first of all is the end.

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always

blink 182 - i miss you



jag drar allvarliga funderingar på att sluta blogga. jag är så trött på dom fjantar som håller på och läser min blogg och sen skriver nån dryg kommentar anonymt. det är väl av avundsjuka antar jag. eftersom att dom ser hur pass många som skriver positiva kommentarer. men fortfarande. jag tål inte små skitiga kommentarer, SPECIELLT inte när dom ständigt är anonyma. jag menar...ingen tvingar er att läsa bloggen. varför ska ni då skriva såna där små klag? och sen när ni inte ens kan STÅ för ert namn. hur cool är man då egentligen? det är just därför såna kommentarer lika gärna kan tas bort. eftersom ni ändå inte kan stå för vilka ni är. så jag ger er ett råd. sluta över huvudtaget bry er om bloggen. sluta läs den. om man inte kan stå för sin åsikt, så skriv den inte alls. detta är inget "jag tycker synd om mig själv"-rop jag skriver nu. det är mer en slags frustration för jag älskar att skriva och jag hatar att den lilla minoritet som tycker min blogg suger ska förstöra allt... i värsta fall får man väl slå på funktionen så att jag måste godkänna kommentarer innan dom visas men det skulle bara suga så hårt för då försvinner personlighetskänslan och närheten som denna blogg faktiskt bär på. det vore väl för synd om den lilla tragiska skara som inte gillar mig skulle förstöra för alla... visst. ni kan kritisera. skriv att jag är kass. men för guds skull. signera med ert namn. våga stå upp för era åsikter! men jag förslår. sluta bara läs bloggen. sluta bry er :)

oj, det blev lite långt. tyvärr. men men.
senaste dagarna har vart lite skönare. jag är på bättringen på riktigt.
mår inte illa längre. huvudvärken är betydligt lindrigare. fast jag är fortfarande hostig och snorig som fan. det suger totalt. men det går att leva med. bara man är frisk till helgen så. då vankas det krogen. var fett länge sedan man var ute med hela gänget. ska bli fetingroligt att supa med leo igen. long time no seen ;)

oh. ikväll har justin timberlakes futuresex/loveshow turnépremiär i san diego kalifornien. förstå om man kunde vart där?!? det vore ju sjukt mäktigt. fast att ha biljett till sthlms besöken 19 juni får väl duga ;) faan vad jag ser fram emot det. jag bara lyssnar på plattan fortfarande. jag tröttnar liksom aldrig på den. den är genial. rakt igenom.

måndag. tråkigaste dagen på veckan? mycket möjligt. speciellt när jag glömde att sjukanmäla mig från jobbet i morse och var tvungen att ruttna i kassan på Ica idag. så jävla ovärt. tog 2 treo. bet i det sura äpplet och satt där å ugglade i mina 3 timmar. blää




bästa låtarna just nu:

marit bergman - my love
sober - ta hand om er
chris isaak - wicked games
gyllene tider - leka med elden



vi hade överaskningsparty för john i förregår. det var trevligt. mycket roligt folk och han var väldigt överaskad. (och sur) men ingen var väl förvånad precis. john är inte personen som gillar när oväntade saker händer men det blev ändå helt okej. synd bara att man inte var frisk å inte kunde supa. drog 2 smirnoff and that was about it. chillade och tog 22.11 bussen hem med Alex :)


fan. såg "pianisten" med adrian brody igår. vilken jävla film. det är så jävla sjukt att tänka sig att dom där scénerna utspelade sig på riktigt bara för typ 60 år sedan. i länder NÄRA oss. polen, tyskland osv. vidrigt. en jävligt bra film som man verkligen blir berörd av. speciellt några scéner. shhiiiittt!


jag längtar till 1 mars! ska bli så jävla skönt att flytta hemifrån. förstår ni friheten?! att bara slippa allt tjat om att städa, diska, tvätt osv. bara kunna köra sitt rejs helt och håller. växa upp som människa. kunna ta hem folk när man vill. kunna vara helt ostörd när man vill. jag längtar jäävligt mycket. ETT STEG IN I VUXENVÄRLDEN!





lycka kan vara en kram från en vän. en komplimang från en tjej. att familjen mår bra men lycka kan oxå vara...

GLASS!


fy fan vad glass är gott. köpte mig ett paket hägendaz idag när jag slutade. jorgubbssmak. det må vara svindyrt men det är så stört gott. smakar himmel. hägendaz jordgubb går in på andra plats på "Nemos Goda glass lista" :

1. Sundborn Punch - Ohhotad etta. en ljuv silkeslen punchsmak med små chokladbitar av himmel. helt underbar. ni måste äta den om ni inte ätit den. finns endast på hemglassbilen. MISSA INTE

2. hägendaz jordgubb - dyr jordgubbsglass som finns på välsorterade mataffärer. smälter fint i munnen. mumsig gräddglass med jordgubbsbitar. man verkligen känner hur lyxigt det är!

3. Nogger Black - Den överlägset godaste pinnglassen från GB. lakritssmaken är helt underbar. man kan äta precis hur många som helst utan att tröttna. en klass för sig i "pinn-glass-genren"


dagens länk (från south park):

http://youtube.com/watch?v=5nlXFzwHngY&mode=related&search=


jag är så jävla onyttig. jag måste fan skärpa mig. helgen har innehållig pizza, mcdonalds, chips, läsk och så mycket annat. man borde kamma sig...


jag saknar dig. åh gud ja. jag saknar det vi inte ens har haft. varför ska allt vara så jävla svårt? varför kan inte bara bitarna hamna på plats. varför kan du och jag inte bli vi och problemen vara lösta? den där kärleken alla letar efter. det där magiska unika. som så många påstår att dom har. går det att finna? finns det för oss? för mig? jag vet inte. och jag hatar att leva i ovisshet. skit.

thats about it.
bara några tankar...

yours truly
N.

Kommentarer
Postat av: Leo

mog1.. sluta va en sån pussy asså vafan klart vissa kommer klaga men orka bry sig?!
Sluta blogga för att några idioter skriver kommentarer i din blogg e ju bara löjligt, låt de säga sina tankar anonymt bara, spelar väl ingen roll? Vi andra som faktiskt tycker de är en bra blogg med rolig läsning brukar ju faktiskt oxå skriva det. Låter bara lite överdramatiskt att sluta bloggen för en sån skitsak :)

anyhow.. marit bergman - my love är grymt skön, tack för att du skicka den :p

Nu blev jag jävligt sugen på glass oxå, får vänta tills imorrn dock..
puss (l)

ps. det blev nästan som en egen liten blogg det här hehe ds.

2007-01-09 @ 00:37:28
Postat av: Leo

Glömde en grej:
ALL IN I HELGEN!!!!! När vi kör, då kör vi tills vi dör!

Flatline yummie ;)

2007-01-09 @ 00:45:20
Postat av: Ems.

satan! elaking du är. nu vart jag supersugen på glass ju... jag älskar din blogg så sluta inte skriv. stå ut med idioterna ;) puss.

2007-01-09 @ 00:45:46
Postat av: SÖDERBÖNA.

trodde inlägget skulle vara zzzznark eftersom det såg så lågnt ut men tvärt om. det var intressant. roligt med glass recensioner! puss å god natt

2007-01-09 @ 01:47:10
Postat av: Valentin

Du vet att "majoritet" betyder alltid majoritet, dvs allt som inte är med i majoriteten blir automatiskt en minoritet (t.o.m om du skriver "lilla" innan)
Sorry för det, men jag tyckte ordvalet jobbade emot dig där...

Iaf håller med leo, låt de anonyma åsiktshavarna ha sina åsikter. Då kan vi "mucka gräl" me dem här istället=)

2007-01-09 @ 02:36:46
Postat av: annie

sluta ALDRIG skriva, för du gör det så jävla bra! :)
FKB, flippa kör ba.
marit låten är grym :o jag har aldrig gillat henne, men, den är riktigt bra...
nu ska jag äta frukost för jag har fortfarande lov, lovely.
puss

2007-01-09 @ 12:12:29
Postat av: Nemo

aouch oscar! u got me there. vilket nybörjarmisstag :( nu skäms jag lite. jag som trodde jag var elit ;) thx for the remainder. det är korrigerat nu.

2007-01-09 @ 13:25:49
Postat av: Björn

"jag saknar dig. åh gud ja. jag saknar det vi inte ens har haft. varför ska allt vara så jävla svårt? varför kan inte bara bitarna hamna på plats. varför kan du och jag inte bli vi och problemen vara lösta? ... " Alltså Nemo... du är ju fin och så men... jag ska leva med en hairy planka så jag får nog säga "Pass"! =P

2007-01-11 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback