all messed up.

Don't need no Maybelline
'Cause you're a beauty queen
Don't need no L'oreal
'Cause bitch you're bad as hell
If I'm a Casanova?
Then you're a supernova




fanfanfanfanfanfanfanfan.


25 kommentarer senaste inlägget. some kind of rekord :) mest positiva thank god. fast några jerks of course. men grejjen är att... det är en ganska komisk kommentar den näst-sista jag får där av signaturen "saga" som säger att jag ska sluta tjata om att kalla "player"-grejen för att jag inte har så bra utseénde? hmm...vem har sagt att sakerna går hand i hand? jag vet att jag inte är spec snygg. men så även vet jag att jag fått nåt playerrykte lately. det är väl inte precis så att jag vill skryta om det men om det är ett faktum så är det. träffar jag nya människor så säger en del tjejer "jag har hört att du håller på med många. att du är rätt playig"...hur ska jag tolka det? det är inte precis skryt. det är mera utav ett faktum.  du däremot, måste vara runt 14 år som skriver en så oigenomtänkt kommentar.


kanske lite väl mkt fjårtiscitat men ändå sjukt sant:


"it´s better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not"
-kurt cobain-



jag har blivit mer och mer trött på att bara liksom försöka vara. hur man än beter sig så känns de som om man hamnar i tjaffs. har TEX får smäll på käften 2 helger i rad... kommentarer överflödiga. en gång för att jag...ja ingen aning...och den andra gången för att jag...använde kajal? anyway. skälen är iaf väldigt komiska. det känns som om att dagens ungdom fokuserar på väldiga underliga saker. folk går ut på fest..inte för att ha kul och leva livet. dom går ut för att..knarka? bråka med folk? förstöra fester? det känns som om att målen för ungdomarna blir lägre och lägre. eller så är det bara man själv som är känsligare? man kanske är för gammal för att gå på hemmafester. är man bofast på krogen nu? om det ändå fanns cash för det...

jag blir så lätt förbannad av små kommentarer. små grejjor. visst är det kanske ingen "big deal" vad vissa gör men jag kan haka upp mig. varför kan man bara inte vara fair and squere? behandla folk som man vill bli behandlad själv. stå upp för vad man är. åhh..suck..nu låter jag som nån predikerande jävla moraltönt. men lately, har man bara vart med om så sjuka händelser. så mycket onödigt tjaffs... man får hela enkelt fokusera på dom bra människora i livet. dom som verkligen älskar en och tar en för den man är. dom som man inte behöver använda någon jävla mask för. inte anpassa sig för. jag vill kunna känna mig trygg och äkta hos alla. men dom få som jag verkligen kan känna mig så hos...det är dom jag älskar.


nog om det.



jag vill nog bara ha för mkt kanske. lagom är bäst? fuck that. jag vill ha allt. jag vill vara älskad av alla. jag vill vara perfekt. varför står jag inte ut med att veta att någon tkr illa om mig? hör jag ett skitsnacksord om mig...så lixom slinter det. jag kan inte släppa det. ni märker ju hur jag blir på negativa kommentarer i bloggen? jag hakar alltid upp mig. jag är som en slags perfektionist fast bara i fokus på mig själv och hur man ses och accepteras. jag vet inte faktiskt. but in my world. we are one.




efter min relativt långa tid som sjuk så har man nu upplevt 4 helgkvällar och har krökat på alla 4 av dom. det är inte så jävla smart kanske men det går ju fan inte att låta bli... helgen blev väldigt upp och ner. berg och dalbana. hade höga förvätningar när det var en match fri OCH jobbfri helg men den blev relativt medioker. fredagen var det dock trevligt tills björn spydde och alex blev utslängd. vi hade dock ett skönt förkrök och vi var ett jävligt skönt gäng. Claras var jävligt nice. dit drar jag lätt igen :) och jag och alex gjorde dansgolvet medans björn hinkade i sig vin för fulla muggar ;) haha. sen sprang jag in i Cim vid The Vibe. trevligt att träffa dig! söt & glad as allways!

Lördagen vaknade vi hos alex. bakis och jävliga. gick ner och åt bakiskebab på sibylla. och köpte krök tills kvällen som skulle komma. fest på vaxholm var planen och vi förladdade hos Alex åter igen. fast nu lugnare. när vi väl kommer till vaxholm inser vi att vi är några år över snittåldern där. vi bestämmer oss för att inte låta det hindra oss från att ha en skön kväll. så vi drar på schlagern (mot många ungdomars frustration) och käkar pizza och börjar hetset! sen fylls huset med mer och mer folk. och då börjar skiten. leo hamnar i bråk, jag hamnar i bråk, alex hamnar i bråk. huset fylls av små jävla uppkäftiga ungdomar som bara söker bråk helt utan anledning och festen som hade alla möjligheter att bli helt jävla grym blev en stor flopp. tyvärr. så irriterande. elakt mot Charlotta också som för övrigt var jäävligt packad =)

idag har jag inte gjort mycket värt att skriva om. kom precis hem från kim. glodde 2 filmer. "Snakes on a plane" som var ungefär lika bra som titeln är... och sen "dead mans shoes" som var bättre. helt okej faktiskt. brittisk tung film. lånade 4 filmer av honom också... "jackass 2", "greenstreet hooligans", "butterfly effect 2" och "the persuit of happieness". är ledig i morgon så det lär bli sova och film hela dagen :) grymt skönt!


dagens citat:

"Jag är en passionsmänniska, jag dras till bergochdalbanor and quick fixes."

haha. du med?



ska börja träna den här veckan tänkte jag. på allvar. gå 100%. fotboll mån och torsdag. innebandy mån och onsdag. ska träffa pappa på tisdag. vi har en del att prata om... så det blir en fullspäckad vecka :)


jag har ingen insperation. är ledsen om detta blev ett kasst inlägg. mest information liksom och inte så mkt känslor men jag är bara så jävla sur på alla jävla människor. har liksom tappat suget helt på att gå ut och träffa nytt folk you know. man känner bara för att bara hänga med dom som man verkligen vet vart man har. ska man gå runt och vara skrajj för att hamna i bråk? eller skrajj är fel ord. mera utav oroa sig liksom. är jag så jävla påfrestande? är eller det kajalen...haha...leo? ;)  får inte en kille ha kajal :) neeej just det...för då är man EMO! jävla äckel EMO. tänk att lite svart runt ögonen får ett gäng tuffa killar att skrika EEEEMMOOO efter en. det är facinerande. jag kanske är Emo-Nemo? Sanningen är att inte ens jag vet vad det egentligen betyder men jag tvekar starkt på att jag skulle vara det bara för att jag drar ett svart streck under mina ögon en kväll jag går på fest? patetiskt är väl ordet....world full of jerks


nej det får fan vara punkt där tror jag...folks! all for now!



ändå känns det som om vi aldrig kommer bli?


bara några tankar...

N.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror också att du stal den, klär man sig som en Emo så är det givet att du har snott en ipod!

2007-02-05 @ 00:45:56
Postat av: Leo

Håll käften emo-hora :)

Stört spårat på vaxholm, många idioter finns det där ute iaf. Skönt o va ledig imorrn..
Kajal är endast najs ;) nää nu ska jag sova eller kanske gå ut på stan o kalla alla tjejer för horor?

fridays are our days

2007-02-05 @ 00:45:56
Postat av: Nemo

haha! åhh. 2 fina kommentarer inleds det med. fick mig att gott skratt :) love you guys!

Postat av: Pingu

Vill man grupera in folk ännu mer så kan man ju kalla folk för emo... eller så tar man personer efter vad dom är och inte om dom har snelugg, maskara och converse...
Men hmm... Jag tror att när du har sett Greenstreet Hooligans så kommer du nog springa ut och vilja puckla på nån cool emohatare. Helt fuckat att Frodo+fotbollsvåld kunde bli en najs film men där ser vi det igen! Saker är inte alltid vad det ser ut att vara vid första ögonkastet...
Yeaahh nu har jag skrivit i din blogg :) finally did it! Awesome :) Keep it up

2007-02-05 @ 01:02:34
Postat av: Ems.

skit i idioterna. det finns alltid massa töntar som bara dömer efter första blicken. du har skrivit om det förr och det stämmer så väl. man ska alltid skapa sig en egen uppfattning av alla människor. att säga att nån är "emo" bara för att man nån kväll har lite smink är ju som ett skämt! märks att det kanske var (som du också säger) lite väl låg ålder på festen... btw, gillade citatet. vem skrev de?

2007-02-05 @ 01:14:44
Postat av: Charlotta

Haha, Emo är ju en genre av punk? Det är en sorts musik, inte direkt en stil?
Skit i dom bara, kör din stil. Orka anpassa sig efter såna idioter. Tyvärr är det ju så att det är alltid någon som inte tycker om en, alltid någon som snackar skit. Jag vet inte riktigt hur det är på Värmdö men Vaxholm är en riktig sktsnackshåla. Det suger, men det är bara och acceptera för det går inte att få folk att sluta snacka. Försök att inte bry dig. Tänk på dina riktiga vänner, jag skulle nog tro att du i deras ögon är perfekt. Och det är ju dem som man bryr sig mest om, egentligen.
Mm, festen.. den har vi ju redan pratat om, och jag är ledsen för att det blev som det blev.
Nice, greenstreet hooligans, det är riktigt grym!
Aja, dags att sova, ska upp om drygt tre timmar?
Men skönt för dig att vara ledig imorgon! :)
puss

2007-02-05 @ 04:23:57
Postat av: charlotta haha

jag råkade visst ersätta några punkter med frågetecken, haha men du fattar ändå vad jag menar:)
ha det så bra!
puss

2007-02-05 @ 04:26:35
Postat av: Alexander

naaajs helg det var ändå el Macoman!

2007-02-05 @ 12:35:24
Postat av: J

Emo-Nemo, gulligt värre:) Ne men ärligt, fuck them. ännu ett underbart inlägg.

2007-02-05 @ 13:17:42
Postat av: Lilo.

Green Street Hooligans är jäävligt bra! snakes on a plane är kass! jag vill också kröka sådär mycket men jag går på pencelin... halsfluss. suger att vara sjuk :( intressant inlägg i övrigt! Puss

2007-02-05 @ 18:51:23
Postat av: Cim

Jag tycker du var väldigt snygg i helgen, blev positivt överraskad och då var du ändå full :) Bra inlägg. Vi får springa på varann mer planerat i helgen tycker jag! Puss love

2007-02-05 @ 20:44:03
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Fröken från Nacka

Vad har hänt med dig Nemo? Ta dig i kragen för sjutton. Fan, va den du är utan att få panik! För att du ska kunna finna ro i dig själv, måste du acceptera dig själv. Och hur ska andra kunna acceptera dig själv när inte ens du själv gör det?
Skit i alla negativa kommentarer, fokusera på de positiva! Dom kommer ju faktiskt från folk som känner dig, tycker om dig och faktiskt bryr sig!

Sen det där med hemmafester. Seriöst, den som trashar en hemmafest är fan inte klok. Jag menar, det är ju faktiskt en person som bor där, som bjuder in folk av välvilja, och sen får betala för det genom bråk och stök. Men vill man ha uppmärksamhet så gör man väl vad som helst för att få det. Tydligen...
Sen också det där att du känner att du "vuxit ifrån" hemmafester. Jag lovar, det kommer tillbaka! Jag älskar hemmafester nuförtiden, just för att det är så avslappnat och inte några krav som på krogen. På krogen är det en annan standard som gäller än för en fest på hemmaplan.

Jaja, du vet var jag finns. Hör av dig!
Puss/ M

2007-02-06 @ 16:44:53
Postat av: Fröken från Nacka

Vad har hänt med dig Nemo? Ta dig i kragen för sjutton. Fan, va den du är utan att få panik! För att du ska kunna finna ro i dig själv, måste du acceptera dig själv. Och hur ska andra kunna acceptera dig själv när inte ens du själv gör det?
Skit i alla negativa kommentarer, fokusera på de positiva! Dom kommer ju faktiskt från folk som känner dig, tycker om dig och faktiskt bryr sig!
Sen det där med hemmafester. Seriöst, den som trashar en hemmafest är fan inte klok. Jag menar, det är ju faktiskt en person som bor där, som bjuder in folk av välvilja, och sen får betala för det genom bråk och stök. Men vill man ha uppmärksamhet så gör man väl vad som helst för att få det. Tydligen...
Sen också det där att du känner att du "vuxit ifrån" hemmafester. Jag lovar, det kommer tillbaka! Jag älskar hemmafester nuförtiden, just för att det är så avslappnat och inte några krav som på krogen. På krogen är det en annan standard som gäller än för en fest på hemmaplan.
Jaja, du vet var jag finns. Hör av dig!
Puss/ M

2007-02-06 @ 20:05:55
Postat av: emo#2

emo is the shit bejbi. Du och jag emoooo..

Kärlek!

2007-02-06 @ 20:25:28
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: emo#2

emo is the shit bejbi. Du och jag emoooo..

Kärlek!

2007-02-06 @ 20:44:20
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Kajal på killar är sexigt ;)

2007-02-07 @ 15:33:17
Postat av: Kajsa

Hur många är det som går in och läser din blogg?

2007-02-07 @ 21:52:54
Postat av: annie

sjukt det där med festen fan. leo told me too
haha, drömmen var lite porrig, sådär lagom liksom ;)

2007-02-07 @ 22:39:52
URL: http://anniehd.blogg.se
Postat av: annie

sjukt det där med festen fan. leo told me too
haha, drömmen var lite porrig, sådär lagom liksom ;)

2007-02-07 @ 22:40:13
URL: http://anniehd.blogg.se
Postat av: Nemo.

från 40-160 läsare har det varit senaste inläggen. helt olika varje gång faktiskt :)

2007-02-07 @ 22:48:12
Postat av: Björn

HEY HEY HEY!

2007-02-08 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback