please explain us in words.


Och
jag blir nervös. Tänk om det inte är jag? Jag tvivlar på min egen kompetens. Jag vill tro att jag räcker till och klarar av det men verkligheten hinner ikapp mig. Jag måste jobba på min diciplin. Känns inte som jag kan ta saker och ting på allvar. Jag glömmer bort att jag är 20 år och faktiskt måste göra vissa saker jävligt noga och seriöst. Jag förtränger det så ofta och glider vidare i min bubbla. Min bubbla som jag rest i så många år. Där allt ändå ordnat sig till slut liksom. Där jag aldrig behövt oroa mig för att mogna till. Jag har alltid klarat mig liksom. Fast nu är jag fan 20 år och det går inte att fortfarande tro att ingenting räcker. Jag måste ta mig i kragen och våga tro på att jag faktiskt klarar av saker. Folk kan ju, varför skulle inte jag kunna? Jag ska vara i min esse just nu. 20 år och i storform men ändå känns det inte så. Jag är nervös och orolig. Morgondagen visar vart jag står och vart jag hamnar.


Jag såg Marie Picassos musikvideo idag. Till "This Moment". Den var dålig och tråkig - alltså inte alls förvånad. Sen lyssnade jag på låten några gånger för att faktiskt försöka ge den en chans, för vissa låtar blir ju bättre efter några lyssningar, men det enda som ekade i mitt huvud var följande:

Celine Dion Light

Celine Dion Light

Celine Dion Light



Jag var och tittade på min babysister som hade uppträdande idag. Hennes ensamble framförde Ugglas "Pom Pom", Spice Girls "Wannabe" och Limp Bizkits "Rollin". Det var grymt. Det var tre olika linjer blandat. Rock, soul och hiphop-linjen. Satan i helvette vad det finns talang inom svensk hiphop alltså. Alla dessa unga hungriga själar som rappar så snabbt och skickligt - med dessutom BRA jävla text. Det finns hopp! Jag tror Snook är en stor anledning till detta. För i princip alla dessa rappare kändes väldigt inspirerade av Snook. Syrran då? Jo hon var grym. Som vanligt. Hon ser ut som att vara född på Scén. Hon har sjukt roligt. Det är kul att se!

Pappa var även på uppspelet. Det var med väldigt blandade känslor som jag träffade honom. När han tog sin hand mot min rygg och sa "Det var så länge sen gubben" så rös jag i hela kroppet av både behag och obehag. Det är något som säger så starkt emot bara. Samtidigt som jag saknar honom ibland. Det är jobbigt. Jag vet inte hur jag ska agera. Jag vet fan inte vad jag vill ens. Det är bra knöligt och komplicerat. Vad gör man? Antar att jag bara får ge det tid.






Sex.

Jag har hört folk som sagt att folk som pratar mycket om sex gillar inte sex så mycket egentligen. Jag vet inte vem det var som sa det. Någon i min umgängeskrets för en tid sedan. Minns inte riktigt vem. Tror det sas att dom som pratar om sex ofta är rätt dåliga i sängen och inte alls sensuella människor med stort sexbehov egentligen. Jag tror det är bullshit. Jag gillar att prata om Sex. Det är roligt att prata med vänner, bekanta och andra om sex. Sex är en gåva. Finns en del människor som säger att dom inte gillar sex. Att dom inte tycker det är skönt eller speciellt viktigt alls. Jag kan nog bara säga att såna människor har aldrig känt på bra sex. Dom har missat hela kakan. Hela poängen. Antingen har dom haft jävla kassa partners och bara haft otur eller så ljuger dom bara. För när det är riktigt bra hett svettigt sex mellan två människor som verkligen bryr sig om och älskar varann - Ja, då finns det fan inget bättre.




Jag och Alex i Justin Timberlake-kön i Somras :-)




Porr för innebandyälskare:

http://www.innebandymagazinet.se/ibm/film.asp




Helg snart? Ja. Valentin ledig! Underbart. Helgen ska innehålla klippning, jobb på ica, utgång, fotbollsturnering i Gustavsberg, mys, kärlek, mycket sova och vila. Det ska bli en riktigt bra helg. Men än är det 2 dagar kvar....



Minnesstund för Max på Fredag i Stavsnäs.
Jag funderar på att gå dit och tända ett ljus.
Bara för att hedra och sända en tanke.
Det är viktigt att hedra dom bortgångna.

Jag vet fortfarande inte vad som har hänt.
Hur eller varför han egentligen gick bort.
Men det känns ovisentligt just nu.
En ung pojke har hastigt gått bort.

Återigen.

Och det är bara så jävla tragiskt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild ^^

2007-12-13 @ 20:18:55
Postat av: yb

max begick självmord och har försökt göra det flera gånger innan.

2007-12-13 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback