the answer lies in you.

Do you remember
Why I walked on water for you
Have you ever wondered why
I gave three wishes to you
You asked a question
But the answer lies in you



2007 - the golden year:
 
1/3 - London med Alex 
5/5 - Student Skiva Chaplins Bar
10/6 - Studenten
19/6 - Justin Konsert - Globen
27/6 - Peace And Love Festival
15/8 - Nemo 20 år!



ändå så känns det så tomt. aldrig nöjd. min psykiska jävla berg o dalbana. jag älskar mig själv så ofta men hatar mig själv när ingen anar det. jag är så arg och ledsen över vissa beslut men kan samtidigt inte grämas över det när jag vet hur bra man ändå har det. jag vill inte vara vem som helst. jag hoppas jag ger ett intryck värt att minnas. kan vi inte bara försöka bli ett. fan. en icon i gungning. vågar du?

har aldrig älskat på riktigt..

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Nice år det verkar bli för dig, härligt :)
puss

2007-02-21 @ 21:18:04
Postat av: Cim

Hej älskling. Tyckte om vårt samtal idag :)Underbara M skickade meddelande sen, ska träffas imorgon, jippie ! Älskar att gå ut på torsdagar, det är en fröjd. Tycker om dina oftare inlägg. Puss vän

Postat av: Fröken från Nacka

Är inte din skiva 10/5??

2007-02-22 @ 12:10:43
Postat av: Nemo

jo...det stämmer..skrev fel..
det ska vara utbytta datum på "studenten" och "student-skivan på chaplins" :P

2007-02-22 @ 13:49:29
Postat av: Anonym

jag hoppas jag ger ett intryck värt att minnas.

Din ständiga jakt efter bekräftelse.
Se mig, hör mig, ta på mig, älska mig.
Blir du aldrig trött? gör de inte ont tillslut?
Kan du inte bara försöka älska dig själv som du är? sluta bry dig så mkt...

2007-02-23 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback