inte kan tycka om alla människor. Det finns säkerligen någon som du inte tycker speciellt mycket om, och det kan du ju inte göra nånting åt. Lika lite kan du få andra att tycka om dig på nåt annat sätt än att släppa in dom i ditt liv och visa vem du är, vad du har att erbjuda. Det är då man skaffar kontakter! Genom att vara sig själv. Eller hur?

Och du, SNÄLLA! Ingen piercing. Det är fan inge snyggt. Det är bara massa estetrockers som envisas med att skaffa det för att det är så "speciellt" och dom ska vara "annorlunda". Nej, skaffa hellre en tatuering. Det gör inte så ont som folk säger, funderar faktiskt på att skaffa en till här i dagarna!

Det där med vardagsmys är något man inte ska försumma. Man behöver inte ha ett seriöst förhållande för att få det. Jag träffade en kille i kanske 8 månader, vi var inte tillsammans men vi var inte heller KK. Men vi kunde ses bara för att ses. Ligga och kolla på tv och sova tillsammans. Det behöver du inte anstränga dig för att få. Det är många som är ute efter! Se bara till att inte ta folk för givet. Uppskatta andra på samma sätt som du själv säger att du vill bli uppskattad!

Nu borde jag jobba lite, har ju suttit här och skrivit i år och dar... IGEN...!!

Ses vi lite kort ikväll då? =P

Puss och kram / M

2007-01-26 @ 11:03:15
Postat av: Valentin

Verkar som att det inte finns mycke att göra i nacka...

Iaf, du har stannat i tiden. Det där tyckte du juh va bäst just nu för månader sen juh..

Bäst just nu är:

Billy Talent - Worker bees (typ till 90& för texten)

Panic! At The Disco - London Beckoned Songs About Money Written By Machines

2007-01-26 @ 13:43:02
Postat av: Fröken från Nacka

For the record är jag i Årsta där jag jobbar. Mr "Valentin"!!

2007-01-26 @ 15:15:31
Postat av: annie

jag tror då inte på kärlek iaf, inte nu iaf.
min blogg funkar förövrigt nu :)

ha det så jävla bäst ikväll nu :) puss

Postat av: mia

palla ska ni vara familjen piercing under läppen..

2007-01-27 @ 11:36:15
Postat av: Suck

fin blogg!! fortsätt med låttipsen så jag kan hänga med i svängarna ;)
ICA går mycke bättre än coop btw, därför funtade jag på å byta :S
Ibland blir du väl lite för djup för min smak men de e mysigt å läsa ändå, bra skrivet!! :)
have a good one!

2007-01-28 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback