another view of paradise.

det går rätt bra för min lilla blogg ändå. Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 1972 st. det är fan helt okej. skriver ju varje dag nu och snittar ändå 80-120 st läsare per inlägg. det duger helt klart skulle jag vilja säga :D



dagens märkligaste konstaterande:


upptäckte till min fasa när jobbade idag att Vichu Nivaeu och Ramlösa har slagit ihop sig. visste ni om det? det fula är att båda namnen står på flaskorna. blir massa text :P det tkr inte jag är nå roligt. iofs jävligt ointressant också men jag har alltid gillat ramlösa mest och trodde dom va störst. så dom borde väl klara sig själva? och betyder detta Lokas storhetstid eller undergång? återstår att se...


och även fast vi inte ens har vart nära att bli ett par så tänker jag på oss. natt som dag. det finns där i bakhuvudet. hur en värld hade kunnat komma att se ut. med magin. med lusten. passionen. är det bara en levande vission eller finns potensialen? jag vill inte hoppas. jag hatar ovisshet. jag vågar fan ingenting. fega jävla skit.



fan. när jag jobbade idag. jag jobbade 4 timmar och har aldrig sett så många fula människor tror jag. säger inte att jag är snygg. men seriöst, det var som dolda kameran. det kom in så fruktansvärt många jättefinniga, jättetjocka helt sjukt fula människor. konstigt formade utan hållningar. typ hela tiden. väldigt konstigt. värmdö-folket kanske hade en fuldag. haha. detta är lite konstigt skrivet, jag vet, men jag var bara tvungen. det var verkligen underligt faktiskt.


Visst borde The Ark vinna för att dom har störst chans i Eurovision. men det vore lite tråkigt men ännu en superfavorit som tar hem allt. spydde på Carola i fiol. min röst går nog på Måns ändå.... eller som aftonbladets nöjes-recensent beskrev hans framträdande "den blicken röstar man inte på. den har man sex med" stämmer fan. snubben är sjuukt jävla snygg. hade jag vart bög så jävlar! :P haha =)



and yes, and im still devastated over the flytt. så jävla jävla surt. kan inte sluta tänka på det. såg fram emot det så mycket. livet är sjukt orättvist ibland. man kan leva på moln och sen dras ned i skiten igen. i smuttses. flyttas från paradis till helvettet på blotta sekunden. märkligt hur vi lever. fan. hur länge ska jag vara stuck with my mother? ja..det lär väl bli till studenten iaf...




bästa beatsen senaste året: (obs. inte bästa låtarna)

Justin Timberlake - My Love
P.Diddy ft. Aguilera - Tell me
Nelly ft. Timbaland - Promiscuous girl





jag tycker beats är så facinerade. så jävla grymt. en sån som Timbaland. vilken jävla fantasi. visst liknar mycket han skapar varann men ändå. så sjukt bra beats. med en sån producent kan väl vem som helst bli stjärna känns det nästan som. timbaland is the shit.

nya med nelly och justin är för övrigt sjukt grym. "give it to me" heter den va? riktigt bra. såklart!

ja. jag går igenom en kåtfas. SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX!


var för övrigt sjukt tråkigt på jobbet idag. höll på att somna i kassan upprepade gånger. berodde främst på att jag gick upp 6.30 i morse. hade 2 matcher idag. spela lika mot AIK först. 6-6 och vann sen mot Älvsjö med 9-5. gjorde ett par fina mål. ;)


E & C. My Smart-Hoes! Ni säger båda att ni är lika varann. börja prata? Är jag mellanhanden? :)




the night is young but not as young as me
a share a cigarette with the sweet nova lee
she tells me how i help her sleep at night
my mere precense just makes her feel allright





oh, how can something so wrong feel so right?



Kommentarer
Postat av: flicka

fan. jag hatar också ovissthet. kärlek suger. hoppas det ordnar sig med vad du nu vill. => "hur en värld hade kunnat komma att se ut. med magin. med lusten. passionen. är det bara en levande vission eller finns potensialen?" - det partiet var underbart iaf!

2007-02-25 @ 23:54:06
Postat av: SÖDERBÖNA.

80-120 läsare :O fan vad roligt! :D kul att det går bra för dig och din lilla kära blogg. tkr alla borde kommentera som jag alltid gör ;) fett roligt att läsa andras kommentarer. kramar!

2007-02-26 @ 00:18:40
Postat av: Alexander

Nä fan, vinner måns lackar jag totalt!
Den låten var inte bra alls och jag tycker han bara e fånig. Kommer bli mycket mer flopp än vad Carola någonsin varit om han är med i eurovision. får inte hända!

2007-02-26 @ 11:14:42
Postat av: Nemo

haha. hur fånig är inte Carola då? jag tkr måns va duktig och hans låt och refräng var helt klockrent. och alla jag pratat med bortsett från alex och björn är inne på samma bana som jag :)

2007-02-26 @ 13:47:54
Postat av: em

Jag är ruskigt intresserad av Cim ja, men är rädd för vad som händer när två egon möts... Snutteplutt.

Postat av: Björn

måns är för .. speciell :/ hans blick påminner mig om nån sliskig snubbe i nåt barnprogram eller nåt.. fatta han när han är 60 liksom, julio iglesias all over again?

Jag är ruskigt intresserad av Alex, och är rädd för vad som kan hända när våra läppar möts... (gick jag över gränsen nu?)

puss

2007-02-26 @ 20:03:18
Postat av: em

Hahaha fjantbjörn.

Nemo min snutt, även min lilla blogg har fått ett uppsving, mycket tack vare dig, får många trackbacks härifrån. Puss...

2007-02-26 @ 23:08:07
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: em

Hahaha fjantbjörn.

Nemo min snutt, även min lilla blogg har fått ett uppsving, mycket tack vare dig, får många trackbacks härifrån. Puss...

2007-02-26 @ 23:32:11
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Em kan ha en poäng, dock har det funkat för Nemo och mig. Så jag tror inte det är en omöjlighet att MAGI skulle uppstå :D Nemo, skriv ett stycke lite mer om musik. Det tar upp för lite plats i din blogg med tanke på hur mycket det betyder i ditt liv. Puss

2007-02-27 @ 11:11:41
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

Ja vi får väl ta en gemensam utgång alla 3 då ;) då kommer jag känna mig Pimpig fast på ett gentlemannaaktigt sätt. utgång me 2 smart-hoes! palla :P hur menar du om musik föresten? musiken jag gillar eller musiken (jag en gång i tiden) sysslade med...=)

2007-02-27 @ 12:32:53
Postat av: Cim

Vadå gentlemannamässigt pimpig. Det är inget gentlemannamässigt med att försöka få omkull två snygga tjejer på samma gång, hur smarta vi än må vara. Bara en känsla :P
Usch vad elak jag blir när jag ligger för döden.
Jag menar musik som du gillar, älskar osv.

2007-02-27 @ 22:03:51
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

haha. vem sa att jag skulle försöka få omkull er? man kan väl känna sig pimpig bara för umgägets skull ;)

2007-02-28 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback