We´re holding on forever, Reaching for the love that seems so far, So I say it in a breath



Och det gjorde ont. Jag hatar dåliga besked. Jag blir nervös och liten. Blir svag. Känner mig otillräcklig. Jag tappar kontrollen. Jag vill vara den enda. Dubbelmoralens dilemma. Fan. Tänkte du på mig?



Jag hatar känslan av att vakna på morgonen sådär vidrigt bakis och ändå vet att man måste ta sig till jobbet väldigt snart. Jag ska till jobbet väldigt snart. 15.05-bussen. Det känns bittert. Jag har knappt hunnit nyktra till ännu.
Men det är ett kort pass på jobbet idag, 16-21, så det känns som om jag borde överleva. Sen går ju jobbet alltid mkt bättre och snabbare när man har något att se fram emot samma kväll. Det har ju jag ikväll! Fet hemmafest i villa med pool och grejjor. Det ska bli riktigt skoj!

Igår då? Jo det var fan bra skoj igår. Gjorde inte av med några pengar alls i princip. Så jävla grisigt men ändå skönt. Gled igenom hela kvällen på en räkmacka. Förade två gånger. Först hemma hos mig med John och riktigt bra musik, sedan på Starbar och sedan delade gängen på sig. Jag, John och Alex drog till Claras (Dagens chock...?) Medans resten av packet drog till La Camera. Det blev en del dans och jag träffade en söt tjej som hette Kajta.. Vi pratade ett bra tag och sen försvann hon. Sen träffa jag henne i t-banan senare. Bytte nummer och fick sedan ett sms av henne. Trevligt.


Skön lottning Elfsborg fick om dom klarar CL-kvalet. Valencia. Hur fan ska dom klara det? Dom kommer ju få litervis med kiss i munnen. Bajen däremot fick hyffsat lottning så vi ställs emot Fredrikstad. Där svenska landslagsmålvakten Rami Schaban spelar. Jag tror vi har en bra chans. Dom är ju knappast bättre än Utrecht så...


Bulgarien gör mig lite orolig nu för tiden. Läst så mycket skit om Sunny Beach i alla kvällsntidningar. Iofs vem fan litar på kvällsntidningars skvaller? Men ändå så blir man ju rätt nervös och nojjig. Har också iofs gått igenom många Sunny Beach-Forum på internet och alla säger att allt bara förstöras och att dom aldrig sett eller vart med om några liknande händelser där nere.


Fronda - Nytt album om en vecka! Synd bara att bara är jag och kingen som jag gillar Fronda. haha :P


Jag läste en del om regissören Robert Rodriguez och man måste medge att han är unik ? han regisserar, skriver, producerar, klipper, plåtar och gör musiken själv, gör tekniskt innovativa filmer som Sin City, filmatiserar sagor hans barn skrivit (senaste Spy Kids-filmen) och har skapat en helt egen studio - mäktigt!








Want to know the real me? This is the real me.
Dont. Please. Dont. Stop Judge.


Jag skickade 119 sms i natt.




Jag skiter i om du eller någon annan inte vill att jag skriver om dig i bloggen. Så länge jag inte nämner några namn. Så länge det är min blogg. Så skriver jag vad fan jag vill och känner. Du eller någon annan kan inte ändra på det. Jag tar inte hänsyn till såna där små ynkliga krav. Det är inte vad jag gör. Ingen tvingar dig att läsa det anyway.



Har ni några artister eller låtar som ni verkligen älskar, som ni samtidigt skäms något enormt över att ni gillar? Några gamla låtar eller artister som ni glömt bort att ni avgudare. Gamla klassiska. Snälla kommentera det :-) Det är roligt att höra, jag har gått igenom min musikmapp och här är mina:

Enrique Iglesias
DJ mendez
GES
Aqua
Jimmy Jansson
The Rasmus


Nu går nog tankarna på majoriteten av mina läsare ungefär så här "FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN"


AND I COULND´T CARE LESS!
POOOOOOOOOOOOOOLPAAAAAAAAAAAAAARTY IKVÄLL :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aqua är bäst.

2007-08-04 @ 16:11:43
Postat av: Anonym

Aqua är bäst.

2007-08-04 @ 16:11:58
Postat av: E

''And I couldn't care less'' Skönaste!

2007-08-04 @ 21:00:21
Postat av: Hiro Nakamura

så du läste om robban rodde alltså :) känner igen di där orden... kaninöron vid citat hädanefter! skärpning! :D är det från café? eller... fan, kommer inte ihåg exakt.! word


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback