Sunny Beach - Avgång



17.55 Går planet från Arlanda.
Jag och tre av mina absolut bästa polare ska på grischarter.
Förväntansfull och lite nervös men det blir nog kanon.

Dör jag så vill jag ha 1000 RIP kommentarer i denna blogg.


1. Kissa inte på allmäna platser
2. Tjaffsa inte med vakter



Min pappa är ett svin. Det visste ni redan. Men är han ett renordlat svin i flera aspekter. Fick reda på det igår. Jag kan såklart inte skriva om det här om han mot all förmodan skulle läsa bloggen men fy fan vad besviken jag blev på honom. Jag hatar att bli besviken på honom om och om igen. Det är som ett evighetsspel med honom. Där man själv aldrig kan vinna. Hur kan du vara så ofattbart korkad och omogen? Mytoman..

Sen sa han också en annan sak. Att han aldrig saknat en människa. Känslomässigt rubbad? Är jag hans son? Jag blir ledsen..




Jävla Hammarby. Det räcker då. Så bittert. Så surt.
Smaken i munnen. Varför inte utnyttja sina chanser?
Värva en stabil jävla pålitlig målgörare NU!




Bäst just nu:

Black Eyed Peas - More
Nelly Furtado ft. Missy Elliot - Do it




Dagens länkar:

Akons senaste video där han skyller ifrån sig för att ha satt på en 14årig tjej:

http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=1134

Sean Kingston live - jävla röjj det är!

http://www.youtube.com/watch?v=KnZiokPoB0g






Jag var och träffade Farmor för första gången på etag idag. Hon är verkligen dålig. Hon kände inte igen mig. Trots att jag är den av alla 15 barnbarn som överlägset hälsat på henne oftast. Hon trodde det var Juni och dessa grejor är ändå bara det lindrigaste av all skit som hon babblade om. Hon är fan illa däran. Det gör ont i mig. Hon är 80 år. Kan hon återhämta sig? Jag vill det.


Jag såg en tjej på stan igår som var så fruktansvärt hårig att jag blev helt ställd. Hon hade nästan inga kläder på sig. Såg helt svensk ut men var helt fasansfullt hårig. Armar, Ben, Ansikte... Ja you name it.




Med dessa visa ord så beger jag mig.

Försöker blogga åtminstone en gång där borta och berätta vår status och
förhoppningsvis lite grisiga rövarhistorier!

Duscha, Packa, Ladda tekniska prylar, Äta och sen ---> Tjaaaaa dååååå













Vårt hotell <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så underbart roligt gubben! <3

2007-08-14 @ 14:16:21
Postat av: Linn

Du kommer få skitroligt! Jag var där i Sommar i 2 jävla veckor och hade inte en tråkig stund! :D

2007-08-14 @ 15:14:31
Postat av: Leo

Nu stänger vi Sunny Beach.

2007-08-14 @ 15:48:37
Postat av: Gissa Bilden

Vinn en lott. Du vet.
http://gissabilden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback