Jag behöver en hundradels sekund, Nu när jag har tagit beslutet är jag lugn...

Jag.
Kan.
Inte.

Släppa.
Tanken.

Du värmer mina drömmar.
Jag hatar det men accepterar det.
Är du på riktigt eller bara en illusion?
Jag hatar att vara rädd.



Känns bra med en punkt. Ett slut på allt. End of an era. Det känns moget på något sätt. Blev chockerande glad och överaskad när jag hörde att du faktiskt inte bryr dig ett smack längre. Allt känns bara så jävla pasé och det är på tiden att det suddas ut ur våra respektive liv på allvar. Det är precis det jag vill. Visst tog jag åt mig och trodde att du ville starta nya bråk idag och tjaffs men det problemet låg hos mig. Denna gång var det ju bara ett missförstånd after all...


Matchen slutade 1-1. Helt okej. Mycket jämn match. Jag fick beröm efter. Det gick faktiskt rätt bra. Jag kände mig stark och orkade mycket. Ingen kramp = Bra tecken. Kondisen på väg upp igen.


Det blir Golfen i morgon. Gayen styrde han + 4 st på listan. Steeeekigt värre :-) Skönt att slippa inträde och sånt skit. Kan man bara dra ett skönt förkrök och sen bara gå in och jazza på dansgolvet all night long :-) Det går bra nu.

Pratade med några kompisar som kom hem från Sunny Beach i förregår. Dom sa att vädret hade varit kanon. Att det var massvis med tjejer. Rykterna om att det var 80% killar där stämmer då absolut inte. Dom sa dessutom att hela deras vecka varit hur fet som helst och skötte man sig någelunda så var det inte några problem med någonting what so ever! Precis denna bekräftelse jag behövde :-) Nu är jag inte orolig längre! Härligt!


Bed Time.

8-16 i morgon. Långt hårt tråkigt pass på ica. Hoppas några roliga jobbar... Jag behöver det.


Kommentarer
Postat av: sofie

hur kollar man sina bloggbesökare? ;O

2007-08-08 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback