jag hatar carola.

pappa. det måste bli ändring. jag saknar dig så jävla mkt.



det finns få människor jag hatar mer än Carola. jag blir fan bara arg när jag hör namnet. hon känns som sveriges falskaste vidrigaste och mest konstgjorda människa. hela hennes koncept bara luktar skit. sen när man hör (som jag gjorde idag) av folk att dom fullständigt avgudar henne. det gör mig. ja, jag vet inte.. illamående kanske är ordet? jag känner mig provocerad. jag känner att hon lurar folk. hon med sina jävla sekter, sina jävla uttalannde om att bögar går att bota, sina jävla botox-sprutor. hon är och förbli sveriges största pajas. när hon vann schlagern i fiol så stank det bara "uppgjort" lång väg. alla sa det. vem röstade egentligen på henne? jag pratade seriöst med typ 30 st efter den finalen och 1 röstade på Carola av dom. jag tror att hon var med  och hade som villkor att ställa upp att hennes vinst skulle vara bestämd sedan innan. mitt tips. titta på denna länk också om ni vill förstå hennes kompetens som människa. se och njut. carola under en träffa med sekten "livets ord" 1990:

http://www.youtube.com/watch?v=LM14Kqio5B4



jag tänker inte ruscha in i något. jag tänker inte skrämma mig själv eller någon annan. if it´s ment to be it´s going to be. jag täkner ta det lugnt och ta min tid. livet är underbart och snabba beslut osar alltid katt lång väg. jag har så många dåliga erfarenheter av snabba beslut, korta förhållanden och av att rusa in i något. har blivit ledsen så många gånger. jag är för gammal. för mogen (tro det eller ej) för att göra samma misstag om och om igen.






Okej. Finns det några ord?
Johnny Depp - Once upon a time in Mexico






en gammal flamma till mig tog kontakt idag på msn. hon pluggar numera som frissör i stockholm och behövde en manlig kund till en klippning kl 12.00. gratis. det är klart man inte tackar nej till det! underbart. men det blir inget drastiskt. det blir bara en tilljämnning. typ klippa topparna. eftersom varenda jävel säger att jag inte ska klippa mig så känns en kortklippning som vääääldigt långt bort just nu...trots att sommaren är på väg!


dagens länk:

http://www.krullproductions.com/multi_steam.php?id=151


hahah..den länken...efter typ 50 sekunder börjar det...sååå jävla rolig! kolla första minuten efter 50 sek. kan ni hålla er för skratt så ska ni fan få pris. haha.



det är helt underbart att det är så sinnesjukt mycket kommentarer just nu. även fast dom flesta kommer ifrån mina älskade vänner Cim och Emma. det är mindre skoj med alla personpåhopp. visst är det underhållande att läsa men jag tror att folk tar varann på för stort allvar och inte inser när det är seriöst och inte seriöst. jag skulle verkligen verkligen uppskatta om folk började signera sina kommentarer med riktiga inlägg om ni ska göra något personpåhopp. det underlättar för alla och gör det ju hela lite mer moget och hett. annars känns det lite...lågstadienivå...?






En helt underbar bild från en helt underbar scén i en helt underbar film.
Love Actually.




Du stryker fingrarna
lätt mot min kind

Och i ett ögonblick
då allt står still
så får jag en chans att säga
allt det jag aldrig sagt
så får jag en chans att ge dig
allt det du aldrig haft
Men jag är för feg

Det finns ett enkelt svar
Du är varm när jag är kall
Du tar så lite plats
Jag tar allt

Jag trycker läpparna
lätt mot din hals

Jag frågar "gråter du?"
Du smakar salt




kram och god natt.

Kommentarer
Postat av: em

SIBBE!

Postat av: .

BRA SMAK. Underbart vackra bilder!

2007-04-19 @ 23:32:40
Postat av: My

Vilka jävla länkar! jag dör av skratt. speciellt den andra. den första framställer ju bara (som vi alla iofs redan innan visste) hur vrickat vår käre Carola är. Den andra länken var mäkta rolig!

2007-04-19 @ 23:35:29
Postat av: Leo

Ville bara rekomendera alla att kolla på den andra länken, efter exakt 10.30 min, jag dööööööör :D

2007-04-19 @ 23:42:39
Postat av: hoes

Love Actually är helt stört vacker. älskar den filmen! good taste. blir det Claras i helgen? ;) puss.

2007-04-20 @ 00:03:30
Postat av: Anonym

hej

2007-04-20 @ 01:11:16
Postat av: Cim

Underbart, underbart inlägg. Johnny Depp samt den vackraste filmscenen i världshistorien - Jag skulle gifta mig med vem som helst om han gjorde så för mig, helt fantastiskt med skyltarna. Nu är jag lätt onykter, så om det blir kans är det inte mitt fel. Skyll på alkoohol. Yes. Nemo, älsk, hoppas vi syns o fesdt imorgon! D'fest! årets skönaste uttryck. Puss älskpälskpussnatt

2007-04-20 @ 01:38:12
Postat av: Cim

Verkligen sjukt vackert inlägg. och jag hatar ovkså carola, förutom jennes röst. dagens underbaraste låt - patrik isaksson ruta ett- pussnatt

2007-04-20 @ 01:43:29
Postat av: Cim

Ja. Nykter igen. Ignorera ovanstående. Klara, ICA förenar inte mig, Nemo och Emma, det finns det däremot ungefär 20 underbara egenskaper som gör. Sen behöver du inte berömma mig för att jag ständigt hugger tillbaks, det är en självklarhet och en källa till glädje. För mig alltså :-)
Fast nu blev det intressant. Du säger att ingen pallar hoppa på Emma, för att jag är som hon, fast värre, så det är liksom mindre tidskrävande att bara gapa på mig. Det skulle jag vilja kolla om det är sant - Punkten, sucken, shemalen, klaras bitches, är det därför ni lämnar Emma out in the rain?

2007-04-20 @ 10:53:04
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: I wanna know

kan bara hålla med ovanstående (när hon var full dvs). så jävla vackra bilder. bra smak. fortsätt så.

to me, you are perfect nemo :) ;)

2007-04-20 @ 13:16:42
Postat av: Linn

cproliga länkar. verkligen. carola is a sick woman.

sen saknar jag något spydigt från Klara..vad har hänt med henne? har hon gått i ide? vi saknar underhållningen. det har blivit som en dagsvana att glida in på Nemos blogg och kolla dom hetsiga diskussionerna! :D

2007-04-20 @ 13:19:56
Postat av: Anonym

dikten ^^ mycket fin

2007-04-20 @ 15:32:05
Postat av: A

Har du skrivit dikten sj?

2007-04-20 @ 16:38:06
Postat av: Nemo

det är ingen dikt. det är en Kent-låt. låten heter "Chans". men tack ändå för att ni tror på min kompetens ;)
puss Nemo

2007-04-20 @ 19:57:03
Postat av: YB

Undrar även jag var Klara tog vägen men även var Cims bitska kommentarer försvann... Inte likt henne att ligga lågt, hon kanske mattat av? Och Mensa-bruden har lyst med sin frånvaro med sina "smarta" inlägg.... :p
Och nej Nemo, Depp är inte snygg! Men håller med till fullo angående äckel-Carola.

2007-04-20 @ 22:57:23
Postat av: Valentin

Allt negativt mot Cim välkomnas, vet inget roligare än folk som saknar själv-distans och har ett så tydligt behov av att hävda sig. (vilket jag själv tyvär också lider av, så håna "hoen" och se hur mycke härlig tid och tanke hon orkar lägga ned på sitt försvar)

Ps. nemo du har blitt så bra på detta nu, så komplimanger känns överflödiga...

2007-04-21 @ 04:47:18
Postat av: Cim

Hmm. Mycket snart börjar jag ta dina kommentarer på allvar, Valentin, då blir det krig. Om det är något jag har så är det självdistans, jag kan mobba mig själv, kolla - Cim har dåligt självförtroende för att hon älskar Nemo. BURN.
Jag tror Klara försvunnit för att jag bad om intelligenta människor, hon insåg sitt underläge och gick och gömde sig under närmaste sten. Cim - Självdistans, Klara - Självinsikt.
Om Valentin kände Nemo skulle han veta att komplimanger aldrig någonsin är överflödiga.
Tack för igår, du har rätt, det var trevligt :) Hoppas du hade mysigt inatt. Puss

2007-04-21 @ 10:29:29
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Eller kan det vara så att Em listat ut "Klaras" riktiga identitet...?

2007-04-21 @ 10:30:50
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Nemo

SÅ JÄVLA NICE IGÅR!

2007-04-21 @ 12:22:12
Postat av: Nemo

YB kommentaren var intressant.....

tack gayen. du är fin. =)
Cim äger! :D

fast att skriva 4.47 på natten? mkt vänner? =)

2007-04-21 @ 12:24:03
Postat av: Valentin

Cim, du vinner, min överman (eller för att krossa könsroller "överkvinna") Det va ju ett lysande exempel på den otroliga självdistans som du tydligen besitter. Kan inte annat än att häpna och känna mig motbevisad.

2007-04-21 @ 13:21:30
Postat av: Valentin

Cim, du vinner, min överman (eller för att krossa könsroller "överkvinna") Det va ju ett lysande exempel på den otroliga självdistans som du tydligen besitter. Kan inte annat än att häpna och känna mig motbevisad.

2007-04-21 @ 13:22:55
Postat av: Cim

Victorious.

2007-04-21 @ 14:12:50
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: anonym som fan!!

oroa dig inte cim, vi finns fortfarande här som dina ödmjuka påhoppare. vi älskar så när du skriver låånga försvarsinlägg.

2007-04-21 @ 14:29:48
Postat av: Valentin

Cim, jag måste nog erkänna att du är min överman (eller för att bryta könsroller "överkvinna") Ditt exempel visar ju utan tvekan på den otroliga självdistansen som du besitter. Jag kan inte annat än att häpna och känna mig motbevisad. =D
Sen angående komplemangen till nemo. Om du slutar läsa allt ur ett lexikons perspektiv och istället letar efter innebörd, så blir det hela ganska uppenbart. Jag syftar på att hans skrivande blir bara bättre och nu nått stor klass. (jag vet hur mycke nemo älskar bekräftelse, har kännt han sen tiden då man antastade gräs och fantiserade om sina lågstadie lärare)

2007-04-21 @ 14:43:20
Postat av: Valentin

Får ordna comment nemo, ta bort mina 2 som e likadana... (även detta medelande, så ska jag skicka ett hat brev till www.blogg.se angående deras kassa tjänst)

2007-04-21 @ 15:51:56
Postat av: NB

ett hat brev till deras kassa tjänst?
eller ett hatbrev till deras kassatjänst?

2007-04-21 @ 16:43:38
Postat av: Anonym

aha, ordlekar oxå! den här bloggen har ju allt i sitt forum ;)

2007-04-21 @ 17:04:18
Postat av: Anonym

Gayen är gay

2007-04-21 @ 17:18:35
Postat av: Leo

NB lek inte idiot, du fattar va han menar ju.

2007-04-21 @ 17:52:56
Postat av: Leo

NB, lek inte idiot, du fattar ju vad han menar

2007-04-21 @ 17:54:13
Postat av: Anonym

Frågan är hur länge Cim orkar? hennes motståndarne verkar bara bli fler och fler och sanningen är ju att hon egentligen inte skriver så bra... bara för att man använder massa svåra ord betyder det ju inte att man är smart.

2007-04-21 @ 17:59:37
Postat av: Cim

Nej, att däremot kunna sätta in de svåra orden på rätt plats, förstå deras betydelse och äga folk genom detta - Det visar på intelligens. Sen är jag relativt intellektuell också, gick ut med bättre snitt än Mensa från gymnasiet! Bara en sån sak.

Nemo, e d'fest? :) Blogga mer!

2007-04-21 @ 18:39:41
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Nu kanske det blir dubbla?

2007-04-21 @ 19:20:44
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Nej. Värt.

2007-04-21 @ 19:21:12
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Postat av: NB
ett hat brev till deras kassa tjänst?
eller ett hatbrev till deras kassatjänst?

Din dumma jävel. Sånt där är bara under bältet.

2007-04-21 @ 19:27:03
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Klara

Finns mycket att vara osäker på, men min intelligens är inte en sån sak. Ska visa min medkänsla i alla fall och hoppas att du kryar på dig Cim.

2007-04-21 @ 21:17:31
Postat av: Flicka!

nytt inlägg ikväll? du har inte skrivit på 2 dagar :'(

2007-04-21 @ 22:31:52
Postat av: Yvette

Jag måste visa din text om Carola till mamma, hon delar samma åsikter som dig, haha... (och jag med för den delen) ...och länken..herregud!

2007-04-21 @ 23:01:00
URL: http://toastandbananas.blogg.se
Postat av: em

Att ens referera till svenska språket som "en massa svåra ord" säger ju en hel del om personens intelligens. Vad folk stör sig på är verkligen ett mysterium. Det tråkiga är att avundsjuka klär er bra.

2007-04-22 @ 00:42:27
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Anonym

emma, försöker du briljera genom att använda ord på fler än sju bokstäver?
till er båda: intelligens mäts varken i ordval för en bloggkommentar eller i gymnasiebetyg. herregud.

2007-04-22 @ 02:22:08
Postat av: em

Nej, man kan mäta intelligens i många aspekter, IQ bland annat. Helt ärligt så kommer mina ordval naturligt. När man lär sig ord så lär man sig också dess nyanser och vet när de passar bättre än sina synonymer i ett givet sammanhang. Då får man en mer exakt beskrivning av vad man vill säga och blir en bättre författare. Inget jag direkt skäms över och inget som underminerar min intelligens. Snarare tycker jag att det visar att jag är smart nog att utnyttja mina kunskaper. Känns det bättre nu?

2007-04-22 @ 16:06:21
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Valentin

Om mensa är så smarta, varför är de då en förening som inte har någon makt, knappt får några jobb och bara sitter och tycker att de är så jävla bra hela tiden...

Intelekt och intellegens har inte att göra med att kunna se mönster! Det är hur bra man särskriver, så jag e nog ute ur spelet=(

PS. Tack emma, jag kände att vi alla behövde en förklaring till ert breda ordföråt. Nu känner jag mig som en kunnigare människa

2007-04-23 @ 17:38:02
Postat av: em

Haha känns som att du tar dig vatten över huvudet när du antar hur mensaner är. Knappt jag vet ju det liksom. Och logik är högst viktigt gällande intelligensen jo.

2007-04-23 @ 20:40:22
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback