Nemo - Inga hämningar!

Grattis till körkortet Emma!
Tack för riden hem! Du är fan för bäst! <3



bäst just nu:

Magnus Carlsson - Live forever
Måns Zelmerlöw - Cara Mia
David Guetta vs The Egg - love don´t let me go


Nemo vill vara:
Ekonomisk Oberoende
En perfekt individ
Älskad Av Alla



i guess this is the way i´m ment to be. leva livet. inte tänka för mycket. parta. get laid, get paid. inga skulder. sluta bli indragen i trubbel. no doubt. jag är stark. jag förblir stark. gör min grej. no doubt.

som sagt... Nemo - Inga hämningar!


imorgon: byta stav i munnen. nu blir det hett på riktigt! oh yeah, you will see...

london?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis emma

2007-02-19 @ 22:53:08
Postat av: Vaxholm Power

sexigt med tungpiercing!

2007-02-19 @ 23:01:19
Postat av: em

TACK!! Kärlek!

Postat av: Anonym

Grattis Emma :)

På en av dina "Nemo vill vara:" .. Vara älskad av alla? ..Det skulle jag faktiskt inte vilja vara. Det skulle bli lite trist till slut tror jag (för mig). Har ingen att bråka med, ingen att få ut sin ilska på.. Det är lite halvtmänskligt (enligt mig förstås).. x)

2007-02-20 @ 13:42:53
Postat av: Nemo

ja. jag vet att det är mänskligt att vara osams och hatad med en del fast jag klarar ju inte av det. jag har den där grejen i mig som inte står ut med blotta tanken att veta att det finns folk som ogillar mig eller ens stör sig på mig. stört, jag vet men jag är sån...:/

2007-02-20 @ 15:12:35
Postat av: Yvette

oj oj, såg att det inte stod något namn på det inlägget jag skrev :P nej, jag förstår ju dig på ett sätt. det är jobbigt att veta att folk stör sig på en men, vad kan man egentligen göra? jobbigt att anpassa sig efter varenda liten själ

2007-02-20 @ 20:24:17
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: Anonym

En perfekt individ
Älskad Av Alla


Vill du verkligen det? Vad tråkigt de måste bli i längden.

2007-02-21 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback