come back and bring back my smile, come and take this tears away


Jag träffade pappa igår. Vi sammanstrålade i stan och käkade och pratade. Det jobbiga är att jag vet inte om han fortfarande läser bloggen men skit i det nu.. Det gick väl iaf bra. Det var ovant och lite obehagligt delvis men det kändes på ett sätt väldigt nyttigt att få prata. Vi pratade ganska mycket om allt möjligt. Det var dock lite svårt att verkligen slappna av och så.. Det var verkligen det. Men i efterhand kändes det på något sätt bra och rätt att vi ändå sågs. Små steg i taget. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han gör rätt val nu. Att han fortsätter i rätt rikning. Att han läker. Jobbar sig uppåt. Nöter. Kämpar. Går på sina möten. Skiter i den där dumma slynan helt och håller. Hon som förstörde hans liv och vår familj. Inte låter sig luras och manipuleras nå mer. Går sin egen väg. Inte slappnar av. Inte gör några dumdristiga nybörjarmisstag. Fortsätter. Keep working. Snälla. För då finns det kanske en chans...

Fan vad jag inte orkar bli besviken igen...



Vet ni vad jag hörde?

Claras ska stänga! Jag vet inte om det är sant men såg det på facebook precis. Det står inget egentligt skäl heller. Skitskumt. Claras liksom. Vårt hak. Vårt stammishak. Stället där man varit med om allt. Stället där man förlorade sig krogoskuld på! Utestället man lixom växt upp på! Jag föddes på Claras med en * flat line i munnen! Riktigt jävla tråkigt om rykterna stämmer... =/

http://www.facebook.com/event.php?eid=6409787909&ref=mf

RIP Club Claras.






Jag vill provocera och skriva hur jävla patetiskt ditt aggerande här om dagen var men samtidigt vill jag inte för jag inbildar mig själv att det finns hopp för oss. Någonstans långt där inne nedbegravt finns det en gnista hopp om att vi skall kunna ha en normal vänskapsrelation någongång framöver... Fastän folk skakar på huvudet åt det..  Kanske är jag tragisk och naiv.. Men sen gör du såna här grejor som bara sågar av hoppet. Som bara dödar allt. Så vidrigt jävla töntigt och omoget. Kiss and tell. Trots att jag inbildar mig att det fortfarande finns något där, så kan jag inte intala mig att du verkligen ser det också. Jag är klyven. Kanske är jag bara helt ute och cyklar.. Men det tror jag inte. Jag kommer nog aldrig förstå mig på dig. It´s a thin line...








Jag var med i ett pojkband en gång. Vi hette B4. Vi sålde 4 miljoner skivor.










*Flat Line

Flat Line är en shot på Tequila, Zambucca och Tabasco. En shot som länge varit legendförklarad i mina kretsar. En shot som bara dom allra sjukaste människorna kan hantera. Jag har med tiden lärt mig hantera den bättre men back in the days var det lite anorlunda... Se och njut:

1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.





Märkligt inlägg idag. Ingen riktig insperation idag.
Nu ska jag till Ica och göra min grej, Peace out

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha Fyller 18 på Lördag men när jag kommer ut på krogen ska jag aldrig testa Flat Line i alla fall ^^ that´s for sure!

2007-12-18 @ 12:50:28
Postat av: pyret

jag har druckit flat line en gång. efter det brukar jag bjuda mina ovetande vänner på en, eftersom dom inte har en aning om vad det är. taskigt? nja.
synd om de är sant me claras.

2007-12-18 @ 13:00:20
Postat av: Anonym

Jag brukar mata kattungar med Flat Line. Dom dör då

2007-12-18 @ 13:48:12
Postat av: Alexander

JULHINK PÅ FREDAG?

2007-12-18 @ 14:12:09
Postat av: jag

HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA ANONYM

2007-12-18 @ 14:44:47
Postat av: Anonym

Flat Line är en sjukvårdsuttryck som används när hjärtat stannar och EKG visar en rak linje.

2007-12-18 @ 14:54:39
Postat av: Dave

Lycka till med pappsen gubben! Låter bra det där

2007-12-18 @ 15:23:06
Postat av: Valentin

Hahaa, palla nemo som skriver anonyma (cut and paste) inlägg i sin egen blogg =) ahah

2007-12-18 @ 16:38:21
Postat av: N.

Haha! Bara flat line grejen ju :D Det var ju förra inläggets rubrik ;) jag tyckte jag var lite fyndig :D palla whine gayen :D

Postat av: Anonym

"Flat Line är en sjukvårdsuttryck" Fyndig? kan ju fan inte ens skilja på en och ett SOPA

2007-12-19 @ 14:32:39
Postat av: Kicki

Ja. Minsann. Ett gramatiskt fel!!!! Fy fan. Han borde hängas. Hur kan man göra nå sånt?! FY FAAAN FÖR DIG NEMO! ^^ puss på dig gubben

2007-12-19 @ 16:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback