first day of the end of my life.

ibland känner man sig jävligt vilse.



jag förstår inte varför du frågar vem det är jag skriver om i min blogg... för du säger ju ändå inte att det finns några känslor med i spelet vi spelat under en period. så varför så nyfiken? det borde väl inte spela någon roll...du säger själv att förhållande är inget man vill ha. så vem jag skriver om...när jag skriver mina små rader...should it matter?

antibiotikakuren slut. jag känner mig rätt frisk. fast jag också väl medveta om hur denna sjukdom funkar. jag är inte frisk i kroppen fastän jag kan känna mig det. jag ska inte sporta på åtminstone 1-2 veckor. ska sova mycket och inte göra för ansträngande saker.

jag älskar dig också. kattmannen. du och jag. our moments are the best.


visst att man ska ta det lugnt och så. men på fredag så ska jag faktiskt ut. jag måste gå ut. har inte supit och partat sedan nyår och har sjuk abstinens. ska ut och fira alex på riktigt nu. hans första utgång. löning torsdag. så fredagen kan nog bli minst sagt intressant...
http://monkey.nu/


fan, jag har redan gått upp några kg igen. det känns som om när ma nvart sjuk länge och inte ätit något och gått ned massor. när man väl blir frisk och får tillbaka matlusten. då blir man så hungrig som att lixom kroppen vet att man inte ätit. som att man MÅSTE äta sig tillbaka till normal vikt. som nu idag, jag har typ ätit 4 ritkiga måltider. har vart konstant hungrig. weird. bara man inte går och blir värsta fettot nu...;)



jag tror inte på evig kärlek - citerar en vän.
"Det finns inga sagor. Det finns lögner och smärta, överallt, och även det som påbörjats vackert blir smutsigt så fort..."


jag vet inte vad som hänt min vän men det är inte likadant längre. kanske är det tiden som hunnit ikapp oss. hur mycket vi än försöker, vrider och vänder på det så är vi inte lika bra vänner längre. vi växer ifrån varann för var tid som går. kanske beror det på att vi umgicks för mycket under en längre tid. kanske är det för att du hittat ett stabilt förhållande nu och man blir ju som man blir när man är kär. kanske är det våra ständigt återkommande småtjaffs som tagit knäcken på oss. jag vill att du ska veta att jag tycker det är jävligt sorgligt iaf och hoppas vi iaf kan förbli vänner en lång tid även fast vi kanske inte klassas som "bästa vänner" längre....:(


jag var på sydpoolen och badade igår med 6/8 delar av familjen. det var trevligt. familjekänslan är unik. det är nog den enda gången man kan känna sig helt trygg men vem man är. hur man ser ut osv. man kan verkligen vara sig själv och strunta i alla yttre förutsättningar. jag älskar min familj så jävla mycket.


måste göra lite reklam för en sjukt skön låt som 2 kompisar gjort: http://monkey.nu/nyatag.mp3
lyssna på den. jag tycker iaf att dom har gjort en jävligt skön låt.


undrar hur man ses egentligen. om man skulle fråga typ 10 random människor i ens krets. eller bekanta liksom. vad dom tycker om en. ens positiva och negativa sidor. ens utseénde. ens personlighet. det är spännande och tänka på hur man ses. jag vill ses som en rakryggad, rolig, charmig och ärlig kille med båda fötterna på jorden. fast jag vet själv att jag har mina svaga sidor. jag tar i med onödiga vita lögner ibland. jag är väldigt lättretad och är en sjukt dålig förlorare. fast man vill ju hellre höra sina bra sidor, inte sant?

ge mig en kram. sådär oväntat. konsekvenserna kan bli så ofattbart vackra!



kanske är det som M säger. man märker i mina inlägg när jag mår bra. när jag är mer rakt på sag och skriver från hjärtat. jag mår rätt bra nu jämfört med förut. känner att många bra förändringar är på väg att ske i livet. flytta hemifrån. studenten etc. men samtidigt kan skälet att man skriver på ett bättre sätt vara att man bestämt sig för att skita i den lilla skara som inte gillar bloggen. man vill bara köra sitt race och fokusera på dom som uppskattar en. man är ju född som en människa. varför ska man då leka någon annan? köra på som man känner känns rätt. inga ursäktar. take it or leave it.



eller som C sa. "du skriver rått och oslipat och rätt in i själen" - kan man få en finare komplimang?

fundera på det ni..



bara några tankar

kram.


Kommentarer
Postat av: Valentin

Detta har inte hänt mig förr, va hemskt tragisk jag känner mig (typ som annie och leo=) Ska se till att det aldri händer igen...

Iaf, det där med fråga folk va de tycker om dig... Rönninge hosen tyckte du var snyggast av alla killar som var hos calle den kvällen. Det var de alla eninga om (jag e svartis...) Så du e vell inte bara charmig du e snygg oxå palla det...

De ända jag kan glädja mig om var att alla nu i efterhand tyckte att du verkade vara en typisk player (du ska nog mörka dina siffror lite mer nästa gång=)

2007-01-23 @ 08:48:10
Postat av: Leo

Gayen du e söt :)

Nemo, nästa blogginlägg kan du väl skriva ut ditt fultal: http://www.fultal.com/start.php hehe :p

Längtar tills på fredag. du o jag + flat line = All in !

Jag tyckte det som du sa om dina positiva/negativa sidor stämde rätt så bra. självinsikt mannen;)

cya puss

2007-01-23 @ 10:00:46
Postat av: Fröken från Nacka

Du skriver om så mycket att jag inte vet vad jag ska börja att kommentera! =)

Jag kan inte säga hur jag tror att andra ser dig, jag kan bara svara på hur jag kände första gången jag träffade dig. Du kom till Värmdö Gymnasium när du var en liten plutt. Jag kände mig som en äldre, klokare och mycket bättre människa som kunde sätta ettorna på plats =) Men du var inte som dom andra dryga människorna. Du var trevlig, snäll och söt. Och pratade med alla för att du faktiskt ville det och tyckte det var kul att lära känna folk. När jag sen lärde känna dig så vet vi ju båda hur det slutade ;) Jag kan inte förstå folk, som mot förmodan, inte skulle gilla dig. Du är så öppen och lojal så jag vet inte vad.

Jag vet inte vad det är med ditt utseende, men du har en sån utstrålning som bara gör att man smälter. Din charmighet gör saken bara ännu bättre =)
Men dina problem med den tjejen hit, och den tjejen dit... Nemo, jag tror att du är för snäll. Jag menar, visst dom har ju hunnit bli en mindre flock men ändå. Tagga till! Visa vad du vill och inte vill. Var lite tydligare i dina moves! Och framför allt, ta reda på vad du faktiskt vill..

okej, jag ska sluta skriva så långa kommentarer... förlåt!

Puss/ M

2007-01-23 @ 11:43:33
Postat av: T.

många vackra rader och små citat i detta inlägg. älskar det kursiva. jag tycker inte du ska skriva oftare än du gör. var tredje dag är helt lagom. :) puss.

2007-01-23 @ 13:58:01
Postat av: Cim

Jag tycker personligen at du ska skriva varje dag. Gudarna vet att du har känslor som räcker till. Plus att du genom dina inlägg hjälper dina killkompisar att förstå att känslighet och ärlighet är attraktivt. Man skulle nästan kunna kalla dig en pionjär - Nästan. Tack för Tiger Lou, underbart. Men inget dåligt om Timbaland, det lilla insticket i debaten får du dementera nästa gång vi myspratar :) För kort denna gång. Puss vännen

Postat av: Valentin

Jag har läst kommentarerna nu och kan snabbt fastställa ett detta bådar inte gått för mig... Hur fan ska jag orka med en mega mallig nemo på fredag, du är inte bara en dålig förlorare, du är en jobbig vinnare oxå (nästan av johan rang=)

Jag började skriva saker jag irriterade mig på och tyckte va dåliga. Men dragit slut sattsen att jag inte heller pallar en sur nemo på fredag. Så slutar denna kommentar med att svara på din fråga "kan man få en finare komplimang", svaret är så självklart tex "Du skriver vackert och välartikulerat och rätt in i själen" skulle vara en sån, men det gör du ej så jag säger inte de=)

2007-01-24 @ 08:41:01
Postat av: annie

förlåt för jag är så dåligt på att kommentera nuförtiden, men du vet att jag alltid läser iaf! :)bra att du mår bättre, vem är kattmannen förresten, kattmannen låter typ som en titel på värsta dunder skräckfilmen. jag blir rädd om jag hör namnet Kattmannen. :)

jag känner inte dig sådär överdrivet bra, men, jag tycker att du är en grym person ändå. tuff, söt, ärlig, underbar bloggare, snäll, och en massa annat! puss

2007-01-24 @ 21:45:20
URL: http://anniehd.blogg.se
Postat av: Cim

Motsäger starkt den påstådda finheten på Valentins hypotetiska kommentar (välartikulerat är ett ordbajsarord) - Min är bättre. See you in the clearblue skies. Puss

2007-01-25 @ 00:59:14
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

hah Oscar! 1-0 till Cim. ;) Vi ses på Claras på fredag boys and girls!

2007-01-25 @ 10:39:35
URL: http://nemonemo87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback