Vote 2 - hoetime... ^^

Märklig grej. Jag satt här och funderade och resonerade med mig själv vilka tjejer som skulle vara med på min "snyggaste tjejer"-omröstning som jag lovat er men inga namn kom upp i skallen. Jag tänkte och tänkte men..nothing! Antingen är det så att det finns för många vackra kvinnor världens över så det är svårt att välja ut dom som ska vara med på omröstningen eller så är det bara så att jag är gay och tycker det är roligare och enklare att hitta ut dom snyggare killar.... Anywho, jag tänkte på vad majoriteten tycker och här är vad jag kom fram till:




Jessica Alba



Cindy Crawford



Britney Spears (back in the days)



Scarlett Johansson



Beyonce



Jessica Simpson



Eva Longoria




Shakira



Kiera Knighley



Rihanna



Anine Bing



Adriana Lima




Lindsay Lohan






Och dom svenska hoppen:


Emma Wiklund




Izabella Scorupco





Emma Andersson



Victoria Silvstedt





Många av dessa damer ser ju inte alls likadana nu som dom gjorde vid fototillfället men tänk och bedöm då från när dom var dom allra hetast och utgå och bedöm från det...

Har säkert missat massvis med givna kandidater men... Vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Älskade tiden då Lindsay hade rött och naturligt fint hår :) Så söt då

2007-12-16 @ 20:23:50
Postat av: M

Eva Longoria. Helt klart! Vore jag lagd åt det hållet är hon definitivt den jag skulle fantisera om.

2007-12-16 @ 20:47:16
Postat av: =)

Brittan va ju stört het på sin tid!

2007-12-16 @ 20:49:33
Postat av: Karolina

shakira :D

2007-12-16 @ 20:52:11
Postat av: Anonym

skulle döda för scarlett johansson!

2007-12-16 @ 21:10:04
Postat av: Nemo - Bloggowner

Grejen är att jag är svag för Lindsay, Scarlett och Alba sedan tidigare. Men bilden på Cindy är braaa jääävla heeet måste jag säga! :) Gillar även simpson, beyonce och silvstedt-bilderna skarpt! Tack till Peder för hjälpen med att komma på namn till omröstningen tidigare ikväll också :)

Postat av: Valentin

Varför känns den här röstningen så mycke tråkigare och oviktigare än den förra?? Det är ju så ute i stora världen oxå, Peoples topplista som brad och george toppar omvartannat, blir mycket mer omtalade än någon tjejlista!?!

2007-12-16 @ 21:14:44
Postat av: Naatn

Scarlett Johansson och Shakira

2007-12-16 @ 21:25:57
Postat av: N.

Måste tillägga att bilden på Shakira är ju vansinnigt het den med. Gör henne inte riktigt rättivsa.. Den är kanske till och med hetare än vad hon är IRL at the moment...

2007-12-16 @ 21:28:33
Postat av: Jen.

Detta var svårare.. Jag har försökt komma fram till en vinnare bland dessa fina damer men det har inte gått nå bra. Så dessa damer har delad förstaplats på min "Snyggaste brud"-lista, även om det kanske är emot reglerna i din tävling.. : Jessica Alba, Shakira, Kiera Knighley, Annie Bing & Adriana Lima. Take care :)

2007-12-16 @ 22:33:36
Postat av: A

Trodde du skulle smöra till det med flickan din som etta eller något ;)

Men Lima, Lima, Lima!! Price the god of gods vad hon är snygg!!!
Man behöver inte vara lagd åt det hållet för att fantisera om henne

2007-12-16 @ 22:54:17
Postat av: Valentin

mycke agg mot isabel=) hon verkar inte va en favorit bland nemos fan-skara... Undra vad det kan bero på =P

2007-12-16 @ 23:54:21
Postat av: Anonym

Jessica Alba är sjukt sexig

2007-12-17 @ 07:34:16
Postat av: Nikki

Victoria lätt :D

2007-12-17 @ 07:41:02
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: R

haha och dom svenska hoppen :D du får det att låta som att vi har några svenska nykomlingar i emma och emma och viccan - de är ju fan pensionärer hela bunten, iza undantaget, hon va ju trots allt med i Café nyss.

ATT ens föreslå att blygsamt jämföra Lima med Lindsey och RIHANNA?! är som att tvångsmata påven med hans eget bajs. Du jämför kvinnor med en gudinna.

2007-12-17 @ 11:28:21
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: emilia

adriana e het, så som emma andersson och vickan. men du har glömmt en asså, fiippa lagerbäck :)
she's a hooooite ;D
plus att jag e släkt me henne :)

2007-12-17 @ 11:55:25
Postat av: Yvette

Du vet väl att Anine Bing är svensk? :D Så borde hon inte ligga under svenska hopp? Skit samma, du glömde den vackraste of them alla: Angelina Jolie!

2007-12-17 @ 12:53:52
URL: http://einzigartig.blogg.se
Postat av: sophia

juste du glömde den upppumpade fejkbimbon angelina!

2007-12-17 @ 15:23:29
Postat av: Valentin

Jag har aldri förstått mig på adriana lima... Hon är ju bara en brasiliansk fotomodell bland många andra. Tycker inte heller att hon är så sjukt jävla överlägset vacker som andra säger. Både giselle och heidi klum är större och framgångsrikare victorias secret modeller, ingen av dem är ens med på listan. Giselle är ju supermodellernas supermodell lixom, hon är tom med i Guinness...

2007-12-17 @ 16:19:18
Postat av: N.

Anine bing är född i Danmark och är dansk medborgare. Hon har bott i Sverige och kanske till och med bor här nu men that´s it. Haha, jag GLÖMDE inte Angelina. Hon är avsiktligt inte med pga av att jag inte ens tkr hon är spec snygg. Hon om någon är en föredetting. Gick igenom massa bilder på google på henne och tyckte bara inte att hon var speciellt het. Dunnow why really :)

Och Robin. Det är tur att du är så rolig när du kritiserar för annars hade jag tagit illa vid mig ;D

Men smaken är som baken!

2007-12-17 @ 17:58:00
Postat av: Yvette

Amen pinsamt värre för mig. Jag borde leta fakta först :) Och om du verkligen är så envis med Angelina så måste jag säga att Anine är snyggast av tjejerna :)

2007-12-17 @ 21:32:22
Postat av: H

Victoria Beckham tycker jag borde fått en plats på listan också, annars är nog Kiera Knighley vinnaren.

2007-12-17 @ 21:42:24
Postat av: peddo

Shit. Trodde aldrig jag skulle seja de. Jag haller med Gayen! Lima e cp-snygg men brutalt hajpad (?). Hon haller samma klass som andra VS-modeller. Men snyggast i den her ligan tett foljd av Alba och Scarlett.
Rihanna kan ga och legga sig.

2007-12-18 @ 00:01:54
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: A

Inget agg alls mot Isabel. Trodde bara Nemo skulle se sin chans att samla lite extra poäng =)

2007-12-18 @ 00:07:40
Postat av: sister.

jo för alla vet ju att innerst inne handlar kärlek bara om att ens partner är snyggare än supermodeller.

tror isabel är i en helt annan nivå för nemo än ett gäng supermodels, tror inte ens det går att sätta i samma kategori. inte av det jag fått sett/hört av dem/honom i alla fall, aldrig sett min bror så glad. han är kär i isabel. brudarna på bilderna är bara runkobjekt för de flesta.

hulabandula god jul!

2007-12-18 @ 09:11:50
Postat av: Anonym

Och det är väl egentligen bara en risk att lägga upp sin tjej bland massa såna här modeller? Många elaka tungor kan säkert slänga ur sig ett och annat då och varför ta den risken?

2007-12-18 @ 11:32:35
Postat av: Anonym

Alessandra Ambrosio.

2007-12-18 @ 22:31:09
Postat av: Buster ! ,

Hörru du glömde bella, !
HAHAH

2007-12-20 @ 01:25:48
URL: http://busteer.blogg.se/
Postat av: em

Shit NEMO. Svårt. Eva, Alba, Beyoncé och Keira. Då Alba är den jag blir kär i, Eva den jag vill knulla och Beyoncé och Keira dem jag vill ha som örhängen.

2007-12-20 @ 22:26:30
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Anonym

lindsay!! mmmmmmmmmmm

2007-12-24 @ 01:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback