if the ocean had eyes

Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars






så in i helvette vad jag behövde det där. ja ja jaaa vad det var välkommet. en kul kväll på krogen. det är det man lever för. eller det kanske var lite väl starka ord...det är iaf det man går ut för. den är typ var tionde gången då faktiskt krogen är sådär jävla kul som bara krogen kan vara! helt underbart! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT!

det blev väldigt spontant alltihop. egentligen hade jag inte alls pengar men jag styrde lite och vi blev ett intressant sällskap med uppställningen: Nemo, Leo, Gayen, Viktor, Cim, Robin och viktors kompis Nicolai. till en början blir det SÅKLART Nivå22 vilket visar sig återigen vara ett otroligt vist val. min skapare vad jag har trevligt där. jag har inte haft en dålig dag där. jag kan bara citera min gode vän Viktor "Rökvänligt och billigt, jag gillar det skarpt!" WORD VIKTOR. väl inne på nivå bjuder Viktors vän Nicolai på en oväntat manöver då han bjuder mig på en sexa av den legendartade shotten Flat Line. sveper snabbt med stor lycka i ögonen och där var startskottet för kvällen. 100 south park-citat och 1000 chilinötter senare beslutar vi oss för att dra vidare då sällskapet delar på sig. viktor o hans kompisar och gayen drar till ett ölhak medans dom trogna klubbälskarna Jag, Leo, Cim och Robin drar oss vidare till nyöppnade The Bank. en sista händelse på Nivå22 ska bli när vi går ut från stället. då har jag av någon anledning smugglat ned ett glas med chilinötter i jackan och vakten som av någon anledning kollar våra kläder när vi går ut blir såklart rätt arg. jag är för full för att varken skämmas eller fatta vad som händer. haha. herregud så pinsam man är ibland...well.. väl inne på The Bank så är det såklart vi som sätter igång dansgolvet och det blir riktigt roligt. musiken artar sig riktigt väl, trevligt folk och skön stämning. perfekt helt enkelt. jag skulle gärna gå in på roliga spännande händelser men av respekt till vissa läsare skippar jag nog det... man kan säga att jag hade snyggdag :-)

kvällens två höjdpunkter från DJ. Cara Mia och SexyBack. TACK DJ! <3<3<3<3

jag står fast vid att SexyBack kan vara den bästa danslåten som skapats på senaste år. den och Like i Love you. intressant att båda är från Justin Timberlake. ren fakta. he is the king. king king king.


men som sin vana trogen som blir man utslängd från det stället. vid 2-snåret så säger en vakt åt mig och Leo som vid den tidpunkten börjat nyktra till att vi är för fulla och måste gå ut. varför ska det vara så? varför funkar det så på dagens skitigt usla fjårtisställen? att när kunderna inte handlar lika friskt längre så byter man bara ut dom. just för sakens skull. för vi var verkligen inte fulla vid det tillfället. det blir som ett hån mot hela rörelsen. så otroligt pinsamt och man skäms nästan för deras skull. det är i såna tillfällen man faktiskt önskar att man hängde på nåt lite äldre ställe eller bara en öl-pub eller nå liknande..fy fan!

happ. så vi var utslängda. men ändå relativt glada och lyckliga för att det faktiskt var en kul krogkväll. sådana är nymera otroligt sällsynta. med en perfekt fylla i kroppen och sin bästa kompis vid sidan sätter jag mig på donken och överväger vidare handlingar. till slut får jag bekfräftelse att jag är välkommen i Barkaby och där avslutas kvällen... med söta M.





i feel in my heart. imortal desire. taste me. unbreakable.





det är lustigt hur det utvecklats i mitt liv på senaste tiden. vi var 6 kompisar som kallade oss "gänget" förut. det var jag, jocke, johan, leo, gayen och emil. numera har 3/6 av gänget flickvänner. Johan, Jocke & Emil.  och det har naturligtvis fått konsekvenser. på gott och ont. jag och leo är som alltid. som vanligt. sjukt täta. min bästa leo är bara min. vad jag skulle komma till är att jag och gayen har blivit tätare än på väldigt länge på senaste tiden. bara idag så prata vi i telefon i 19 minuter vid en tidpunkt. det är ganska bra jobbat för två killkompisar. telefon är inte killars starka grej. vi har varit på promenad på tu man hand, haft filmkväll och andra saker. så sjukt roligt för man börjar få tillbaka den där känslan som vi faktiskt hade tillsammans när vi var bästa kompis i min tidiga barndom :)


idag träffade jag en gammal flamma i stan. västerås-hanna. jätteroligt att träffa henne. hade inte gjort det på säkert 6 månader. visst vart de väldigt kort men de va roligt att se henne. hon var som vanligt jättebrun och jätteblond. hon är en trevlig flicka. synd att hon bor i Västerås.


usch vilket tråkigt inlägg det här blev. sådär fruktansvärt informativt bara. inga känslor. inge djup. not today.  bara straight out of "händelser in nemos life" aja, ni får överleva det. så kan det bli ibland. 


i morgon är det seriepremiär i fotbollen. faktiskt en ganska big deal me tanke på att det är bara 7 st (av 20 st) från vårt lag som blir uttagna. resten av truppen plockas ut från a-laget. och jag kom med i truppen. fett roligt. borta mot Järla på saltsjöbaden IP kl 14.00. fan vad roligt det ska bli! drömmen vore att göra mål och avgöra matchen...berättar i morgon kväll hur det gick :) WISH ME LUCK :D:D


Derby Hammarby-AIK Tisdag
Lön och Nationellt prov i svenska Onsdag





<== min flickvän som blåser såpbubblor :-)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

som vanligt sjukt sköna/fina bilder bifogade. jag tycker att det skapat en ny dimmension i din blogg. sedan du började bifoga bilder. BRA DRAG :) puss!

2007-04-22 @ 00:47:25
Postat av: em

ÅH. Puss

Postat av: 901205

lycka till. gör många mål. har iofs ingen aning om du är bra på fotboll eller inte men du är säkert jätteduktig. kramis

2007-04-22 @ 00:49:20
Postat av: Ida

kan du inte bifoga en dikt i nästa inlägg? gammal eller ny :D är så nyfiken på att läsa dom!

2007-04-22 @ 00:51:08
Postat av: AAANNNOOOONNNYYYYMMM

såg dig stå och sjunga vid en busshållplats igår. tror det var mölnvik. haha. fan vad söt du var. gör du ofta det? :P puss <3

2007-04-22 @ 11:21:59
Postat av: Cim

Haha, roligt inlägg tycker jag :)Du hade definitivt snyggdag. Puss älskling.

2007-04-22 @ 11:46:45
Postat av: Cim

Och Em, Kanye, där har du en riktig man. En jävla skillnad från Petter. Jag med, gift, imorrn, nu typ. Du skulle gillat honompå jazzfestivalen, alla skrek ju som besatta när han kommer in. Det första han säger är:
- Yeah, I know, I look better in person.
Fett kul :)

2007-04-22 @ 11:51:53
Postat av: em

Men ditt mongo jag var ju där... Kul att han blandade ihop Sverige och Norge..

2007-04-22 @ 15:35:17
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: osäker tjej

rykten säger att du har en estettjej på g? stämmer detta? du är väl ingen "one girl"-man...

2007-04-22 @ 16:50:42
Postat av: Anonym

Men hallå. Where have you been all my life. Men visst var det en svinigt bra konsert? Älskar hans gång när dom liksom släcker ner och kör flourescent light typ, hans dansgång över scenen.. Och när han började hetsa alla att skrika "drink uo, drink up" till den där tjejen som hade mage att köpa öl under hans uppträdande :D Älskar Kanye.

2007-04-22 @ 17:37:08
Postat av: Cim

Oj, inte meningen. CIM heter jag.

2007-04-22 @ 17:37:27
Postat av: em

Jag eyefuckade honom från första parkett (PÅ staketen). Hans crew kom ner och kollade på mig som om jag var en galen groupie. Sjukt roligt. Var där med Emil och han blev lite grinig så jag slutade forma hjärtan med händerna. Det hade kunnat bli Kanye och jag för en kväll.. Men vad gör man inte för någon som aldrig ringer och som efter ett års längtan inte längre vill ha en? Avstår från sex med en sexmissbrukare tydligen.

2007-04-22 @ 17:45:13
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: SÖDERBÖNA.

derby tisdag! fetaste händelsen i veckan! forza bajen. ses vi på kvarnen måntro? ;)

ang. senaste kommentarerna... kanske ett snack för msn? who knows.

kräm & puzz.

2007-04-22 @ 18:05:31
Postat av: Cim

Men käften söderböna, vi skriver vad fan vi vill.
Haha, Jonas också fett sur, jag var där med honom. Jag sa åt honom att ifall West skulle komma och fråga ifall jag ville ligga hade jag lätt gjort det. Bara så att han visste hur det låg till liksom. Han blev assur :)

2007-04-22 @ 18:50:08
Postat av: Cim

Adriana Lima förövrigt.

2007-04-22 @ 20:02:29
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: @DF

käften själv cim, vi bryr oss inte om ditt jävla privatliv. då hade vi väl läst din blogg?

2007-04-22 @ 20:22:05
Postat av: Anonym

word.

2007-04-22 @ 22:42:07
Postat av: em

Klart ni bryr er annars hade ni inte kommenterat.

2007-04-23 @ 16:49:45
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Valentin

Ni tar upp plattsen där vi ska slänga komplimanger över nemo.

PS: @DF WORD (eller som emma sa "ord" va faktist jävligt kul=)

2007-04-23 @ 17:44:46
Postat av: em

Släng komplimanger då istället för att kommentera mig. Du säger emot dig själv raring. Dessutom tror jag Nemo tycker bättre om att ligga på blogg.se som en av de mest aktiva bloggarna än vad han tycker dåligt om att vi tar upp plats. Vi platsar.

Puss

2007-04-24 @ 01:05:25
URL: http://emmituss.spaces.live.com
Postat av: Valentin

I stand corected....

2007-04-26 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback