Oskyldig tills motsatsen bevisas.

Jag älskar att du oroar dig.
Jag älskar att du bryr dig.
Jag älskar dig.


Våldtäkt. Det är få ord som är så pass starka som det. Som berör så pass många människor. Hela tiden. Som folk lyfter på ögonbrynen till. Ständigt. Det är alltid omkring oss. Ungdomar. Det är i princip den sak folk äcklas av och avskyr mest. Våldtäktsmän är nästan mer avskydda än pedofiler. Med all rätt. Det är det osmakligaste och vidrigaste som finns. Så respektlöst och hemskt. Bara fega, patetiska och totalt iq-befriade människor skulle kunna göra det.

Okej, here is the deal:

Ni som känner mig, Tror ni jag har kapacitet att våldta/försöka våldta en tjej? Att jag är en sån människa? Then imagine att jag skulle våldta en tjej som är en god vän till mig. Som dessutom varit kär i mig. Lägg även på att jag haft sex med denna tjej tidigare.. Som sista krydda kan ni tillägga att jag inte ens var speciellt full. Verkar det troligt?

Det scenariot utspelades igår kväll. ELLER? Jag var med en tjej, höll på lite och sen började vi bråka. Det uppstod lite komplikationer och vi puttade på varann. Jag puttade henne för hårt så hon gjorde sig illa lite. (Självklart ska man aldrig putta en tjej. Jag skäms som fan över det och ber 100 ggr om ursäkt). Jag går därifrån och 5 minuter senare ringer mobilen konstant och alla har samma meddelande i luren "Det är 100-tals människor som vill döda dig för att du tydligen våldtagit en tjej? Stämmer det? Fly härifrån. Du ska dödas säger alla"

Jag skulle aldrig någonsin hålla på med en tjej mot hennes vilja. Det är en sak att tjata på en tjej men en helt annat sak att göra handlingar av det. Att använda fysiskt våld. Det finns inte på världskartan för mig. Däremot har jag säkert uppfattats som jäävligt PÅ, kåt och jobbig mot tjejer många gånger på fyllan men att ta tag i en tjej..Hålla fast tex... Nej, Det finns inte i min värld.

Våldtäktsförsök är ingen anklagelse att leka med. Det är bland det värsta någon kan anklagas för. I flera olika aspekter. Man blir svartmålad. Rykten och prat sprids i en vansinnig takt. Alla tror såklart, av ren rutin, på tjejen. Omfattningen för en kille i ett rykte som denna är maximal. Det är en total katastrof och jag vill bara rentvå mitt namn så fort som möjligt.

Folk tycker jag borde anmäla dig för förtal... Jag ska inte göra det. Inte efter att ha pratat med dig ikväll. Skönt att du kommit till insikt med vad som verkligen skedde. Du var riktigt full igår. Och vi är ju trots allt bra vänner och har alltid gillat varann. Jag har mått så fruktansvärt dåligt idag. Helt psykiskt nedbruten och chockad. Jag har varit riktigt rädd och orolig. Jag mår bättre nu, skönt att det är...Löst? Ja typ iaf...

Fast numera kommer jag ju leva med risken... Ryktet är ju redan igångsatt. Det är ju redan ute på vägarna och sprider sig. Så risken kommer ju alltid finnas att jag får spö någon natt helt oprovocerat och oväntat. Av något gäng typ bara hört något. Det suger totalt... Verkligen..






Sunny Beach - 44 Timmar kvar...



www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1138409,00.html

Lås oss hålla tummarna. Kanye! KROSSA HONOM!
Kanye West - Stronger

Sensommarens bästa låt?



Imorgon:

Tvätta, Hälsa på Farmor på sjukan, Storstäda lilla lägenheten, Handla och laga middag tills kvällen då hela familjen kommer å firar mig. Firar min 20årsdag i morgon istället. Eftersom vi åker i övermorgon. Jag fyller ju på onsdag. Ballt att fylla 20 :-) Eller blandade känslor kan man väl säga...



Bäst just nu:

Speaker - Emaho
Nada Surf - Popular
Gym class heroes - clothes off



Missa inte King of Pop´s come back:

Michael Jackson ft. Pras & Tempamental - Gangsta (No friend of mine)

http://www.myspace.com/tempamental

Snuskigt jävla hård musikorgasm <3




Alex. Så vi klickar är skrämmande. Vi kan bara umgås och inte göra någonting i timmar. Bara gå runt, snacka skit, äta skitmat, sjunga och prata. Och alla skratt. Ja herregud. Alla våra skratt. Jag tror inte jag vet någon jag skrattar med så mkt som du... Det skulle vara någon av dom andra i NALO men överlag alltså. Det går ju inte 10 sekunder när vi umgås utan att stort jävla garv. Så fantastiskt underbart.

Jag ska resa bort med mina bästa kompisar. Det blir inte bättre än så.



Nu har jag bestämt mig. Tatuering kommer att ske:
Nemo Me Impune Lacessit -  Ingen provocerar mig ostraffat

Antingen under Sunny Beach eller precis efter. Kommer göra det på höger underarm.





Puss.

Kommentarer
Postat av: Alexander

ååh ;) tycker detsamma. vi har alltid skitkul!

2007-08-13 @ 00:26:13
Postat av: Jos

Du skriver så vansinnigt jävla bra. Att du öppnar dig och verkligen bjuder på dig själv. Det är det bästa med den här bloggen.. Puss

2007-08-13 @ 00:37:43
Postat av: .

Shit, vilken grej.. So i guess you had a rough night last night? Vem var bruden? Antar att du inte vill lämna ut hennes namn här iofs :P

2007-08-13 @ 00:38:38
Postat av: Katja

Fätt schöna låtar som tippsades i detta inlägg :-) Keep up the good musictaste! Skippa den svenska hiphopen bara!

2007-08-13 @ 00:54:21
Postat av: Yvette

Uh, måste säga att det där du skrev om våldtäkter berörde mig rejält. Speciellt den här första delen. Hoppas i alla fall att det blir bättre för dig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback