1 tår.

ibland har man såna där ögonblick. hjärnsläpp. jag vet inte varför. är det alkoholen? är jag en dålig människa? jag känner inte att jag riktigt räcker till ibland... jag vill bara alla väl men ändå så gör jag fel. jag vill inte såra dig. jag vill inte såra någon jag tycker om. fan vad sentimental och dräggig jag låter nu men jag menar every singel word. jag är riktig låg. du skulle aldrig göra en fluga förnär och jag svek dig.
kanske inte världens största grej men ändå. du är bäst. och jag är bara..jag är ingen alls. jag är ingen bra människa...


1 tår.
en salt blöt tår ner för min kind.
mina läppar är förseglade.
varför kommer inget ut?
jag hatar. hatar. hatar. denna sida av mig själv.

guilty.

Kommentarer
Postat av: SÖDERBÖNA.

jättekul att du börjat skriva oftare! tror verkligen på att skriva flera gånger om dagen och kortare stycken bara. låter bra! och jag tror inte du är någon dålig människa. alla har väl svackor. puss.

2007-02-18 @ 22:20:04
Postat av: em

Nice makeover. Själv gillar jag när du är djup och skriver långa inlägg. Något jag är kass på. Jag skriver allt för sällan, kanske för att jag inte har så mycket att skriva om? Du är tillräckligt bra för att ha det. Puss, ringer dig imorrn.

Postat av: L.

jag gillar både när du är djup och när du skriver om vardagliga saker. det spelar inte så stor roll för mig. det sköna med din blogg är stämningen. du har en sån slags skrivstil som är lättläst och alltid intressant. tilltalar mig verkligen. för mig hade du gärna fått skriva ofta OCH långt ;) :$

2007-02-18 @ 22:46:10
Postat av: Cim

Fantastiskt makeover skulle jag säga. Väldigt snygg sida.

2007-02-19 @ 18:55:15
URL: http://www.onelove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback