In my place, in my place, Were lines that I couldn't change - Never change


I´m the geek in the pink



Senaste inlägget blev något sorts rekord för mig i antalet läsare och klickningar på min blogg. Drygt 100 unika läsare.. Och flera hundra besök på Bloggen. Rättare sagt 291.. Jag undrar varför men det kändes väldigt bra. En liten bekräftelse. Det känns faktiskt också bra, tro det eller ej, att det nu för tiden är så många läsare men så pass få kommentarer. Då kan man liksom bara fokusera på sitt skrivande utan att fokusera på omdömmen. Tänka på sig själv
lite :)



Blogg.se

Konstigt att det kan vara Sveriges största bloggportal. Det är det bara pga av den självklart bästa adressen "blogg.se" men skulle man bedömma efter kvalité och så, så är den nog en av dom sämsta. Servern krånglar fan hela tiden. Har försökt blogga hela denna kvällen utan framgång. Varför jag inte byter blogg? Fråga mig inte. Orkar väl helt enkelt inte..Först NU! 8.15 på morgonen går inlägget att posta - blogg.se = bra skit.. =/



Överspelat. Finally. Det känns bra.
Nu är jag feg som raderar något som jag skrivit i ett inlägg.


Jag måste lära mig att inte ta åt mig så jävla mkt om vad folk säger. Så fort någon säger de minsta som kan tänkas relatera till mig själv, mitt utseénde eller min personlighet så nappar jag direkt och sjunker till knähöjd. Blir låg och känner mig allt jämnt värdelös.. Tyder det på låg självkänsla, lågt självförtroende eller bara det klassiska så jävla rädd för att vara oomtyckt? Troligen alla tre. Det är en av mina största svagheter. Mina brister. Jag hatar att se dom själv för dom lyser så jävla klart ibland...







Derby i morgon. Match mot Djurö. Tre stycket brödrapar möter varann varav ett av dom är jag och min storebror Noel som spelar i Djurö. Spännande Spännande. Prestige när den är som allra störst. I let you know how it goes...



Videon till she wants it:


http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=1117

Justin & Timba är som vanligt sjukt coola medans 50 cent mest ser lätt utvecklingsstörd ut med sina enorma framtänder...



Det var länge sedan jag kände att det var så bra mellan dig och med som det är just nu. Jag tänker inte förstöra det. Jag tänker inte förlora det. Dig. Aktar mig för det. Så noga. Du är för bra för det. För Fin. Älskar hur smart du är. Hur du har svar på allting. Tro mig, denna gång är det såhär bra för att stanna. Ta Kattmannen på orden :)



Kolla hela den här filmen. Bland det sjukaste jag sett:


http://www.youtube.com/watch?v=HLLOkREBbso


Jag funderar på att gå till Golfen på Onsdag. Gayen kanske kan fixa VIP. Så vi ståd på listan och till och med får använda vip konferensrummet och en egen rökruta och grejjor... Mums, det smakar finfint tycker jag :-) Fina kontakter den där



Jag hatar dåliga kyssar. Det är nästan värre än dåligt sex. Dåliga kyssar kan förstöra allting. Ett one night stand, en flirt, ett "på g". Kyssar ska vara något magiskt. Det ska skötas med stil och omväxling. Det ska smacka lagom mkt. Det ska finnas lust, passion och känsla. Det gäller att hitta rätt kombination. Lagom mkt tunga. Hatar usla kyssar något enormt... Antingen där man drunknar i partnerns tunga eller ibland där det kan kännas helt dött. Som man kysser en död människa. Inget motstånd liksom. Inget ljud. Helt tomt. Gensvar. Point is: Dåliga kyssar kan förstöra precis allt.

Min farmor är tydligen sämre än någonsin. Lillsyrran var där och hälsade på och farmor kände inte ens igen henne. Hon trodde Nelly var henens doktor och frågade om hon studerade där... Det känns åt helvette. Går det bara utför nu? Får man aldrig uppleva hennes värme igen? Är det slut nu? Ska hon bli en grönsak? Jag vill inte se det. Håller fortfarande tummarna. Fortsättning följer....


Sunny Beach - 1 vecka kvar


Kommentarer
Postat av: Valentin

Först! (trodde aldri att jag skulle sjunka såhär lågt... Nu går jag och tar livet av mig, vi hörs!)

2007-08-07 @ 08:21:11
Postat av: YB

Sluta bry dig om vad den där människan gör och säger, fattar du inte att hon är så patetiskt osäker att hon försöker såra dig för att på nåt sätt i sin sjuka värld må bättre själv. Bara själva grejen att hon spyr galla över dig samtidigt som hon inte kan hålla sig borta från din blogg är inte det lite weird?

2007-08-07 @ 12:23:03
Postat av: Jos

Agree föregående talare. Sjunk inte till hennes nivå baby! Som din syster sa - Ignorans är det starkaste vapnet!

2007-08-07 @ 13:23:59
Postat av: Nemo - bloggowner

Tack för försvaret :) Som vanligt.. mina små trogna blogg-läsar-guard-dogs. Men denna gång var det ett missförstånd. Felet ligger nog främst hos mig denna gång. Jag måste lära mig att värdera lägen och inte ta åt mig av allting.. Puss på er

2007-08-07 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback