London Calling

Då var det klart! Londonresan bokad. Åker 1a mars till 5e mars. jag åker med Alex och Jessica. det ska bli riktigt riktigt roligt. skönt att komma bort etag bara. det har vart så mycket skit lately. riktigt grymt att bara åka iväg till en så stor skön stad och bara hänga. parta och leva livet. ser grymt mycket fram emot det. får 2000 kr av resan av mamma som förtidsstudentpresent och pröjsar resten själv. löning fredag!


Gosh, Jag är en spontan Människa!

LONDON CALLING!



Bytte piercingen idag. Numera är det en kort guld-stav i tungan istället för en alldeles för lång silverstav. heeeeeeeett! jag som inte fick kröka eller ha någon oral närhet av någon sort dom 3 första veckorna lyckades med att kröka 3 gånger, ha sex me 2 tjejer och hångla med 4 tjejer och en kille dom första 2 veckorna! haha...men ändå så mår jag prima som en gurka i tungan :) finfint =)


Såg på bio idag med lillebror, lillasyster och far min. Såg en ny svensk film. "Se upp för dårarna". Helena Bergströms regi-debut. jag hade inga förväntningar på filmen så såklart visade den sig vara helt underbar. verkligen feel good film och jag skrattade högt flera gånger. riktigt roligt att bli sådär positivt överaskad! :D


3 Good things in my life right now:

+ Bokat en underbar resa!
+ Är vän med underbara Björn
+ Klarar G i Naturkunskap

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!


Kommentarer
Postat av: Leo

PIMP=)

Så du klarade godkänt i naturkunskapen tillslut :p u're welcome ;)

2007-02-20 @ 21:59:47
Postat av: annie

london är härligt! min blogg är tillbaka om du inte redan märkt det :) härligt att du är så cool och spontan! :) puss

Postat av: N.

schyyyyyyyyyy lejou! :P

2007-02-20 @ 22:19:37
Postat av: Linn

London är underbart! jag blir aaaavis! ta med mig i resväskan? ;) Pözz

2007-02-21 @ 13:02:20
Postat av: Anonym

ha sex med 2 tjejer hångla med 4 andra och en kille?

2007-02-21 @ 17:48:03
Postat av: Nemo

japp, det stämmer. äckligt va? hångla med en kille? buuuhhh! är det inte så man bara ryyyser! :P

2007-02-21 @ 18:19:24
Postat av: Cassandra

Nemo, vill bara ge en liten komplimang för ditt skrivande. du har fått mig att bli beroende! hah! :)
och det kan bara betyda en sak; du har talang.

keep up tgw!

2007-03-14 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback