Go gently on my favorite furniture

As told.

Alkohol är beroendeframkallande. Nähe, no shit? Jag älskar att vara full. Jag älskar att jag kan slappna av då till 100%. Jag älskar att jag inte har några hämningar och vågar göra och säga i princip vad som helst då. Jag älskar att jag vågar dansa och ragga på i princip vem som helst. Om det nu är på gott eller ont. Jag älskar att vara sådär full att man ligger precis på gränsen till att må typ skit. Man hittar den där nivån då man är väldigt berusad men ändå mår kanon. Då har man funnit lyckan.


Missa inte denna länk (om ni inte redan sett den dvs).. Se hela:

http://www.youtube.com/watch?v=HSoVKUVOnfQ&mode=related&search=



Favoritöl:

Amstel - Den lättdruckna ljusa ölen från Amsterdam. Så fantastiskt god och smakrik att den får all annan öl att framstå som diskmedel. (Förutom San Miguel & Kung dåra). Blev kär i denna öl i Sunny Beach och till min stora sorg finns den bara på typ två systembolag i hela Sthlm men fan, det är lätt värt det att åka dit och köpa den. Missa inte!

Favoritsprit:

Jäger - Att det är 38% alkohol i denna sprit är för mig helt ofattbart. Det är nog den enda spriten man faktiskt kan shotta och sen säga efter att den faktiskt är god. Det är en god dryck helt enkelt. Den rinner ner bra. Synd att den är så jävla dyr bara men faan... Ska man köra shots på krogen, så finns det för mig bara två alternativ. Tiquila och den här underbara spriten. :-)


Igår? Relativt misslyckad kväll tyvärr. No offense till er damer men det var värsta freakshowen när ni druckit era shots. Ni låg i en hög av sargat alkoholhanterande och spyor inne på toaletten. So much for a party. Men vad är det man säger, man lär sig av sina misstag...? :-)


Ikväll?

Fredag. That means Claras. Ses vi där?




och varför tänker jag på dig för..
dina vackra läppar. ditt fina hår.
it´s hauting me. finns du på riktigt?




Min vita vecka har efter ikväll innehållit 3 krökdagar av 6 möjliga... Jackpot





HAMMARBY TILL UEFACUPEN!

HALLELULJA!

Kommentarer
Postat av: Leo

Att du inte nämner flat line i spritdiskutionen är för mig ett mysterium. Jag känner mig faktiskt lite kränkt :(

2007-08-31 @ 17:50:11
Postat av: mikaela

hah. bra försök.
du + vit vecka = inte meant to be.

2007-08-31 @ 18:43:46
Postat av: Jos

Haha! Jag förstår inte hur ni orkar. Erat jävla tempo. Är ni aldrig nyktra?

2007-08-31 @ 19:10:00
Postat av: sessan

ja du, jag kan väl säga så att det inte är något jag är direkt stolt över, men som du säger, man lär sig av sina misstag. Tack för igår =)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback