Sunny Beach 2007 - Omöjligt att förstå innan man själv upplevt det.


Haha. First of all. Roligt att kolla statistik på min blogg. Efterfrågningarna efter detta inlägg har varit ganska enormt. Har flera hundra klick på bloggen idag... Först nu känner jag att jag har kraft, ork och motivation att sammanställa all information och alla flippade saker från mitt livs bästa, sjukaste och mest händelserika vecka.



- Alex förlorar oskulden med en riktigt skankig brud för att sedan väga upp skankheten med att dagarna efter sätta på en sjukt het brud. He is on fire now folks!  Alexander - Värmdös nya hingst? Don´t doubt it!

- Jag tatuerade mig på två ställen. Bland annat den latinska texten jag pratat om så länge. Det blev på höger underarm. Sen gjorde jag och Alex varsin musik-not på vänster överarm typ. På exakt samma ställe. Gayen alias Valentin gjorde en ros på magen. Alla dessa tatueringar gjordes mest skön promille-procent i blodet. Vi är friska människor, i know. haha. Och smärtan, fy fan...Dont even go there. Bilder kommer upp inom kort!

- Priserna på alkoholen var helt flippade. På vissa ställen snackade vi alltså 2 shots tiquila för 5 svenska kronor. Helt galet. För att inte tala om priserna på Supermarket och så.. Köpte med mig hem typ massa flaskor jägermeister, tiquila och vodka för typ 3-400 Svenska kronor. Hade jag köpt lika mycket i Sverige så hade det gått på över 1500 kr.. Det känns riktigt fint! Maten var också helt under all kritik. Smakade ingenting och man blev så sjukt risig i magen... Bläää...

- Såklart var inte allt kanon. Allt skit man hört om Bulgarien med rån och misshandel och sånt fick vi också oss en stadig skön dos av. Först blev alex rånad med kniv av några tokiga musikanter. Leo blev pistolrånad av några andra och blev av med sin mobil. Gayen blev slagen i fejset av någon hotellvakt. Jag själv slapp allt sådant våld och det kändes sjukt skönt.

Det vidriga är hur korrupt polisen är i Bulgarien. Dom bestämmer verkligen inte någonting. Inga regler äger rum. Allting sköts av maffian. Det är ett läskigt ämne. Vi pratade med en bartender om det. Man tappad hakan en 3-4 ggr iaf...

Men allt skit som händer känns som småpotatis om man jämför det med alla dessa extremt positiva egenskaper Sunny Beach faktiskt har. Det ansåg även mina kompsiar som utsatts för detta.


Det är som en non stop 24/7 fest som aldrig tar slut. Det är som att alla människor där är inriktade på samma sak. Bara festa, kröka och ha så jävla roligt som möjligt. Så alla är löjligt fulla och är sjukt trevliga mot varandra. ALLA DJ;s spelar låtar man önskar!  Det är som en fantasiresa som man måste uppleva för att förstå. Jag trodde ALDRIG att denna resa skulle infria mina högt ställda förväntningar... Vilket den LÄTT gjorde.

Vi rökte även Mariuana en kväll. Fick 5 joints för 100 kr. Fett värt. Det var inge vidare. Kändes bara som man blev väldigt mkt fullare väldigt mkt snabbare. Kändes inte som det var speciellt bra skit vi fick tag på men va fan... Är det sådär jävla billigt så kan man ju lika gärna testa.. Någon gång ska man ju ändå göra det så :)

Vi var även på ett extremt stort skum-party med fri bar och nakna människor överallt. Vi gled in på strippklubb och knäckte en bärs. Det kändes som om allt bara var en resa igenom alla sina roligaste fantasier. Nu kanske ni tror jag överdriver eller hajpar men sanningen är att ordet hajp borde inte läggas in i samma mening som Sunny Beach. Sååå värt!

Sunny Beach is the shit

Frågan på era hjärnor just nu är väl antagligen: Hur många hade han sex med på denna resa då? Sanningen är faktiskt, tro det eller ej.. Att jag inte hade sex med någon alls. Jag träffade en tjej jag fastnade för relativt tidigt in på resan. En charmig oskuld från Gislaved i småland. Med väldigt speciellt utseénde. Vi hängde nästan varje kväll... Kelade, myste och krökade. Vi ringdes och sms;ade på dagarna och sågs på kvällarna. Vi gillade verkligen varann. Hon ville inte förlora sin oskuld i Sunny Beach vilket jag motvilligt ändå accepterade. Så vi bytte nummer och msn och bestämde oss för att träffas mer i framtiden. Riktigt fin tjej. Segt bara att hon ska bo typ 40 mil bort... Min vanliga tur...=/


Fan vad jag är brun. Jag är nästan svart. Haha. Näh men seriöst.. Jag är riktigt brun. Det är lite hett måste jag säga...

Sista kvällen på resan mådde jag så sjukt dåligt. Efter 6 dagar sjukt hårt krökande och enormt sömnbrist började kroppen ta rejält med stryk och faan vad den sa ifrån. Huvet, magen och halsen skrek "SNÄLLA NEMO! INGEN JÄVLA UTGÅNG IKVÄLL!"... Jag tog mitt ansvar som den ständiga alkolist-festprissen man ändå är.. Så jag tryckte i mig ett gäng bulgariska svinstarka värktabletter och svepter 6 tiquila shots och sen var kvällen igång igen. Ungefär så funkar det där borta... Det är fan en del man får offra men god, it´s so worth it! <3

Fick mig även en ny favoritöl där nere. Amstel. Så sjukt god. Blev riktigt ledsen när jag insåg att den inte säljs på bolaget här i Sverige. Nu när jag liksom fyllt 20 år och allt! (Usch så gammal jag är...åldersnojja). Jaja, får väl hålla till godo med att den ölen säljs på Nivå22. Får väl gå dit och knäcka en då och då istället ;) När abstinensen kickar in!

Såklart skaffade man sig några riktiga sköna nya favoritlåtar eftersom man sitter på hotellrummet många timmar och bara zappar igenom musikkanalar... Här får ni se, Bulgarien är tydligen ganska långt före Sverige i musiken så detta är alltså framtida hits (förhoppningsvis)... Ladda ned och njut...

Bäst "Sunny Beach remix" Just nu:


Eve - Tambourine
Eve ft. Sean Paul - Give it to you
Marquess - Vayamos Companeros
Lemon Ice - Girl you know its true
US5 - Rhythm of life


Kommentera gärna detta inlägg :)




http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=1168 -

Riktigt skön Kaney West intervju ang. hans uppkommande skivsäljarfight med 50 cent


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article604882.ab

justin och madonna i duett - hit eller shit?





Jag fyllde 20 år för en vecka sedan precis.
Lillasyster fyller 16 år idag - GRATTIS
Lillebror fyller 14 om 3 dagar - GRATTIS


LÄGENHET KLAR :)

Från och med 1:a November bor jag i Lugnet i en asfin nybyggd tvåa med syrran.
Fast hon kommer bara vara hos sin kille så jag kommer ha en lägenhet på 67 m2 helt för mig själv i princip!
Skriver kontrakt i morgon!

DET GÅR BRA NU!





Fan... Jag känner mig helt jävla förstörd fysiskt. Den här får fan Peace & Love att framstå som en filmkväll med chips och cola. Men vad hände nu? Gayen glider in med en flaska malibu i handen? jahaja... Okej... Jaja, man har ju en heder att bära upp. Sa någon utgång? Aha... Okej... Vi ses på golfen ikväll.... Tja


Kommentarer
Postat av: Tina (eftersom jag dyrt och heligt lovat att bättra mig)

"Den här får fan Peace & Love att framstå som en filmkväll med chips och cola."
Well, ska jag vara ärligt så är det ju precis så det låter ;) Fyfan vad sjuk men ändå kul resa det verkar ha varit! Du skriver lika bra som alltid. Välkommen hem din neger.
Btw, Lugnet? Gustavsbergs Lugnet? Blir vi grannar eller finns det något annat Lugnet som jag har missat? :P

2007-08-22 @ 20:34:45
Postat av: .

Sjukt bra och underhållande inlägg! He is back!

2007-08-22 @ 20:38:58
Postat av: Nemo - Bloggowner

Tack Tina :D
Japp, Gustavsbergs Lugnet =) Nice me Sköna Grannar =)

2007-08-22 @ 20:46:45
Postat av: Cecilia

Fan va skönt för dig med egen lägenhet nu, på riktigt! Låter som att du levt i en dröm den senaste veckan! Men va roligt för dig att du blev brun då... själv ser man i princip lika blek ut som innan resan :( men men, lär ju bli bulgarien fler gånger! puss på dig

2007-08-22 @ 20:56:31
Postat av: alexander

säger bara att jag fortfarande är skitfull nu nemo! jag kör som chewbacca

2007-08-23 @ 08:29:08
Postat av: Niki

Detta var vad jag skrev. Verkar jag jättearg? Knappast... Har svårt att förstå hur detta ens går att bli upprörd över. Märk mitt "möjligen" samt "en aning" och "minns roligheterna"...
Ja, du förstår min poäng.
"Fan vilka dömande jävla as du har som läsare här Calle.
Att folk kan vara så trångsynta och gå in så hårt för att verkligen såga främmande människor är för mig en gåta.
Jag har många som egentligen skulle behöva få sig en känga, men jag inbillar mig att de personerna i själva verket redan är ganska sänkta, så jag låter bli att ägna dem någon energi.
Möjligen skulle en viss brandman vid namn Danjel Ahnér behöva tas ner på jorden en aning. Jag tror nog vem som helst som träffat honom förstår varför.
Men skitsamma. Jag brukar säga; glöm tråkigheter som passerat och minns roligheterna.
Ciao."
hehe,

2007-08-23 @ 11:28:07
Postat av: ~Johanna~

Intressant inlägg ^^

Postat av: M.

Haha! Vilken flippad resa ^^ Ni skulle filmat och dokumenterat hela skiten och typ skickat in den till något produktionsbolag :X gjort en realityshow av det. haha!

2007-08-23 @ 19:44:43
Postat av: Öhh?

Hur omogen kan en 20-åring vara? Läste ditt inlägg en gång till... Helt sjukt vad du anser som "coolt", typ samma saker som en 16-åring skulle klassa som coolt... hate to break it to you, men väx upp nån gång...

2007-08-24 @ 14:36:07
Postat av: Valentin

Okej, tror bu blandat ihop åldradna där lillen... En 20 åring åker på festsemester med sina vänner, inte en 30åring... men sitt där du i soffan och kolla gamla repriser av "pantertanter" och klappa dig på axeln över din otroliga mognad...

2007-08-24 @ 16:26:04
Postat av: Chewbacca

Håller med valentin.. grröööörörrörrrrrrrrrrrr

2007-08-24 @ 18:50:49
Postat av: Leo

Calm down chewie!!

2007-08-24 @ 19:17:28
Postat av: Nemo - Bloggowner

Haha! I just love it! so fort någon skriver en negativ kommentar ska dom alltid vara anonyma! :) så gulligt! Puss på dig med! Jag kommer aldrig växa upp =) Barnasinnet är något man ska ta vara på ;)

2007-08-24 @ 19:37:54
Postat av: Värmdöflicka

I fucking adore your blogg!
Du borde skriva oftare =)

2007-08-24 @ 19:58:48
Postat av: josefin

har man inte vart i sunny beach kan man inte förstå. Det går inte att beskriva med ord vad som händer där nere. Så kalla fan ingen för omogen ^^.

2007-08-25 @ 00:28:14
URL: http://korvie.blogg.se/
Postat av: Valentin

Sluta mjölka efter fler kommentarer och posta nytt nu istället! =)

2007-08-25 @ 17:06:48
Postat av: Patrik

Men det är ju omoget. Han pratar om 16åringar respektive 20åringar, inte 30åringar och vad dom gör. Jag håller med "anonym", en mogen 20åring åker inte på festsemester till Sunny Beach. Efter att ha ögnat igenom bloggen lite tror jag skribenten själv vet om det... Resan kanske bara är en till ursäkt för att "supa ner sig", glömma att man inte har något riktigt viktigt i sitt liv, någon substans. Så kände jag när jag var i 20årsåldern, och många med mig.

2007-08-25 @ 17:07:57
Postat av: Emilia

jag såg dej i kassan idag på ica! :D
sjuuukthet o sjuktbrun ;D;)

2007-08-25 @ 17:53:11
Postat av: Nemo - bloggowner

Ja. Delvis har du rätt Patrik. Jag kanske inte har något riktigt viktigt i mitt liv just nu. Ingen riktigt organiserat bostad, arbete eller ens flickvän. Men det förändrar inte det faktum att jag anser att Sunny Beach var en av mina roligaste stunder. I mitt liv. Helt ärligt.

2007-08-25 @ 19:43:38
Postat av: Valentin

Ok, visst det är en verklighets flykt. Men är inte det meningen med semester. Man åker för att komma bort från vardagen och roa sig? Sen att vi är 20 och fortfarande kan köra som att det inte finns någon morgondag är väll bara kul. För då kan man med gått samvete sitta där sen med sin familj på sunving-resort och tänka I've been there, done that...

2007-08-25 @ 21:55:00
Postat av: Niki

Sprithantering handlar ju inte om ålder, oavsett vad man kan tro om den saken. Jag känner många människor i 35-40 årsåldern som maratonsuper värre än någon fjortis jag träffat och sjutton resor värre och oftare än vad jag (22 år) skulle komma på tanken att göra.
Sen finns det många yngre som inte super eller festar alls, eftersom vissa människor faktiskt inte gillar det.
Självklart lär man sig hantera alkohol genom åren, åtminstone de flesta friska människor gör det. Men hur man festar- det är någonting som jag tror mer ligger i ens personlighet och inre välmående eller brist på detta. Eller helt enkelt att man bara tycker det är jävligt kul och inte har några större ambitioner för stunden.
Mvh Niki
som är 22 år och fan inte har skakat mina lurviga på krogen på ett halvår minst. Och jag är stolt och nöjd som fan.

2007-08-28 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback