indeed a horrible day.


ibland behöver man gråta. det är då det slår en som hårdast i ansiktet. hur fel man uppträder och behandlar situationer. jag fällde några få tårar ikväll när jag tänkte på hur bra jag faktiskt har det men ändå fuckar upp saker och ting allt som offtast. man har två nära underbara tjejkompisar som blir kompisar dom med och så lyckas man hitta problem med det? visst kanske jag ser saker som jag inte gillar eller stör mig  på men för guds skull. jag måste väl iaf kunna ha insikten och realismen i kroppen för att fatta att jag inte ska gå ut och göra värsta scénen av det. jag är så fruktansvärt pinsam ibland. jag tror att det bor en liten självisk figur i mig som bara skriker att alla ska älska mig och ha tid för mig och att jag ska alltid vara i centrum. när jag fällde min första tår idag så kände jag mig mindre än någonsin. jag kände mig riktigt dålig och jag insåg hur onödigt och värdelöst dagens bravader har varit. hur kasst det måste ha fått mig att framstå.





dagens citat:

"världen är inte skyldig dig något från scratch du måste ge för att få tillbaka"

efter studenten så börjar uppläxningen. då börjar det på riktigt. jag ska ta itu med mina brister. jag ska faca mig själv och våga börja älska mig själv. jag ska skaffa en stabil ordnad ekonomi. jag ska sluta vara avundsjuk och göra någonting åt det jag vill istället för att gnälla och tycka synd om mig själv. jag ska vara Nemo på riktigt.







dagens enda positiva är väl att jag pratat med M. sedan 16.56 på msn. söt tjej.
 vårt första samtal efter i fredags sträcker sig alltså över 5 timmar...det är ganska imponerande.
det kan man antingen se på två sätt.
sätt 1: Jag har inga vänner eller liv som sitter vid datorn så länge i streck...
sätt 2: det är helt kungligt att vi bara pratar och pratar och hittar nya samtalsämnen hela tiden! nice tjej :)





dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?v=sRUti4wS7Gk

Håll er för skratt?






idag lärde jag mig att värdera.



jag är inte kär i någon.
jag tänker inte bli kär i någon.
jag känner mig själv bäst av alla.



fan. för mkt tankar. borde säkert skrivit 25 st A4 till om allt detta men orkar verkligen inte. allt borde vara så jävla avlägset. det borde inte finnas det här. det känns så onödigt och jag känner mig själv som syndabocken fastän jag inte 100% kan inse det. jag är väldigt medveten om mina svagheter och dåliga sidor som människa och hade jag i detta läge kunna behärska dom så hade vi inte varit här idag.

jag vet inte. jag vet verkligen inte. vad händer nu? =/

jag vill inte fälla en till tår. mamma. får jag sova hos dig i natt?


Kommentarer
Postat av: .

vik inte ned dig nu nemo! du är så mykket bättre än såhär! skit i dom där dumma brudarna.

2007-04-17 @ 22:52:17
Postat av: Vaxholm Power

posta en bild på tjejen då så vi läsare får bedömma! :D

2007-04-17 @ 22:53:37
Postat av: D.

"världen är inte skyldig dig något från scratch du måste ge för att få tillbaka"

vad betyder scratch? :/

2007-04-17 @ 22:59:18
Postat av: em

Haha punkten verkar ju insatt. Verkligen.

Nemo, du kommer att klara det, ta det ett steg i taget. Vi kommer att stå vid din sida.

Och scratch betyder från början. Eller noll i golfsammanhang.

Postat av: Cim

Fan,. jag blir så jävla förbannad på dom här dumma jävlarna som tror att dom har rätt att överhuvudtaget andas, än mindre skriva kommentarer i din blogg gällande mig och Emma. Kom hit och hälsa på ska jag slå skiten ur dig, verbalt eller fysiskt, your choice. Man skriver inte "mykket" och kallar någon annan dum brud, jävla 14-åring.

2007-04-17 @ 23:06:07
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: suck.

eller också vill kanske cim komma hit och få en smäll själv? så slipper man ha henne studsande framför ögonen som en jävla hypersmurf så fort man försöker kommentera den här bloggen.

2007-04-17 @ 23:18:38
Postat av: Viktor

Hahha! vilken jävla länk! jag gråter av skratt. haha. för den är väl oseriös? den kan inte vara seriös :P SNÄLLA GUD :D

2007-04-17 @ 23:19:21
Postat av: em

Haha men ditt mongo, du kommenterade ju henne, vad förväntade du dig?

2007-04-17 @ 23:19:55
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: em

Tar åt mig cred för länken... Fan att jag är så långsam på att blogga. Nemo är bäst.

2007-04-17 @ 23:20:35
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Svårt att komma nånstans om du inte namnger dig, fjolla.

2007-04-17 @ 23:25:05
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Du har så mycket idioter rännandes här att jag glömmer bort att kommentera det viktiga. Gud vad kul att M är nice. Att du pratar om henne som du gör. Grymt. Puss

2007-04-17 @ 23:32:30
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Warm And Cold

du skriver verkligen speciellt Nemo. du skulle gärna få skriva 25 st A4 papper och man skulle ändå kunna läsa rakt igenom inlägget utan att tröttna. du vet hur verkligen hur man får en läsare att bli intresserad. keep up the good work.
XX

2007-04-17 @ 23:42:34
Postat av: Anonym

lätt sorgligt att en tjej som du kallar andra fjolla. det är heller inte jag som desperat försöker trycka min bloggadress i folks ansikten.

2007-04-17 @ 23:44:25
Postat av: em

Kommentera mig då! Snälla! Försök!

2007-04-17 @ 23:50:36
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Jag skrev det med stora bokstäver för att med eftertryck säga till Nemo att han skulle läsa omgående. Det fattar alla utom du. Om du missat det - seriöst, hur korkad är du egentligen? - så står redan url-adressen inskriven när jag skickar kommentarer, precis som på många andra när dom kommenterar. Ska jag förklara blommor och bin också, eller är du tragiskt nog över 15?

2007-04-17 @ 23:52:00
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Haha Em, jag är mer provocerande än du, jag vinner :D

2007-04-17 @ 23:53:05
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

HTTP://EMMITUSS.SPACES.LIVE.COM

2007-04-17 @ 23:57:22
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Nemo - Bloggowner

Emma & Cim är faktiskt inte helt värdelösa. dom kan ha sina bra stunder och dagar ibland också. ;)Credd till att dom iaf signerar sina kommentarer med sitt namn. Kan inte du anonyme arge också göra det så vi får en riktig diskussion? :) and gets this party starting :D

2007-04-17 @ 23:59:32
Postat av: Rykten

Emma kom faktiskt in i Mensa ;)

2007-04-18 @ 00:03:16
Postat av: Cim

Haha, Nemo, du kan ju vara den roligaste "Inte helt värdelösa" är garanterat ett citat som kommer upp i min blogg WWW.ONELOVE.BLOGGSPACE.SE imorgon, om ni känner lusten av att läsa mer Cim, som ni naturligtvis kommer göra, jobbar jag som nöjesreporter, skribent, sexrådgivare och chefredaktör på nättidningen WWW.SOURZE.SE. Dessutom ligger bilder på mitt vackra jag upplagt på WWW.SOAPBAR.SE samt WWW.STHLMSFINEST.COM.
Åter igen Emma - Challenge the master, and you will lose. HAHA i'm the king of the world.
Korkade anonyma femtonåriga shemale.

2007-04-18 @ 00:03:48
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Ja just det, Mensa hade jag glömt! Där har du, nisse, svart på vitt att hon är bland de två smartaste procenten. Sen har vi nittiosex normala, de sista två står du och Bert Karlsson för. Grattis.

2007-04-18 @ 00:07:23
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Tack ryktet, jag slapp säga det själv.

Vill bara förtydliga hur omfattande han älskar oss:
neemhooe || blogg. säger:
fan vågar man gå å lägga sig? vaknar man väl med årets längsta diskussion i bloggen...em&cim VS youngdumbhoe fram till 3-4 i natt...haha...

Japp det är punkten och sucken som är youngdumbhoe. HAHAHA!

Och jag tänker inte ens kommentera dig Cim, jag står över såna här tävlingar.

2007-04-18 @ 00:09:20
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Mensa Ordföranden

one thing is for sure. that young shemale hoe is playing with fire. she is ute on deep water...

2007-04-18 @ 00:10:48
Postat av: em

Nemo kan också vara anonym.

2007-04-18 @ 00:13:48
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Haha, jag fattar inte att du precis la upp det där, Emma. That's cold.
Åhå, fröken Emma står över såna här tävlingar, jag förstår. Måste missat de höga hästarna som sprang förbi, när hoppade du upp?
Och youngdumbhoe, backar du nu? Lika bra att ge upp, va?

2007-04-18 @ 00:16:57
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

(Jag insåg mig besegrad men tack vare min höga status gick det dig obemärkt förbi. Sweet.)

2007-04-18 @ 00:18:57
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Nej nej, höga hästar, inte status. Du vet, som en ponny, fast större? Jag kan ta med en bildbok imorgon, gumman, i'm always at your service.

2007-04-18 @ 00:23:36
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Ta du med dig din bildbok. Du kommer se trött ut så sömnlös som du kommer att ligga över faktumet att jag var svag för ett ögonblick och du kände dig hotad av det. Ät.

2007-04-18 @ 00:29:17
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Att jag som desperat försöker trycka min bloggadress i andras ansikten (snittar på 1700 läsare per artikel på Sourze, förövrigt, men jo, det är nog så att jag ligger och hårdtänker på hur jag ska få fler till min blogg) skulle känna mig hotad av en 18-årig, odistanserad, slampig tjej med mindervärdeskomplex, vars intelligenskvot reflekteras perfekt i det frekvent använda smeknamnet "Snygg-Emma", är säääkert jättetroligt.

Och ust for the record - Så jävla snygg är du inte.

2007-04-18 @ 00:40:56
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

JjjjjjjJjjjjjJJJJJjjjjjjjJJJJJJjjas

2007-04-18 @ 00:42:31
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Hahaha jag trodde inte vi skulle leka den leken men visst. Om du vill få fler läsare till din blogg kan jag ju länka till den från min? Varpå du kan lägga upp bilder där du råkar vara snyggast. Verkligen stört roligt att du bara gillar dina fula vänner. Ännu roligare att du gräver din egen grav med slampigheten, jag som är rätt bra på siffror, gick ju natur och är som sagt mensan, missminner mig nog inte helt fel när jag säger att ställningen är 12-11 till dig. Om du inte ljuger förstås. Att du, som blivit dissad av killen jag för närvarande ligger med, ändå är den som kallat mig både Snygg-Emma och Intelligens-Emma och utnyttjat mig som dragplåster till dina dekadenta utgångar är komiskt. Tror inte jag tänker ta upp tuttissuet eftersom det verkade sänka dig i söndags när din vän nämnde något om urringning plus avsaknad av ovan nämnda egenskap som en dålig kombination.

Ville jag verkligen såra dig skulle jag säga nåt om Levent som bara vill ligga med dig om jag är med. Men jag står över sånt.

2007-04-18 @ 00:54:06
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Oh, it's on now.

Att jag är snyggast är inget som "råkar" hända, vännen, jag är välsignad, inte du. Tycker att du ska vara glad för min skull istället för att vältra dig i bitterhet. Det blir så patetiskt på något sätt. 12-11 är korrekt, ett så korkat påstående att jag ljuger är det under min värdighet att bemöta. Nu är det ju så att slampighet inte mäts i siffror, utan i situation, Mensa, och då jag legat med fem pojkvänner medan du knullar random bartenders var och varannan dag är du liksom ganska dödfödd i den diskussionen. Det förstår du säkert om du tänker efter riktigt hårt.
Mina utgångar har enbart blivit dekadenta för att du följer med och skyltar med din slampighet, inte bara genom att bära bälten som kjolar, utan även genom att envisas med att hångla upp mig stup i kvarten. Nu är jag ju möjligtvis en aning bi, men som sagt - Så jävla snygg är du inte. Ändå är det självklart att jag utnyttjat dig som dragplåster, vad ironiskt att du inte greppat det här: Killar gillar billiga tjejer. Jag ser det som en vänlig gest mot dom att ta med en villig tjej någon lördag ibland.
Men du Mensa, kan inte du förklara för mig när tuttar, eller avsaknad av just nämnda, blev en egenskap? Jättesugen på att läsa den förklaringen. Senast jag kollade hade inte du precis E-kupa heller, förövrigt.

Ville jag verkligen såra dig skulle jag säga nåt om hur besviken Pelle blev när ert tjat om min delaktighet i en trekant inte gav utdelning, och stackaren fick nöja sig med bara dig i sängen. Men jag står över sånt.

2007-04-18 @ 01:09:52
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

youngdumbhoe, feel free att hoppa in anytime.

2007-04-18 @ 01:11:41
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Hahahahaha du är underbar. Jag är storsint och lägger mig härmed vid dina fötter i hopp om att du ska hångla med mig igen, ta mig till Soap så att jag får lyssna till Pelle som säger att han helt plötsligt är trött när jag nämner att du måste ha någonstans att sova/följa med, låta mig hänga med dina vänner så att ljuset för en gångs skull riktas mot mig när du är med. Snälla Cim älska mig igen.

(Att ha stora tuttar är en egenskap, att inte ha det är en avsaknad av den egenskapen. Man kan tillochmed adverba det: att vara stortuttad. Eller i vårt och min älskade Moss' fall vara småtuttad. Jag älskar små tuttar. Halva inne nu?)

2007-04-18 @ 01:18:50
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Hrmph. Du ska få hångla med mig igen, enbart för att jag är godhjärtad nog att empatisera med din absoluta undergång utan ett konstant dekadent leverne. (Slampa). Du ska få följa med till Soap, enbart för att din tragiska självkänsla behöver någon enstaka puss och en arm runt midjan medan han städar bardisken för att du överhuvudtaget ska orka upp på morgonen. Och du ska få hänga med mina vänner, enbart för att dom ska få knulla.

:)


Hur kan man inte älska en tjej som kan få orden "älska" och "underbar" att fullkomligt drypa av sarkasm?
Halva inne. Inte en centimeter mer :D

2007-04-18 @ 01:36:13
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

For the record, jag tänker inte knulla med dina vänner. De är redan kära i mig. Du med.

Puss älsk.

2007-04-18 @ 01:39:36
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Cim

Du är trött, gå o sov. Vi syns imorrn, sa vi 23.30 på Soap? Haha, så oerhört komiskt. Glashuset ringde, dom bad oss sluta kasta sten. Eller nåt. Jag är också trött. Vart är youngdumbhoe, hon var lättare att äga; nu, helt utmattad.
Kärlek är fint :)
Pussnatt!

2007-04-18 @ 01:48:45
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: You fall apart, then start again.

"Jag vill inte fälla en till tår. Mamma får jag sova hos dig i natt?"

Eller så gråter du lite till. Mycket till. Gråt bort allt som är jobbigt och börja om från början.

2007-04-18 @ 09:58:15
Postat av: Cim

Viktor på msn efter att han gått igenom de 85 kommentarerna här ovanför:

Jag föredrar Faraz säger:
den fördomsfulle säger att folk som hänger på soapbar 14 av 21 dagar o ligger med bartenders NOG inte har samma kvalitativa språk.

Hahaha, jag älskar mina vänner. Det där är lätt den finaste förvrängda komplimangen jag någonsin fått. Emma? :)

2007-04-18 @ 11:05:35
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Björn

" - Korkade anonyma femtonåriga shemale."

klockren Cim :D

nemo, händer det nåt i helgen? utgång lördag maybe? puzz

2007-04-18 @ 11:21:44
Postat av: em

Eh, ja vad ska man säga. Var tvungen att få det förklarat för mig eftersom jag kan liknas vid en levande död så här tidigt på morgonen. Men tack, I guess.

2007-04-18 @ 11:25:07
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Ia Darling

Jag gråter väldigt ofta, det är skönt, som att rensa kroppen litegranna och börja om på nytt.
Kram Ia.

2007-04-18 @ 13:46:58
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Jenny.V

HEJ!
JAG UTMANAR DIG OCH ALLA ANDRA TILL MIN KÄNSIDUTMANING!!!!

2007-04-18 @ 14:03:05
URL: http://vaisanen.blogg.se
Postat av: Nemo

Wuhuuuu! Jag är med på framsidan på blogg.se av dom mest aktiva bloggarna! :D kungligt! såna är kommentar race borde vi göra på varje inlägg :D Nöjd jag är!

2007-04-18 @ 14:57:55
Postat av: FLICKA!

vore ballare om inte 70% av alla kommenentarer i detta inlägg var från självgoda korkade brudar som gärna hackar ned på andra.. bra inlägg i vilket fall.

2007-04-18 @ 15:13:36
Postat av: Anonym

Svar på kommentar:
Ingen annan, i min umgängeskrets, vill komma och hälsa på mig. Så visst - du är hjärtligt välkommen!

Tack för komplimangen, den värmde :D

2007-04-18 @ 15:18:50
Postat av: Leo

bump

2007-04-18 @ 15:33:54
Postat av: Orka

varför känns det som att Emma och Cim måste efter varje inlägg skriva en kommentar om hur bra eller bästa kompisar ni är, shit vi har förstått det. Space please

2007-04-18 @ 17:09:53
Postat av: Cim

Flicka, namnge dig snälla, gör det. För och efternamn, jävla fjolla. Vare sig kritik eller beröm betyder nåt om det är anonymt, om du inte kan stå för vad du säger, så håll käften. Och om du missat det tycker Nemo samma sak.

2007-04-18 @ 17:18:08
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Cim

Postat av: Nemo
Wuhuuuu! Jag är med på framsidan på blogg.se av dom mest aktiva bloggarna! :D kungligt! såna är kommentar race borde vi göra på varje inlägg :D Nöjd jag är

Så ÄT, alla anonyma idioter.

2007-04-18 @ 17:19:30
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: em

Skönt att vi fick det bekräftat att den femtonåriga shemalen är en FLICKA. Som vi diskuterat ämnet. Och jag höll på att bli ledsen i ögat när jag läste fel på orkakommentaren och trodde den kom från Oskar. Här är skillnaden mellan mig och Cim, för ja det finns en, I'm untouchable. Inget du säger kan röra mig... Nänänänänääääänäää.

2007-04-18 @ 17:30:02
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: joccovic

asså fyfan cim! sluta skylta me din blogg! pallante

2007-04-18 @ 17:56:34
Postat av: Ia Darling

Svar på kommentar:
Oh, sorry! Det verkar vara något krångel med namnformulären (och mycket annat!) här på blogg.se. Men den här gången gick det bättre :D

Kram Ia.

2007-04-18 @ 18:09:04
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah. visste väl det. "du kan inte stå för det". visst fan står jag för vad jag tycker. säg mig exakt hur det här skulle bli mer meningsfullt om jag skrev mitt namn och länkade till min jääättebra blogg? inte ett smack.
så. entré för din försvarsfjant.

2007-04-18 @ 20:01:01
Postat av: Klara

Hmm har läst lite kommentarer här, först och främst verkar Cim ha väldigt dåligt självförtroende om hon dels måste (inkl. svordomar) svara bitskt på andras inlägg om henne, dels måste skylta med hur bra vän hon är med Nemo och dels skylta med att hon och Emma typ älskar varann. Undrar i mitt stilla sinne varför hon, om hon nu är 20 år, fortfarande går i gymnasiet? Retard eller? Tycker bättre om hennes syster.

2007-04-18 @ 21:37:04
Postat av: Pauline

Oj fan va kul det här är! Riktigt underhållande, kredd till alla som skriver, fraförallt till dig nemo såklart, men cim och emma är riktigt sköna asså..:D Så credd till er alla (utom anonyma mesar). Jävligt kul faktiskt.. :)

2007-04-18 @ 22:10:51
Postat av: Anonym

Vare sig kritik eller beröm betyder något om du är anonym.

Nästan lite korkat sagt de trodde jag inte om dig Cim.

Det är väl klart det betyder något? Nemo kanske inte ens känner personen. Spelar de då någon roll vad hon heter?
Jag ser inte vad de har för betydelse om hon heter, Lisa, mikela eller stina.

2007-04-18 @ 22:15:15
Postat av: em

Haha Klara du är ju för skön! Det märks ju att du gjort research på Cim så lite intresserad verkar du ju vara. Jag kan bjussa på hennes nummer om du erkänner att du är korkad. Klart att hon inte går på gymnasiet, det finns en liten, ska vi säga möjlighet, att hon skrev informationen när hon först började skriva på sourze men att hon kanske inte uppdaterat den? Det får Cim ta åt sig av faktiskt tycker jag. Kasst av henne. Man kan ju inte komma med falsk marknadsföring, inte minst när nu Klara anstränger sig för att gräva upp lite dirt. Fy Cim!

2007-04-19 @ 13:10:20
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: em

HEJ PAO!

2007-04-19 @ 13:10:41
URL: http://emmituss.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback