I dont miss you, just who you used to be..


Okej, Sanningen är...

Jag har sån fruktansvärd ångest över min kropp, hur ser ut, min hy och desto mer saker därtill. Jag känner mig som en 14årig tjej som bara grinar över alla små nackdelar man kan hitta på sin kropp. Jag vill verkligen börja gymma. Har tänkt på det så jävla länge och motivationen finns verkligen men ingen ork eller tid. Den här ångesten över utseéndet har pågått som främst under senaste åren. Jag undviker kontinuerligt speglar förutom när jag fixat till mig det är utgång etc.. Jag kan må riktigt dåligt när jag ser på mig själv. Jag förstår hur fjantigt det måste låta men, tro det eller ej, det är helt sant.

Kroppsmässigt.

Bra: Ben, Håret

Dåligt: Resten men framförallt.. För stort huvud, armarna, hyn men ja... Allt annat i princip







På vårt jobb finns det en lekborg. Den ligger precis efter alla kassorna. Där springer alla småbarn in medans deras föräldrar betalar och packar varorna. I 9 fall av 10 så utspelas följande:
Vi hör ett "DUNK" och några få sekunder efter så hörs ett fasanfullt gråtfullt vråååål.. Det är inga engångsföetéelse vi snackar om utan detta sker gång på gång på gång varje jävla dag. Man vet att efter det där DUNKET..ungefär 2 sek efter så kommer det där skriker från ungarna som låter som dom är döende.. Det är inte kul. Öronen får ta en del stryk. Blä.

Det handlade av tant av mig idag som hette Thuris. Det tyckte jag var ett riktigt ballt namn måste jag säga. Hon va så nöjd över namnet och skröt så. Hon tittade sen på sin namnskylt och sa "Oj, Nemo, vilket namn! Då ligger jag nästan i lä...!" - En trevlig tant


Något av mina barn ska heta Milton. Jag tycker det är en mycket fint namn.






Tog denna bild från Schulmans blogg. Seriöst, jag skulle inte vilja se ut sådär. Kolla han längst till vänster. Det ser ju ut som ett par fina stenhårda tonårsbröst. Vilka riktiga jävla töntar. Man blir rätt illamående. Det där kan ju inte något tycka är seriöst fint? sexigt?




Bäst idag:

Elton John ft. Blue - Sorry seems to be the hardest word



Tänkte på en sak. Både Dannys låtar "Tokyo" och "Play it for the girls" har jag ansett vara helt kassa på första lyssningarna men sedan efter några lyssningar så har jag helt ändrat uppfattning och fullständigt älskat dom. Weird.

Nu blir det massvis med öl och sen Le golf, Vi ses i dimman..



Kommentarer
Postat av: nelly.

hur länge sen var det egentligen du började borsta tänderna i duschen och vägra tända lampan när du gick på toaletten, allt för att slippa se dig i spegeln...
älskar dig bror, jag tycker du är jättesnygg :B

Postat av: Anonym

Du är du Nemo. Och trots att jag inte känner dig that well så tycker jag att du är fantastic, just as you are. Som Mark Darcy i Bridget Jones säger, "I like you, just as you are."
Vi ses i dimman.

2007-08-08 @ 23:49:20
Postat av: Anonym

killarna i mitten och till vänster var grymt fina,heta!

2007-08-09 @ 14:47:02
Postat av: Anonym

Alla har vi våra svagheter. Du är jättefin på alla sätt. Både utsidan och insidan. Tro aldrig något annat.

2007-08-09 @ 14:50:47
Postat av: Charlotta

äsch lägg av, jag tycker iaf att du har en riktigt het kropp :P
puss

2007-08-09 @ 18:53:34
Postat av: Narcissus

Han till vänsters body e kickass, förutom att han borde banta ner huvudet lite precis som du, jobba lite mer på trapzen, och dra upp byxorna, samt använda fucking jävla t-shirt under tröjan.

2007-08-09 @ 23:24:22
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Anonym

sanningen är att du skriver detta, antligen med eller omedvetet för att få bekräftelse. Visst en fin kommentar glädjer, men försvinner så fort. Du borde göra något åt ditt dåliga självförtroende på riktigt. Det är du värd.

2007-08-09 @ 23:36:45
Postat av: Anonym

dagens i-lands problem, gud du måste må dåligt...

2007-08-10 @ 11:13:17
Postat av: Joss

Hur var golfen snygging? Ingen blogg igår :( Saknade det! Puss

2007-08-10 @ 12:44:29
Postat av: Anonym

sjukt fin pojke till vänster, grrr

2007-08-10 @ 13:46:49
Postat av: kardo

jag gillar inte keffa jävlar. jag gillar inte luffare heller...

2007-08-11 @ 21:02:22
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag tkr att du ser grymt bra ut och verkar jättetrevlig.. ^^

2007-08-29 @ 14:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback