Promiscuous nemo.

- motgångar är förklädda framgångar, dom hjälper dig uppskatta lyckan -




nyckeln till att vara en bra människa måste ju ändå vara självinsikt. att vara medveten om sina styrkor och svagheter. då kan man ständigt utvecklas som människa och samtidigt använda det man är bra på oftare. och det lustiga är att det verkligen finns människor med 0 självinsikt. vill inte nämna några namn. men god, how do you people get around?
 

Onani är bättre än ingenting, men ingenting är bättre än sex...Är då onani bättre än sex? ;)

(men suck..nemo..det där var typ en 13åringscitat..du är så omogen)

men ja, jag vet :D


försökte blogga i natt men särblogg.se hade en formsvacka som den här med jämna mellanrum. så det får bli något ovanligt idag. att blogga precis när man gått upp ur sängen. knaas! var på bio igår kväll med my dear beloved Leo. vi såg "The Holiday". den var bra. feel good-movie. riktigt fin. fast det faktum som står kvar sist i skallen när man knallar ut ur salongen är ändå hur jävla snygg Jude Law är... alltså, det är beyond het... vi snackar johnny depp och justin timberlake-klass här. MINST. suck. jag blev en 14årig förälskad flicka med krossad hjärta pånytt :P haha =)



nu kommer ett parti som ni minderåriga och känsliga för äckel bör hoppa över. :P

sen har vi ju det tråkigast med senaste dagarna. har sjukt ont i mitt stackars pekfinger. på högerhand också. så ni kan ju fatta hur jobbbigt det blir att skriva på tagnentbordet. en blogginlägg som i vanliga fall tar 5 min att skriva (ja, jag är häpnandsväckande snabb) tar idag 15-20 mins....får byta upp allt jag skriver med pekfingret till långfingret. smidigt. iallafall så är fingret väldigt svullet och lite grönt på toppen. (ja, jag vet, inte den bästa raggningsrepliken kanske men jag är ärlig här i min blogg). jag ringde sjukvårdsupplysningen inatt och dom sa att jag skulle linda in fingret i bomull och acolsprit under natten. den hjälpte inte så mkt (handen blev bara skryklig och uttorkad istället) så idag har jag tid på vårdcentralen 14.15...dom sa att antingen är det bara att sticka hål i de gröna och trycka ut varet eller så får jag pencelin om inte utklämmningen funkade. mmmmm vilka underbara alternativ jag har att se fram emot. för pencelin vore ju riktigt kul när jag åker till London i övermorgon...


ooh. bäst just nu:

fyndade ett par asgrymt heta skor idag. var på åhléns med Leo. hitta ett par skitfina skor nedsatta från 2100 kr till 740 kr. riktigt nice. dom är heta. jag är nöjd. inte precis vinterskor men ändå. weiihuuu! <3


musikmässigt:

Weeping Willows - The Burden
Timbaland ft. Nelly & Justin - give it to me
RMK - den sanna kärleken



ska nog dra och sola och sen förbi farmor idag och snylta till fickpengar till london.
 
vad är det för tragik att det snöade igen i natt? vem fan bad om det? det enda positiva är det är att man kan dansa i snön på nätterna när man går hem från bussen och sjunga högt och tydligt och inbilda sig att man är Darin. fast det negativa med snön är väl att det plussas på några extra veckor av härlig underbar slask...


och ja, jag drömmer fortfarande om dig. och att varken nån av oss kan säga något dödar mig. jag är inte stark nog för att fuckas runt såhär. eller är det bara jag? fan. jag tror inte ens du vet om hur pass starka känslor som döljer sin här under. fan att man bara blir modig när man är packad. call you sober?

untill we talk again..

Kommentarer
Postat av: Vaxholm Power

söt.

2007-02-27 @ 12:38:18
Postat av: Charlotta

Nice med nya skor!
The Holiday, den vill jag också se :)
Jude Law är grymt snygg!
Kul att du bloggar oftare nu,
älskar att läsa din blogg.
puss

2007-02-28 @ 00:01:10
Postat av: Jimmy

känner igen mig i mycket du skriver. har läst igenom dom flesta inläggen du skrivit nu och du skriver väldigt olikt vanliga snubbar. keep up the good work! peace

2007-02-28 @ 00:38:43
Postat av: em

Hahahahaha varför kan inte killar ge varandra beröm utan att vara tvugna att tillägga "fuck some nice bitches" eller liknande för att göra det legitimt? You're not gay, we get it! Haha.

Puss Nemo.

Postat av: Nemo

Låt han vara Emma! :P Jag blir bara glad att jag får en sån fin kommentar av en snubbe! främmande snubbar brukar väl mest skriva "Bög-blogg" eller nå sånt ;) haha =)

2007-02-28 @ 01:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback