fooling around on deep water.

jag vill ha det ogjort. jag säger fel saker. jag ger fel signaler. jag sårar människor omedvetet. jag ljuger för mig själv. jag ser inte vad jag gör. jag börjar fan tro på det mer och mer. att jag faktiskt är en riktigt dålig människa. vad folk än säger. man ska inte ha så många svagheter och dåliga sidor som jag faktiskt har. jag skäms så jävligt. jag tänker liksom inte för 5 öre på vad jag gör. det blir så omedvetet. sen tycker jag bara synd om mig själv. jag ser så mkt hellre det negativa i det som framstår än det positiva. jag vet inte hur jag ska reparera detta. känns som allt jag säger blir till det sämre. jag vet ärligt talat inte alls vad jag göra eller säga. jag är ute på jävligt djupt vatten nu känner det som och även fast jag själv känner att jag har rätt i vissa situationer så spelar det ingen roll när jag får in my face hur jävla mkt fel jag har gjort. hur jävla illa jag behandlat folk. jag måste vara blind.

fan fan fan. jag orkar verkligen inte.








gårdagen då? jo för fasiken! det var roligt. jag hade faktiskt riktigt roligt. och hör och häpna.. jag hade RIKTIGT roligt utan ett enda ragg. det kändes bra. jag och Alex gjorde vår grej och hade roligt. vi förade hemma hos honom och pratade bara. fan jag och Alex har verkligen blivit bra kompisar nu. det är så jävla roligt. vi pratar om allting och när vi umgås så babblar vi bara. roligt. iaf så förade vi där. vi gjorde Spritzers (Vin och Sprite), Drack Kung och Norrlands Guld. Värt. det blev verkligen en ekonomiutgång de lux. smugglade med oss in varsin bärs under tröjjan och gick in på toaletten när vi hade lämnat grejjorna i garderoben och svepte den. då var man på topp. mycket trevliga människor. helt okej musik. ja en skön kväll helt enkelt! skickade ett jobbigt antal helt skruvade sms.. det värsta är att man skicka så mycket dumt på fyllan och sen så raderar man allt "Skickat". så jävla dumt. så nu när vakna i morse hade jag 7 nya sms...från olika personer. vad fan hade jag frågat folk? skrivit till folk? well i´m Nemo. a quiet pinsam young man :) ganska sjukt. jag är sjuk. 


jag tänkte på dig typ hela tiden.











naturlig sann äkta skönhet är en bristvara.
jag vill se dig igen. är du så vacker som jag minns?




Namn: Bill Nemo Hinke Hedén Gullström
Född i: Stockholm, Söder
Utmärkande drag: Lång, glad och högljudd :)
Sällskapsspel du gillar att spela: Raooa Kalja
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Fullsatt grönvitt Söderstadion
Vad använder du för parfym: Hugo Boss Selection
Vad har du på dig när du sover:e Kalsippr
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon visar ofta att hon verkligen älskar mig.
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Att han slutat dricka...
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: God, Glad och Kåt! (haha?) :P

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: All in på Folkets Kebab!
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Kille. Palla mens och föda barn. Fast tjejer lever ju längre...hmm...svår fråga =/
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Oj Oj. svårt. Kanske James Bond?
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Forrest Gump
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: 3/5
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Michael Jackson om han är pedofil...

Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Lasagne
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: nykter? 2-3. på fyllan? 7-8
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 6
Vad tänker du på när du inte kan sova: Vackra Människor, framtiden
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: Idol 2007 :D
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Spela Gitarr
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Att jag vunnit en miljon på tipset

Du har en hemlighet som ingen annan vet? Ja
Du önskar att du var smalare? Nej men mer muskler
Du kan spela piano? Nope
Du har snott pengar från dina föräldrar? Ja..
Du har gått på bio ensam? ja
Du gillar att bli fotograferad? När jag känner mig fin..




all for now.


Kommentarer
Postat av: .

oj. mkt känslor. tankar. bra...bra skrivet. readers like when you open up!

2007-04-17 @ 13:54:19
Postat av: Cim

WWW.ONELOVE.BLOGGSPACE.SE

Postat av: Li

kan inte hålla med mer. Meet Joe Black är överskattad. måste vara filmhistoriens segaste SLUT på en film. Fight Club och Babel är Brad Pitts Stoltaste ögonblick =)

2007-04-17 @ 17:18:17
Postat av: SÖDERBÖNA.

jag tycker fan seriöst att du och tjejen på bilden är lika utseéndemässigt. could be your sister eller nåt. visst har du postad en bild med er 2 tillsammans i ett tidigare inlägg?

2007-04-17 @ 17:20:29
Postat av: Nemo - Bloggowner

Ja det stämmer. Har postat en bild tidigare med damen på bilden. Em. fast lika vet jag inte om vi är. jag tar det som en komplimang fast frågan är om hon gör det. :)

2007-04-17 @ 17:33:00
Postat av: Cim

Jag ger upp. Du har helt fel, reaktionen hade blivit helt annorlunda om du lagt fram det på ett annat sätt. På Soft Bar betedde du sig som en idiot, sen det har jag fattat hur det egentligen ligger till. Jag ser inte hur du och jag kan vara vänner, när du hyser så sjukt mycket agg, du hatar det, du spyr, och så vidare. Jag pallar inte med sån här skit.

2007-04-17 @ 17:46:10
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: kajsa

du räcker till. du måste fatta det. du är bra. alla människor gör fel och misstag men misstag är till för att repareras. jag har aldrig förstått varför du har så dåligt självförtroende?!

2007-04-17 @ 18:49:00
Postat av: Ytlig bekant

Tycker synd om dig Nemo, men kan bara konstatera att ditt val av tjejkompisar inte varit det bästa. Du är så mycket mer mogen än de där 18-åringarna, speciellt Cim. She´s a pain in the ass....

2007-04-17 @ 19:04:56
Postat av: A.

Gud vad jag vet det där med att ha två vänner som blir vänner, och upp över öronen VÄNNER. Det är alltid jobbigt att sitta i kläm, i mitten. Trots att man ska vara lycklig för deras skull, känns det som att något är förlorat.

2007-04-17 @ 20:06:54
Postat av: Puss!

Puss! Hoppas det löser sig! Du är Värd Det! <3

2007-04-17 @ 20:18:53
Postat av: Cim

Hörru du din dumma jävel, för det första är jag 20. För det andra, namnge dig själv om du ska skriva något så överjordiskt korkat. Det finns en anledning till att DU är en ytlig bekant till Nemo och att jag är en riktig vän. Dumfan.

2007-04-17 @ 21:58:09
URL: http://www.onelove.bloggspace.se
Postat av: Elena

Orka bråka om någon på blogg. Han kan väl ha flera vänner? Både ytligt bekanta och nära. Tycker iallafall om ditt sätt att skriva, Nemo (Y)

2007-04-19 @ 09:27:43
URL: http://elenahortin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback