break up a little bit.

jealousy is such a heavy burden. guess i´ll never find a girl like you. love?
but we´ll never be. for real
.



dagen då jag egentligen mår rätt bra och har rätt skön form har förstörts av beskedet att det inte blir någon flytt. jag blir så jävla trött och förbannad på hur detta har skötts. man blir lovad upprepade gånger att det ska bli av och sen blir det inte det. folk är verkligen märkliga. uttalar sig utan att vara säkra till 100%. vem gör så? är det kul att liksom lura folk? det känns som en spottloska i fejset. jag har verkligen sett fram emot den här flytten så jävla länge och nu när det inte blir av känner jag mig bara som att jag nått botten och ramla ner ännu längre. så jävla låg. och då vill jag inte ens tänka på syrran som sagt upp sig från sin lägenhet från 1 Mars. jävligt skönt för henne :/ så jävla jävla jävla tråkigt. hoppades verkligen på det här. ett steg in i vuxenvärlden förvandlades till en spark i ansiktet. sen var jag där igen. back to square one. kul.


jag hatar att när man väl mår bra. när man väl känner att allt rullar på som det ska så kommer såna här dråpslag. det är som att det är menat att man inte ska vara på topp. att man ska vara på den där lagoma nivån. man får inte må för bra. nej nej. lagom är bäst. en svensk mentalitet. ment to be. jag blir så jävla jävla trött på det just nu...



sen svenska folket. HALLÅ? vad är felet seriöst? visst kan jag ta att Andreas Johnson går vidare. killen är sjukt charmig och låten var trallvänlig (fastän de kändes som man hört den ungefär 500 ggr förut på vinyl 107). men att ni röstar vidare den sorgliga anna book kopian? varför? BALLADER VINNER ALDRIG I EUROPA. jag tycker verkligen att dagens startfält var sorgligt dåligt. helt sjukt att detta ska vara gräddan av 3000 inskickade bidrag. man blir ju deprimerad. dom enda bidrag som jag faktiskt kunde tycka var okej var After Dark och Magnus Uggla. och dom gick det liksom skit för. jag hatar hur folk röstar. svenska folket verkar rösta på dom som man tycker synd om ELLER dom som är vanligast. finalen i globen kommer hålla ovanligt låg standard. det är ett som är säkert. med 2 st anna book på scén. en avdankad alkolist tommy nilsson. en lärare med stapplande engelska. hurra. rest in peace svensk schlager.

Magnus Carlsson? Vad Hände?!  SKÄMS SVERIGE!


skön kväll igår. jag fick fyrtal i ess när vi lirade poker. det är fan svårt att klå. den adrenalinkicken jag hade då har inte uppnåts på länge. det var fan i mig helt jävla sjukt. jag är inget pokerfan men gick fan 80 kr plus igår. roligt att det går bra när man väl spelar :) sen vart det trevligt senare på kvällen också... 2 grymma kvällar @ Casa el Johan och Valentin :) fiiint!


jobb idag. jobb i morgon. match i morgon - samling 07.30 i grisslinge. borta mot AIK. skoj.....hmmm...:/


jag tänker fortsätta leva mitt liv. no need to change.  jag pratade senast idag med en bekant tjejkompis. jag berättade om att jag hade haft sex med en tjej på en fest nyligen. då sa hon "vadå, hade ni sex bara sådär?" och jag sa som det var. att man festade. krökade. och då blir det så ibland och hon lät nästan förskräckt. som att det var typ fel eller något. som att man liksom inte bara ska ha sex med någon sådär. what´s the big deal?  jag förstår inte. sex är något som gud givit oss. det underbaraste som finns. varför skämmas? varför få det att verka som värsta stora grejjen? folk tar sig själva på för stort allvar. jag tänker leva mitt liv. jag tänker göra min grej. jag tänker inte be om ursäkt för någonting. så länge man är singel. så länge man är ung. är det väl självklart att man vill ha roligt. att man pröva nya saker. festa. ha mycket sex. livet är för kort för att man ska orka hålla på att älta såna grejjor. man är bara ung en gång. jag orkar inte bry mig om vad folk tycker och tänker känner jag.

Be Proud!
All in!

Kommentarer
Postat av: Linn.

"så jävla jävla jävla tråkigt. hoppades verkligen på det här. ett steg in i vuxenvärlden förvandlades till en spark i ansiktet. sen var jag där igen. back to square one. kul" - väldigt vackert skrivet.

2007-02-24 @ 22:27:23
Postat av: Charlotta

tråkigt med flytten :/
hoppas det löser sig för syrran också!
puss

2007-02-25 @ 00:51:32
Postat av: Cim

Sexet - WORD!

Postat av: A.

du är söt. glöm aldrig det!

2007-02-25 @ 15:50:44
Postat av: Söderböna!

Haha! klart man ska ha mycket sex! folk som påstår annat är bara torra och tråkiga! GO Nemo :D

2007-02-25 @ 16:04:17
Postat av: Valentin

Verona, Triiiiiiisssst, där har vi sex på 2 ben, jag blev sugen.. Synd att hennes låt inte var 100 men jag hejade lätt på henne... Mangnus carlsson sjöng ju fan inget, man hörde bara kören och hans falsett var inget att hänge i julgranen (tacka vet jag justin)

Iaf, du verkar lära dig eller nått. Har inte läst bloggen på någon månad, men läste några rader nu. Du har fan blitt proffsig, keep up the good work=)

2007-02-27 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback