:(

här har man gått runt och hoppats att man ska tillfriska nu i 10 dagar. trott att man bara bar på nån jävla förkylning. sovit och tagit det lugnt för att bli frisk. har fan mått skit sedan nyårsafton. så jag tog beslutet att gå till doktorn idag för att se vad/om det var något fel på mig? sagt och gjort och såklart så var det något jävligt fel. men det fick jag inte veta direkt såklart. läkaren kände på min lungor och konstaterade direkt att det var lunginflammation och bad mig gå ned till labbet och ta några blodprover för att se om det inte var någe mer. och såklart var det något mer..något mycket värre...  någon speciellartad lunginflammation. även kallad mykoplasmainfektion. jäävligt roligt. min syrra va sjuk i mykoplastma i flera månader. tänk om jag också blir det? jäävla shit! :( blodprover och shit å sen få antibiotika/pencelin som ska tas 4 ggr om dagen i 10 dagar. vilken jävla shiit! nu missar jag lixom inte bara vår planerade jätteutgång i helgen. jag missar OCKSÅ firandet av alex och ibbe som båda fyller år nästa helg! jävla jävla skit. så värdelöst. det finns inte ord. är så jävla ledsen och förbannad. aaaarrrgggghhhhhhhhh :(

LIFE IS UNFAIR!


http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3558
this is what i´ve got.

Kommentarer
Postat av: Björn

=( fan alltså.. hoppas du slipper dras med det så länge.. käka mycket knark och choklad så du blir du säkert bra!! puss =)

2007-01-11 @ 20:28:31
Postat av: Leo

Värdelöst :(

2007-01-12 @ 11:21:23
Postat av: S.

stackars :(
krya påre! blogga snart igen ;)
puss.

2007-01-13 @ 00:51:02
Postat av: Fröken från Nacka

Jag har nu läste lite från några av dina inlägg i bloggen. Tycker du i allmänhet verkar lite nere, det är inte den Nemo jag en gång kände? Och vad jag kommer ihåg så var du inte en sån som brydde dig speciellt mkt om vad andra tyckte och tänkte utan körde ditt egna race oavsett andras åsikter. Jag skulle vilja se mer av det i ditt skrivande! Nu har jag visserligen inte läst allt du skrivit och det är väl kanske bara andra gången jag gått in på din sida. Men jag ville bara säga lite vad jag tyckte... Hoppas du inte tar illa upp för det jag nu i all hast skrev ner, det var bara lite tankar som dök upp när jag såg dina texter.

Hoppas du iaf blir frisk snart, verkar tråkigt att vara sjuk. Har själv haft "vanlig" lunginflammation och det var fan inte kul, så jag antar att den värre sorten du har inte är speciellt rolig att leka med heller! Så krya på dig som sagt.

Jaja, nu ska jag återgå till mitt godisätande som jag påbörjade för straxt 20 minuter sen!

Många kramar från mig

2007-01-14 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback