London Calling - For Real!

What's the worst thing that could happen?
We could change our minds.
We are sitting around in the meditation, dragging, chasing,
Wonderin? whose holdin? whose got the will to draw the line...



japp. nu har alla bitarna fallit på plats. inatt bär det av. flygbussen går 04.00 från centralstation. planet går typ 06.20 tror jag eller nåt. är grymt förväntansfull. framförallt för att jag aldrig varit i England och jag är grymt nyfiken på London. ska till Alex snart och käka där och tagga ;) kommer hem måndag morgon =)

PAAAAAAAAAARRRRRRRRRRTTTTTYYYYYYYYY!


det har verkligen vart en fullspäckad dag idag. var först i Nacka och hämtade ut min pass där jag blev förvånandsvärt snygg. vart helt chockad. positivt överskad så såklart. sen bar det av in emot stan där jag mötte upp Klingan och Jocke. jag växlade 3500 kr till Pund. sen köpte jag schysst hårvax och ett par heta jeans. sen drog jag och solade. jävligt chill dag faktiskt.


mina nya skor och mina nya jeans:

http://monkey.nu/nyajeansnyaskor.jpg


kommentera gärna :)



ett klassiskt citat:

"Det finns lögner och smärta, överallt, och även det som påbörjats vackert blir smutsigt så fort. Goda intentioner vinner inte i verkligheten, det finns bara slagna hjältar och falnande glöd kvar. Aska. "



igår var jag på bio med Jocke och Alex. såg Hannibal Rising. jag blir så depprimerad av sådant där skräp. alltså en skräckfilm ska ju antingen vara läskig eller iaf BRA. men denna var varken eller. den var bara så jävla dålig och tråkig. hade INGENTING med dom 3 föregående filmerna att göra. helt självständig. det var skrattretande. jag blev uppriktigt sagt förbannad över filmen. BORT!







fan. jag borde inte sitta vid datorn. har inte ens börjat packa ännu. måste göra det och sätta mig på bussen. såg föresten att Linkin Park kommer till Sverige. Spännande. är fan lite sugen. dom var en favorit till mig för ett par år sedan. avgudade verkligen dom. har aldrig sett dom...hmmm....


En Extra tanke såklart till Leo som operarade sig idag och allting gick bra. fett skönt. Kommer sakna dig i London. och såklart Björn. Fan om ni 2 hade joinat. då hade det varit fulländad! syynd :(


jag är ett one night stand eller en vän. is that it? jag blir så trött. det finns ingen kreativitet längre. allt som brinner slocknar direkt. jag längtar så jävla mycket efter tryggheten samtidigt som jag äcklas av den. räddslan att vara ingstängd i något som man inte trivs med gör mig skräckslagen. även om jag skulle vara kär. hur fan resonerar jag? jag är trött på min egen dubbelmoral. är det klassiskt att vara vilsen i sig själv? jag längtar nog främst över att finna mig själv... jag tappar allt som offtast bort mig själv. hjälp mig.





Filmer ni måste se:

Babel
The Departed


Låtar ni måste höra:

Nelly ft. Timbaland - Say it right
Jason Mraz - Oh Lover
Mando Diao - God Knows



FINGRET MÅR BRA! :D Var hon doktorn igår! dom stack hål i det så fick jag lite behandling och så var saken biff. så jävla skönt. var fett orolig över att va tvungen att gå med bandage eller ännu värre käka pencelin under semester! det hade vart...måttligt roligt! MIN LILLA PEKFINGER MÅR BRA :D wuiiuhuuu!



även om lusten lockar oss. jag lovar att du tänker lika mycket på det. hur fel det än är. även om kärlek inte lockar. man blir så lätt rädd. så lätt förvirrad. att verkligen våga ta tag i något. det är enklare att slå ifrån sig. att bara köra vidare på samma bana. men vad är det dom säger, man måste våga för att vinna? är det bara en myt... isf är jag nog förlorad.


jag har en passion för fel saker.




c u in london.
peace.

Kommentarer
Postat av: kajsa

"jag längtar så jävla mycket efter tryggheten samtidigt som jag äcklas av den. räddslan att vara ingstängd i något som man inte trivs med gör mig skräckslagen" mkt fint!

hare bäst i london

2007-02-28 @ 19:24:24
Postat av: Anonym.

mycket mycket bra inlägg. önskar en trevlig semester.

kram.
A.

2007-02-28 @ 19:37:00
Postat av: Nemo

Tack Kajsa! Tack Anonym :D
skriver man snälla saker får man vara anonym ;) hehe. PUSS

2007-02-28 @ 19:38:51
Postat av: em

Hett med passfotot. Själv ser man ut som ett mongo på körkortet. Det är lugnt, ska ju bara försöka komma in på krogen med det i TIO år. Bajs.

Postat av: Cim

Ursäkta, men vilket mongo köper jeans en dag innan man ska till London? Jesus, Nemo, du har en del att lära. Tack för citatet, dock :) Puss !

2007-02-28 @ 19:57:14
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

Haha! REA vettu ;) halva priset ;) dom hade väl kostat 4dubbla i svindyra London. och nej, jag åker inte dig för att shoppa =)

2007-02-28 @ 20:01:57
Postat av: Cim

Man måste shoppa i London, annars är man inte cool. Själv åker man till New York snart, och sen Barcelona, slå det :)

2007-03-01 @ 09:49:11
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Man måste tydligen ha nåt jävla konto eller shit för att skriva kommentarerar hos dig, Em. Två senaste, vilka jävla inlägg. Ffa det om dryghet. Kände igen mig i mycket och inte alls i en del. Du skriver rätt in i hjärtat på mig. Vilken tjej, Nemo.

2007-03-01 @ 09:56:02
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: N.

shit. get a room.

2007-03-02 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback